Fitness Seller

Highland Games-log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Monster groot volume gozer!!!
35 sets aan rugwerk :eek:

Idd het wordt niet vaak gezegd in jou log maar je traint de laatste tijd ook hoog volume zeg, de meeste oefeningen 10 sets en dan meerdere oefeningen.
Vind je pull ups best knap met jou BW.

Mooie rugtraining hoor. BOR en pullup met 160kg :eek:
Ben benieuwd wat er gebeurt als je je niet lusteloos voelt... ;)

Dat is idd een pittig volume!:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.966
Idd het wordt niet vaak gezegd in jou log maar je traint de laatste tijd ook hoog volume zeg, de meeste oefeningen 10 sets en dan meerdere oefeningen.
Vind je pull ups best knap met jou BW.

Tnx Gijs, op zich vind ik het wel lekker de laatste tijd om met een hoog volume te trainen. Ik heb wel het gevoel dat het goed werkt voor mij.

Mooie rugtraining hoor. BOR en pullup met 160kg
Ben benieuwd wat er gebeurt als je je niet lusteloos voelt...

Die BOR doe ik normaal zwaarder maar daar had ik nu even geen zin meer in na die weighted pull ups. En wat er gebeurt als ik meer motivatie heb....tja, wie zal het zeggen :D

vindt je het gek ? Heb ik al na 8 setjes BOR met jouw warming up m

Ja, ik vond het wel vreemd.....jij niet dan? :p

Dat is idd een pittig volume!

Ja, dat denk ik op dit moment nu ik mijn rug voel ;)

Grrr Groah ROAARRR
vertaling:
jij bent een fake bokito:P
trek da pakkie maar gauw uit:P

echt bruut die pull-ups!

Wil je wel trouwen :P Ik zou haast denken ff weekje gruwelijk enorm veel eten en er zit 1,5kg aan (maar dat zal wel tegenvallen met zo'n gewicht).

• #3.972
Wil je wel trouwen :P Ik zou haast denken ff weekje gruwelijk enorm veel eten en er zit 1,5kg aan (maar dat zal wel tegenvallen met zo'n gewicht).

Hmmm...van mij hoeft het niet maar dat betekend niet dat ik minder hard mijn best doe hoor. ;)

Sinds ik ziek ben geweest blijf ik moeite houden met veel eten maar de weegschaal en ik zijn wel weer vriendjes geworden.
Vandaag gaf hij 139kg aan dus nog 1kg te gaan.

• #3.973
Training vanavond:

Squat (light):
5 x 5 x 60
5 x 5 x 80
5 x 5 x 100
5 x 5 x 120
5 x 5 x 140

Standing calf raises:
6 x 12 x 150

25 setjes squatten was wel misselijkmakend maar ik ben wel blij dat ik het gedaan heb. ik heb licht gesquat omdat ik nog steeds pijn in mijn scheenbenen blijf houden (overbelasting?).
Bij het 4e setje voor mijn kuiten kreeg ik ineens een irritante kramp in mijn linkerkuit. Daarom heb ik de laatste 2 setjes maar laten gaan want ik wilde er eigenlijk 8 doen.

Ziek volume :p

Hehe na bijna 200 pagina's zal hij zijn volume maar eens omhoog gaan gooien :D

Huppa 25sets squats! De t*ring Viking :P ga zo door, wanneer ga je heavy squatten?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven