AndroidHealthClinic

Highland Games-log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #4.262
Nou, die bruiloft hebben we ook weer achter de rug. Was beregezellig en ik heb dan ook de nodige whiskey's (een glas of 10) achterover gegooid maar ik was niet strontlazarus ofzo. Ik heb het best wel netjes gehouden.

Ik moet wel zeggen dat ik ondanks het uitstekende eten (gerookte zalm, haasbiefstuk en meer van dat soort dingen) over de gehele dag ernstig te weining gegeten heb.

Dus vandaag moet ik echt wat aan carbloading doen en maximaal om de 2 uur eten.

ik hoop dat je nu aan't vreten bent dan...

wtf viking ben je nu al getrouwd?

• #4.267
wtf viking ben je nu al getrouwd?

Ja, ik heb het snel even tussendoor gedaan.....dan hebben we dat gezeik ook weer gehad dacht ik! :D

Nee hoor, ik moet mijn vrouwtje nog vragen. Gisteren was de bruiloft van mijn trainingsmaat. Op mijn eigen bruiloft ben ik ook niet van plan om me netjes te gedragen en dan zouden die 10 whiskey's mijn opwarming zijn, hahahaha!

Maak ze morgen af:D

• #4.270
Ik heb me vandaag netjes aan de afspraak gehouden om elke twee uur te eten. Het waren niet elke keer supergrote maaltijden maar wel genoeg om vol te zitten.

Vandaag ben ik ook pas om 11.00 uur uit bed gekomen dus ik ben lekker uitgerust want ik heb net ook nog een tijd op de bank gelegen.

Ik ga zo nog een whey-/havermoutshake naar binnen gooien en niet te laat naar bed. Morgenavond probeer ik gelijk de filmpjes te uploaden en een verslagje te maken.

Ik heb me vandaag netjes aan de afspraak gehouden om elke twee uur te eten. Het waren niet elke keer supergrote maaltijden maar wel genoeg om vol te zitten.

Vandaag ben ik ook pas om 11.00 uur uit bed gekomen dus ik ben lekker uitgerust want ik heb net ook nog een tijd op de bank gelegen.

Ik ga zo nog een whey-/havermoutshake naar binnen gooien en niet te laat naar bed. Morgenavond probeer ik gelijk de filmpjes te uploaden en een verslagje te maken.

Ja ja....je bent gewoon een vreetzak.:meal:

Moet kunnen toch...zolang het kan.;)

• #4.273
Ja ja....je bent gewoon een vreetzak.:meal:

Moet kunnen toch...zolang het kan.;)

Hahahaha!

I eat guys your size for breakfast! (als je niet zo f@*king droog zou zijn :roflol:)

Maar voor zolang het kan? Bedoel je daar mee tot ik zo opzwel dat ik me eigen reet niet meer kan afvegen? :D

Ik hoop dat je meer bloated staat dan ik, ik krijg m'n broek nog dicht dus ik heb niet genoeg gegeten de laatste dagen, wordt niks morgen:(.

hak ze in de pan beest!!! :wl:

en vreet ze daarna lekker op :meal:

Succees vandaag! Hopen dat je niet te veel ruften laat, en zodoende alle lifts correct houd!

congrats kerel :hedbang:

:wl:

Damn Sanca was jij er ook dan? Heb je niet gezien. Feli Jacco je weet wel met beide prestaties!!!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven