MuscleMeat

Highland Games-log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Brute bench Jacco !
Ben es benieuwd wat je zou benchen moest je je ellebogen naar binnen brengen en archen héhé

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.002
Brute bench Jacco !
Ben es benieuwd wat je zou benchen moest je je ellebogen naar binnen brengen en archen héhé

Tnx, ik zal je een geheimpje verklappen.....

Ik heb hier een hele lichte arch maar veel meer zit er op dit moment niet in zonder dat het oncomfortabel aanvoelt in mijn onderrug.

Mijn ellebogen naar binne heb ik geprobeerd maar op dit moment haal ik dar nog niet zoveel uit dus dat laat ik nog maar even zo voor de wedstrijd.

laat jij nooit je baar aangeven?

mss nog een tip: je bent al niet moeders mooiste, dus wil je aub vragen dat die spotter wat meer meevolgt ipv daar te staan toeristen?

die wedstrijd wordt een goede dag voor je. als je mag motiveren ivm eten: ik denk dat de gewichtsklasse op -145 staat. dus je hebt nog alle ruimte ;)

Je bank is ziek echt ziek..

godverredomme.. sick ****! deze 210 ziet er echt netjes uit

voor de rest ben ik het met lanfeust eens man, die gast mag echt wel ff wat meer 'opletten'.. **** it, waarom zet je niet 2 gasten neer aan allebei de kanten?

is goed voor het vertrouwen? :D
nu weet hij dathij ze zeker de baas is :rolleyes:

tot het een keer mis gaat :P

• #4.008
laat jij nooit je baar aangeven?

mss nog een tip: je bent al niet moeders mooiste, dus wil je aub vragen dat die spotter wat meer meevolgt ipv daar te staan toeristen?

die wedstrijd wordt een goede dag voor je. als je mag motiveren ivm eten: ik denk dat de gewichtsklasse op -145 staat. dus je hebt nog alle ruimte ;)

Dit is niet mijn gebruikelijke spotter dus dan til ik hem liever zelf uit want vaak geven ze hem niet goed aan en dan ben je je concentratie kwijt.

En ik weet dat ik een rotkop heb maar ik heb toch al een vrouw en kinderen dus who cares? :D

Ik had de spotter zelf gevraagd om helemaal niets te doen want ik wist dat ik hem onder controle ging hebben (en ik heb een soort van deathwish :D)

De gewichtsklasse is deze keer +125 dus ik heb zeker alle ruimte :burger:

• #4.010
godverredomme.. sick ****! deze 210 ziet er echt netjes uit

voor de rest ben ik het met lanfeust eens man, die gast mag echt wel ff wat meer 'opletten'.. **** it, waarom zet je niet 2 gasten neer aan allebei de kanten?

Tnx (I guess :p)! Voor uitleg zie boven en extra spotters gebruik ik pas vanaf 220 dus dat was vandaag niet nodig :D

nice :)
je gaat ze ownen op die wedstrijd!

• #4.013
nice :)
je gaat ze ownen op die wedstrijd!

Tnx, dat hoop ik wel maar je weet nooit wat voor monsters daar rondlopen he? En er mag ook shirted gebenched worden hoorde ik maar ik heb geen shirt en ik zou er toch niets aan hebben omdat ik dat nog nooit gedaan heb.

Man, man wat een gewichten weer. Ben benieuwd waar je gaat eindigen op de wedstrijd!:D

Brute presses kerel!

You're one big ugly mutta****ah.. :roflol:

Just kidding gast! Super hoor!

• #4.020
Met die baar is het net als met vrouwen: Hoe rotter je ze behandelt, hoe onderdaniger ze zijn. :D

Mijn vrouwtje leest nu dus niet mee he want anders zou ze gelijk mijn ballen omdraaien :eek:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven