AndroidHealthClinic

Highland Games-log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
??? Dan ben je behoorlijk afgevallen, zit je aan de Sonja Bakker? Lol

Ben je met een speciale reden zo ver gezakt met je gewicht?

Nee en een beetje. Ik heb helaas op werk elk jaar een soort van conditie test.Moet dan een shuttle run test lopen tot trap 8. Moet dan wel een klein beetje conditie hebben. Ik heb dus aan me conditie gewerkt en ben daardoor wat kwijt geraakt. Het heeft tot mn verbazing geen effect op me onderdelen (behalve press) maar wel op mn gym lifts. Maar ben alweer op de weg terug hoor. Ik was een 6 weekies geleden zon 131/132. Is toch 15kg verschil met vorig jaar in Vlaardingen. Nu ben ik weer stijgende en mn kracht neemt ook weer toe. Ik wil uitkomen op 140 maar dan wel met een lager vet percentage en beter in conditie. Dat moet mn wedstrijden volgend jaar positief beinvloeden denk ik.

Wie the **** is Sonja Bakker....?? Hahaha.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.163
Nee en een beetje. Ik heb helaas op werk elk jaar een soort van conditie test.Moet dan een shuttle run test lopen tot trap 8. Moet dan wel een klein beetje conditie hebben. Ik heb dus aan me conditie gewerkt en ben daardoor wat kwijt geraakt. Het heeft tot mn verbazing geen effect op me onderdelen (behalve press) maar wel op mn gym lifts. Maar ben alweer op de weg terug hoor. Ik was een 6 weekies geleden zon 131/132. Is toch 15kg verschil met vorig jaar in Vlaardingen. Nu ben ik weer stijgende en mn kracht neemt ook weer toe. Ik wil uitkomen op 140 maar dan wel met een lager vet percentage en beter in conditie. Dat moet mn wedstrijden volgend jaar positief beinvloeden denk ik.

Wie the **** is Sonja Bakker....?? Hahaha.

Wel een groot verschil in gewicht hoor maar als het je conditie goed doet, waarom niet? 140 is wel een mooi doel denk ik zeker als het met een lager vetpercentage is. ik ben benieuwd naar je wedstrijden volgend jaar.

• #4.166
Ik heb dit weekend heel veel geslapen (zaterdag om 10.30 uit bed en vandaag om 11.45) en heel veel op de bank gelegen om uit te rusten.
Ik had na 5 dagen trainen afgelopen week echt behoefte aan zoveel extreme luiheid.

Komende week ga ik er maandag en dinsdag nog even flink tegenaan en woensdagavond is de gym dicht i.v.m. sinterklaas. Donderdag doe ik dan nog even een lichte hersteltraining en vrijdag ga ik helemaal los op de bruiloft van mijn trainingsmaat :D. Zaterdag weer een rustdag en zondag de benchwedstrijd in Amsterdam.

Lengte: 188 Gewicht: 140

Jouw BMI: 39.6

Obesitas
Je hebt teveel overgewicht en het is zelfs levensbedreigend! Neem ze snel mogelijk contact op met uw huisarts!

:eek: Ik ben obees :eek:
Haha ik moet -2% BF hebben om gezond te zijn. Voor mijn lengte ligt het hoogste optimale gewicht iets meer dan een kilo onder mijn VVM :roflol:

afbeulen die hap!!:D

succes alvast voor zondag!

Ik heb dit weekend heel veel geslapen (zaterdag om 10.30 uit bed en vandaag om 11.45) en heel veel op de bank gelegen om uit te rusten.
Ik had na 5 dagen trainen afgelopen week echt behoefte aan zoveel extreme luiheid.

Komende week ga ik er maandag en dinsdag nog even flink tegenaan en woensdagavond is de gym dicht i.v.m. sinterklaas. Donderdag doe ik dan nog even een lichte hersteltraining en vrijdag ga ik helemaal los op de bruiloft van mijn trainingsmaat :D. Zaterdag weer een rustdag en zondag de benchwedstrijd in Amsterdam.

luie donder.:D

Succes met benchen beast.;)

Idd ! veel succes gewenst :)

• #4.175
@snoob en sanca: Tnx, ik zal jullie trots proberen te maken! :D

@OS: Feel the power of the carbs! RRRAAAAAAHHH!!!!!

• #4.176
Training vanavond:

De laatste benchtraining voor de wedstrijd.

Bench press: (alles met een lange stop op de borst)
1 x 10 x 60
1 x 10 x 80
1 x 10 x 100
1 x 10 x 120
1 x 6 x 140
1 x 6 x 160
3 x 1 x 170
2 x 1 x 180
1 x 1 x 190

Floor press:
1 x 6 x 110
1 x 6 x 130
1 x 6 x 150
1 x 6 x 130
1 x 6 x 110

Triceps pushdown:
1 x 8 x 40
1 x 8 x 50
1 x 8 x 60
1 x 8 x 70
1 x 6 x 80
1 x 3 x 90

French press:
1 x 8 x 40
1 x 8 x 50
1 x 8 x 60

Op zich wel een lekkere training maar ik vond het benchen toch zwaar aanvoelen. Dat zal wel komen omdat ik vrijdag nog mijn laatste benchtraining had gedaan.

Echt ff rustig aan doen deze week, donderdag ofzo zoals je zei een lichte training...kortom doubles met 140kg ofzo niks funky verder!

damn, wat een training weer :hedbang:

• #4.179
Echt ff rustig aan doen deze week, donderdag ofzo zoals je zei een lichte training...kortom doubles met 140kg ofzo niks funky verder!

Ik doe misschien donderdag niet eens meer UB maar alleen LB (licht). Mar in ieder geval wel iets rustigs.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven