- Waardering
- 1.015
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 126kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Brute bench Jacco !
Ben es benieuwd wat je zou benchen moest je je ellebogen naar binnen brengen en archen héhé

laat jij nooit je baar aangeven?
mss nog een tip: je bent al niet moeders mooiste, dus wil je aub vragen dat die spotter wat meer meevolgt ipv daar te staan toeristen?
die wedstrijd wordt een goede dag voor je. als je mag motiveren ivm eten: ik denk dat de gewichtsklasse op -145 staat. dus je hebt nog alle ruimte![]()

)
Tnx!godverredomme.. sick ****! deze 210 ziet er echt netjes uit
voor de rest ben ik het met lanfeust eens man, die gast mag echt wel ff wat meer 'opletten'.. **** it, waarom zet je niet 2 gasten neer aan allebei de kanten?
)! Voor uitleg zie boven en extra spotters gebruik ik pas vanaf 220 dus dat was vandaag niet nodig 
is goed voor het vertrouwen?
nu weet hij dathij ze zeker de baas is![]()

Yep! Ik heb (nadat de camera uit was) een hele tijd tegen de baar staan schreeuwen "Wie is er de gekste dan?!"![]()
Man, man wat een gewichten weer. Ben benieuwd waar je gaat eindigen op de wedstrijd!![]()
Yep! Ik heb (nadat de camera uit was) een hele tijd tegen de baar staan schreeuwen "Wie is er de gekste dan?!"![]()