- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 115kg
- Vetpercentage
- 18%
Met HG faciliteiten?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Met HG faciliteiten?

Nog even een kleine update:
Vanavond ging ik weer op de weegschaal staan en mijn BW was...............
140 miezerige kilootjes
Mijn vriendin is nu al zenuwachtig over wanneer ik haar nou precies ten huwelijk ga vragen en elke keer als ik wat tegen haar wil zeggen antwoord ze bij voorbaat al met "JA, IK WIL!!!"
Misschien moet ik de naam van mijn log aanpassen in "Road to 150kg BW"![]()
ik kan wel een kilt van mn neef lenen dus ik kan van de partij zijn
Trouwen in kilt = cool
CONGRATS ! (met je BoxSQ-PR)

Goede box squat!
En gefeliciteerd met je 140KG! Nu niet ziek worden en 5 kg afvallen hè!

Niet trouwen in een kilt bro...Een trouwjurk zou je imo veel schattiger staan.
Trouwen op een wedsstrijd zou ook moeten kunnen....Mocht je je bedenken kan je die weight for distance uitvoeren op "OS Style"....Als je begrijpt wat ik bedoel.

Van dat ja ik wil kun je flink misbruiken maken gast.
als je begrijpt wat ik bedoel

) en dan is het nog maar afwachten wanneer we echt gaan trouwen want daar heb ik echt nog geen idee van. Is van een aantal dingen afhankelijk waar ik jullie niet mee zal vervelen.ah ok ouwe, veel succes en plezier met je wijffieNou....ik ga dr eerst vragen (ook al weet ik het antwoord al) en dan is het nog maar afwachten wanneer we echt gaan trouwen want daar heb ik echt nog geen idee van. Is van een aantal dingen afhankelijk waar ik jullie niet mee zal vervelen.
stamp maar flink. btw: straks leest je dochtertje een keer toevallig hierzo, zal ze wel geinig vindeIk: Schat....?
Vriendin: JA, IK WIL!!!!!
Ik: Wat?...Flink in je poepertje gestampt worden? Oke!
![]()
( of kan ze nog nie leze
)ah ok ouwe, veel succes en plezier met je wijffie
stamp maar flink. btw: straks leest je dochtertje een keer toevallig hierzo, zal ze wel geinig vinde( of kan ze nog nie leze
)

Nou niet meer veel zwaarder worden dan. Anders pas je dalijk niet meer in je trouwpak![]()

Dat's de tijd die nodig is om uit je stoel te komen?
Ik denk dat hij, vanaf het moment dat hij binnenstapt, nog ongeveer 2 minuten te leven heeft![]()