MuscleMeat

Highland Games-log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
:d

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.062
met WIE ga je dan trouwen??

.............Ielja Strik soms?
:eek::D

Ze zal vast heel aardig zijn maar ik sla toch even over :D

Laat ik maar gewoon trouwen met het vrouwtje waar ik twee kinderen mee heb en waar ook niet mee te spotten valt (behalve door mij dan....op een goeie dag en als ik heel veel geluk heb ;))

• #4.063
Training vanavond:

Boxsquat:
2 x 5 x 100
2 x 5 x 120
2 x 5 x 140
2 x 5 x 160
2 x 5 x 180
2 x 5 x 200
1 x 5 x 220
1 x 1 x 240 PR
1 x 1 x 250 PR

Standing calf raises:
8 x 12 x 150

Voor vanavond vond ik het wel weer even genoeg want ik beperk het aantal oefeningen per training een beetje tot na de bankdrukwedstrijd. Helaas geen filmpjes van mijn PR's omdat ik weer alleen aan het trainen was en er niet voldoende mensen in de gym waren om te spotten en te filmen.

• #4.064
Nog even een kleine update:

Vanavond ging ik weer op de weegschaal staan en mijn BW was...............

140 miezerige kilootjes

Mijn vriendin is nu al zenuwachtig over wanneer ik haar nou precies ten huwelijk ga vragen en elke keer als ik wat tegen haar wil zeggen antwoord ze bij voorbaat al met "JA, IK WIL!!!" :D

Misschien moet ik de naam van mijn log aanpassen in "Road to 150kg BW" :rolleyes:

bad ass box squat! enne gefeliciteerd alvast met je trouwerij enzo

Brute training weer beest!

En maak dan eens tempo met dat aanzoek! Je laat je meisje toch niet zolang in zenuwen zitten..? ;)

je moet vrouwen altijd eerst wat laten "sudderen".

Training vanavond:

Boxsquat:
2 x 5 x 100
2 x 5 x 120
2 x 5 x 140
2 x 5 x 160
2 x 5 x 180
2 x 5 x 200
1 x 5 x 220
1 x 1 x 240 PR
1 x 1 x 250 PR

Standing calf raises:
8 x 12 x 150

Voor vanavond vond ik het wel weer even genoeg want ik beperk het aantal oefeningen per training een beetje tot na de bankdrukwedstrijd. Helaas geen filmpjes van mijn PR's omdat ik weer alleen aan het trainen was en er niet voldoende mensen in de gym waren om te spotten en te filmen.

damn, ik was al blij met mijn pr 2x150 :o

:woot: viking gaat trouwen :D

• #4.070
Brute training weer beest!

En maak dan eens tempo met dat aanzoek! Je laat je meisje toch niet zolang in zenuwen zitten..? ;)

Tnx! Hahaha, ik moet het wel een beetje spannend houden he? Nee hoor, ik wacht nu alleen nog even een leuk moment af maar ik heb wel een ideetje wanneer ik het vraag maar dat kan ik hier niet zeggen want ze leest hier ook wel eens.

doe aub niet op een kermis nadat je een knuffelbeer hebt gewonnen in het karabijnschieten ;)

zou wel lekker lowlife zijn:D

• #4.075
doe aub niet op een kermis nadat je een knuffelbeer hebt gewonnen in het karabijnschieten ;)

zou wel lekker lowlife zijn:D

Ik dacht meer aan samen een stukje wandelen en dan 1 blikje fris kopen en het lipje afbreken en als ring gebruiken......maar das zeker ook niet goed dan ???

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven