Bedankt! Maar dat van die foto's weet ik niet hoor want dat zal echt geen plaatje zijn, hahahaha!
hehe gewoon poepstamper

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bedankt! Maar dat van die foto's weet ik niet hoor want dat zal echt geen plaatje zijn, hahahaha!

Wij noemen dat hier gewoon bezopen. Ik weet natuurlijk niet wat bij jullie de gewoonten zijn.......
o kankerfoutje.. ik bedoelde: gewoon doen poepstamper
![]()

Training vanavond:
Dit was dus de laatste training voor de wedstrijd a.s. zondag. Het was echt een p*ssy-training zoals ik al had gezegd. Gewoon wat lichte oefeningetjes om in beweging te zijn.
Small grip pull ups:
5 x 5 x BW (140,5kg)
Militairy press:
5 x 5 x 60 (Mijn schouders waren erg stijf en kon de baar niet lager als mijn kin laten zakken)
Bench press:
5 x 5 x 60 (Puur wat technische dingetjes uitgeprobeerd)
Triceps push down:
5 x 5 x 40
Barbell curl:
5 x 5 x 40
Voor mij is het weekend al begonnen deze week omdat ik morgen vrij ben voor de bruiloft van mijn trainingsmaat.
Morgen dus lekker een beetje feesten, zaterdag volledige rust en dan zondag eens kijken wat ik kan drukken op de wedstrijd.

Wij noemen dat hier gewoon bezopen. Ik weet natuurlijk niet wat bij jullie de gewoonten zijn.......
![]()

laat je nu maar eens goed in de watten leggen door het vrouwtje zodat je zondag kan uitblinken![]()
*
Nette training kerel.
Stel ons niet teleur zondag he.![]()

Militairy press:
5 x 5 x 60 (Mijn schouders waren erg stijf en kon de baar niet lager als mijn kin laten zakken)

Have fun morgen!!
En succes zondag laat het filmen zondag is leuk!!!!![]()
volgende keer, je kin wat lager houden!!
suc6 op de wedstrijd!
![]()

Dat van die nette training was hopelijk sarcastisch bedoelt he met deze gewichten?
Ik zal zondag onze eer verdedigen!![]()

Mr.O heeft trouwens een nieuwe betekenis gekregen voor mij he....Je weet wel wat ik bedoel toch.![]()