Fitness Seller

Highland Games-log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
ik kan wel een kilt van mn neef lenen dus ik kan van de partij zijn :D

Ik koop dan wel een kilt...mits ik mag komen :P

Trouwen in kilt = cool :cool:

CONGRATS ! (met je BoxSQ-PR) :D

Goede box squat!
En gefeliciteerd met je 140KG! Nu niet ziek worden en 5 kg afvallen hè! ;)

Niet trouwen in een kilt bro...Een trouwjurk zou je imo veel schattiger staan.:D

Trouwen op een wedsstrijd zou ook moeten kunnen....Mocht je je bedenken kan je die weight for distance uitvoeren op "OS Style"....Als je begrijpt wat ik bedoel.;)

Nog even een kleine update:

Vanavond ging ik weer op de weegschaal staan en mijn BW was...............

140 miezerige kilootjes

Mijn vriendin is nu al zenuwachtig over wanneer ik haar nou precies ten huwelijk ga vragen en elke keer als ik wat tegen haar wil zeggen antwoord ze bij voorbaat al met "JA, IK WIL!!!" :D

Misschien moet ik de naam van mijn log aanpassen in "Road to 150kg BW" :rolleyes:

Van dat ja ik wil kun je flink misbruiken maken gast.

als je begrijpt wat ik bedoel

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.089
ik kan wel een kilt van mn neef lenen dus ik kan van de partij zijn

Ik koop dan wel een kilt...mits ik mag komen

ik moet nog even kijken hoe en wat de bruiloft in gaat houden maar ik hou jullie op de hoogte.

Trouwen in kilt = cool

CONGRATS ! (met je BoxSQ-PR)

Yep en tnx! :D

Goede box squat!
En gefeliciteerd met je 140KG! Nu niet ziek worden en 5 kg afvallen hè!

Tnx, ik zal er alles aan doen om die 140 vast te houden! Al moet ik me dood vechten! ;)

Niet trouwen in een kilt bro...Een trouwjurk zou je imo veel schattiger staan.

Trouwen op een wedsstrijd zou ook moeten kunnen....Mocht je je bedenken kan je die weight for distance uitvoeren op "OS Style"....Als je begrijpt wat ik bedoel.

Eerst vraag je je af in jouw log of ik geprikkeld raak van jouw ripped body en nu wil je me in een jurk zien ???

Rare jongen ben jij, OS! :rolleyes:

:roflol::roflol::roflol:

Ik weet wat je bedoelt met die WFD, hahaha!

Dus je gaat echt trouwen :sad:?

• #4.092

Nou....ik ga dr eerst vragen (ook al weet ik het antwoord al :rolleyes:) en dan is het nog maar afwachten wanneer we echt gaan trouwen want daar heb ik echt nog geen idee van. Is van een aantal dingen afhankelijk waar ik jullie niet mee zal vervelen.

Nou....ik ga dr eerst vragen (ook al weet ik het antwoord al :rolleyes:) en dan is het nog maar afwachten wanneer we echt gaan trouwen want daar heb ik echt nog geen idee van. Is van een aantal dingen afhankelijk waar ik jullie niet mee zal vervelen.
ah ok ouwe, veel succes en plezier met je wijffie

Ik: Schat....?
Vriendin: JA, IK WIL!!!!!
Ik: Wat?...Flink in je poepertje gestampt worden? Oke!

:D
stamp maar flink. btw: straks leest je dochtertje een keer toevallig hierzo, zal ze wel geinig vinde:D ( of kan ze nog nie leze???)

• #4.094
ah ok ouwe, veel succes en plezier met je wijffie

stamp maar flink. btw: straks leest je dochtertje een keer toevallig hierzo, zal ze wel geinig vinde:D ( of kan ze nog nie leze???)

Tnx! Nah...mijn oudste dochtertje is bijna 6 en de jongste is 2,5 dus lezen zit er nog niet in gelukkig. :D

Nou niet meer veel zwaarder worden dan. Anders pas je dalijk niet meer in je trouwpak :D

• #4.096
Training vanavond:

Incline bench press:
2 x 5 x 60
2 x 5 x 80
2 x 5 x 100
2 x 5 x 120
2 x 5 x 130
2 x 3 x 140
1 x 3 x 150
1 x 3 x 160
1 x 2 x 170

Triceps push down:
1 x 8 x 40
1 x 8 x 50
1 x 8 x 60
1 x 8 x 70
1 x 6 x 80

Weer een korte training omdat ik nog bij mijn trainingsmaat langs moest die volgende week vrijdag gaat trouwen. Hij is lekker eerder de lul dan ik. :roflol:

• #4.097
Nou niet meer veel zwaarder worden dan. Anders pas je dalijk niet meer in je trouwpak :D

Hahaha, ik ga toch al niet in een trouwpak want mijn rug en armen passen niet eens in een colbert maat 64 maar de mouwen hangen wel op mijn knieen :p

Dus ik blijf ongestoord verder bulken!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven