MuscleMeat

Highland Games-log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Btw wat voor BF zit je dan ? ongeveer ?
waarschijnlijk geen 10 ? :D
17%, 1-2 pagina's terug gepost volgens mij.

Totaal niet eigenlijk.....maar als ik doortrain en eet op deze manier zal ik vanzelf ook zwaarder worden en ik ga er geen moeite voor doen om het te voorkomen. Aan de andere kant ga ik ook niet meer als een gek bulken omdat ik zwaarder MOET worden hoor.
Tot in hoeverre weegt het zwaarder worden eigenlijk op tegen de onvermijdbare gezondheidsproblemen bij jou? Boeit het je niet?

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.124
Training vanavond:

Only-bench-night!

Bench press (light):
1 x 15 x 60
1 x 10 x 80
1 x 8 x 100
1 x 8 x120
1 x 8 x 100
1 x 8 x 110
1 x 8 x 120
1 x 8 x 130
1 x 6 x 140
1 x 6 x 150
1 x 6 x 160
1 x 6 x 140
1 x 6 x 120
1 x 6 x 100

vanavond was een lichte benchtraining omdat ik deze week al zwaar en gisteren nog incline bench had gedaan.
Nu is het tijd om lekker uit te gaan rusten.

Laatst bewerkt:
  • #4.125
17%, 1-2 pagina's terug gepost volgens mij.

Tot in hoeverre weegt het zwaarder worden eigenlijk op tegen de onvermijdbare gezondheidsproblemen bij jou? Boeit het je niet?

Welke gezondheidsproblemen? Tot nu toe zijn het meer ongemakken. Als mijn gezondheid echt gevaar of risico loopt is voor mij natuurlijk ook de grens wel bereikt. Ik heb geen doodswens ofzo hoor. :D

Welke gezondheidsproblemen? Tot nu toe zijn het meer ongemakken. Als mijn gezondheid echt gevaar of risico loopt is voor mij natuurlijk ook de grens wel bereikt. Ik heb geen doodswens ofzo hoor. :D
Nouja, 140kg BW is toch behoorlijk wat en voor je hart maakt het dacht ik niet uit of het nou vet was of spieren. Ik geloof zelfs dat spiermassa nog zwaarder is voor je hart. Je praat ook over kortademigheid enzovoorts..

• #4.130
Nouja, 140kg BW is toch behoorlijk wat en voor je hart maakt het dacht ik niet uit of het nou vet was of spieren. Ik geloof zelfs dat spiermassa nog zwaarder is voor je hart. Je praat ook over kortademigheid enzovoorts..

Dat klopt wel tot een zekere hoogte. Je hart moet harder werken om je spiermassa van bloed te voorzien dus ik zal geen 100 worden.

nette benchbg guy!!:D

• #4.136
He, toch nog iemand die gewoon op mijn trainin reageert i.p.v. mijn log vol te spammen. :D

Tnx, Niels!

lekkere benchtraining

zo goed?

:P

Ben ik de enige die 140kg wel mee vind vallen dan?

Goede bench training!!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven