Ik denk dat hij, vanaf het moment dat hij binnenstapt, nog ongeveer 2 minuten te leven heeft![]()
dan houd hij het nog best lang uit!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat hij, vanaf het moment dat hij binnenstapt, nog ongeveer 2 minuten te leven heeft![]()

Training vanavond:
Boxsquat:
2 x 5 x 100
2 x 5 x 120
2 x 5 x 140
2 x 5 x 160
2 x 5 x 180
2 x 5 x 200
1 x 5 x 220
1 x 1 x 240 PR
1 x 1 x 250 PR
Standing calf raises:
8 x 12 x 150
Voor vanavond vond ik het wel weer even genoeg want ik beperk het aantal oefeningen per training een beetje tot na de bankdrukwedstrijd. Helaas geen filmpjes van mijn PR's omdat ik weer alleen aan het trainen was en er niet voldoende mensen in de gym waren om te spotten en te filmen.

Tnx! Hahaha, ik moet het wel een beetje spannend houden he? Nee hoor, ik wacht nu alleen nog even een leuk moment af maar ik heb wel een ideetje wanneer ik het vraag maar dat kan ik hier niet zeggen want ze leest hier ook wel eens.
Ik dacht meer aan samen een stukje wandelen en dan 1 blikje fris kopen en het lipje afbreken en als ring gebruiken......maar das zeker ook niet goed dan![]()

Ik ben bang dat ze me dan echt serieus fysiek pijn gaat doen....![]()

Dat's de tijd die nodig is om uit je stoel te komen?![]()

die boxsquat had ik heel graag willen zien kerel!
BRUUT!!!
![]()
ik denk dan dat je ook wat beter op je taalgebruik moet letten..........of je moet toevallig een goede dag hebben, dat ze je niet het licht uit je ogen slaat.....?
![]()

Dat is omdat we met onze dronken kop vol verbazing staan te kijken dat hij deze uitdaging aangaat (of dat iemand zo levensmoe kan zijn).![]()

Tnx, volgende week zal ik hem filmen als mijn trainingsmaat weer aanwezig is.

Deze week zijn met het toenemen van mijn BW ook de lichamelijke ongemakken toegenomen. Ik heb al heel de week een extreme "pomp" in mijn onderrug als ik van mijn huis naar de auto loop en word ik standaard meerdere keren per nacht wakker met tintelende handen en armen als ik op mijn zij heb geslapen. Op het moment kan ik ook niet langer dan een paar minuten rechtop staan voordat die vervloekte pomp weer toeslaat
Ook worden dagelijkse dingen zoals aankleden, schoenen en sokken aantrekken en een jas (of eigenlijk een vest want ik heb geen passende jas) aantrekken steeds lastiger.
Ook heb ik ontdekt, toen ik het artikel "27 reasons to get big" van Dave Tate aan het lezen was, dat ik zelf 24 van de 27 redenen nuzelf dagelijks in de praktijk ondervind.
Gelukkig weet ik dat als mijn gewicht weer stabiliseert de klachten ook weer afnemen na verloop van tijd.
Wil ik nog meer massa kweken in de toekomst gezien alle ongemakken? JA!
Is het praktisch? NEE, zeker niet!!
Raad je het andere mensen aan? HELL NOOOO!
Waarom doe je het zelf dan? Hmmmm......omdat ik ziek in mijn hoofd ben!![]()

Kan me er wat bij voorstellen kerel, 140kg is niet niks he....![]()

watje..........je bent gewoon bang om je te binden...
Nee, serieus, ik herken de klachten. Ik kan nogwel zelf me sokken en schoenen aandoen, maar het komt de ademhaling niet ten goede. Ook traplopen is meer favourite. Tintellende handen heb ik zelfs al als ik om mijn rug lig !![]()
(alsof ik dat zou overleven..........
)8. I like waking up in the middle of the night with my hands numb. Gives me a chance to eat more food.

Deze week zijn met het toenemen van mijn BW ook de lichamelijke ongemakken toegenomen. Ik heb al heel de week een extreme "pomp" in mijn onderrug als ik van mijn huis naar de auto loop en word ik standaard meerdere keren per nacht wakker met tintelende handen en armen als ik op mijn zij heb geslapen. Op het moment kan ik ook niet langer dan een paar minuten rechtop staan voordat die vervloekte pomp weer toeslaat
Ook worden dagelijkse dingen zoals aankleden, schoenen en sokken aantrekken en een jas (of eigenlijk een vest want ik heb geen passende jas) aantrekken steeds lastiger.
Ook heb ik ontdekt, toen ik het artikel "27 reasons to get big" van Dave Tate aan het lezen was, dat ik zelf 24 van de 27 redenen nuzelf dagelijks in de praktijk ondervind.
Gelukkig weet ik dat als mijn gewicht weer stabiliseert de klachten ook weer afnemen na verloop van tijd.
Wil ik nog meer massa kweken in de toekomst gezien alle ongemakken? JA!
Is het praktisch? NEE, zeker niet!!
Raad je het andere mensen aan? HELL NOOOO!
Waarom doe je het zelf dan? Hmmmm......omdat ik ziek in mijn hoofd ben!![]()
Ik blijf me verbazen in dit log!!Even serieus; wat heeft het voor jou als meerwaarde om 140+ te wegen?