Fitness Seller

Highland Games-log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Met dat gewicht optrekken.:D
Goed hoor.

Die curls :roflol:

Monsterpullups. Over 2 maanden ripped op't podium?

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.345
Die curls :roflol:

Monsterpullups. Over 2 maanden ripped op't podium?

Wat is er mis met die curls dan?

Ze waren echt superstrict he!

2 maanden is denk ik een beetje te optimistisch. Ik moet een beetje realistisch zijn natuurlijk want na die jarenlange verwaarlozing van mijn lichaam kan ik niet verwachten dat dat zomaar ongedaan gemaakt is.

Niks, had gewoon verwacht dat je 120kg strict zou curlen.

• #4.347
Niks, had gewoon verwacht dat je 120kg strict zou curlen.

Hahaha, je nam het toch niet serieus he? Ik heb gewoon lichte curls (eigenlijke een lichte training) gedaan omdat ik nog aan het bijkomen ben van de wedstrijd en omdat ik een koudje te pakken heb (snotneus enzo) en wat pijnlijke spieren heb.

Maar normaal curl ik ook niet hoger dan 80kg hoor.

'tuurlijk neem ik het niet serieus. Maar ik doe het je alsnog wss niet na:p

Ik heb vanavond ook besloten om mijn log naar de BB-sectie te laten verplaatsen want ik ga nu een hele andere kant op in mijn sportcarriere.
Wat mij gesterkt heeft in het maken van deze keuze is het feit dat ik het zat ben om er als een bloated pig bij te lopen en altijd maar maximale gewichten te moeten tillen en als het dan een keer niet lukt dat je dan gelijk een hoop kritiek krijgt.

hoor ik daar iemand bezig die van plan is om te trouwen en een klein kostuum te kunnen kopen? Dan kan je later zeggen: "kijk hoezeer ik verbreed en versterkt ben sinds ik trouwde"

• #4.350
hoor ik daar iemand bezig die van plan is om te trouwen en een klein kostuum te kunnen kopen? Dan kan je later zeggen: "kijk hoezeer ik verbreed en versterkt ben sinds ik trouwde"

Hahaha, over mijn lijk! maar ik vond het even een leuke tegenhanger voor de invasie van BB-ers in de PL-sectie die vandaag heeft plaatsgevonden. Ineens laten ze allemaal hun log hierheen verplaatsen. ;) Als het aan mij ligt weeg ik 150kg voordat ik ga trouwen :D

Doe ik 1 keer in mijn leven een setje Barbiegirls en setjes met 10 reps en kom ik overwaaien uit het pinky gedeelte:(

Training vanavond:

Small grip pull up:
4 x 8 x BW (140,5)
3 x 5 x BW

Front pull down:
1 x 10 x 60
1 x 10 x 70
1 x 10 x 80
1 x 8 x 90
1 x 6 x 100

Barbell curl:
1 x 10 x 30
1 x 10 x 40
1 x 10 x 50

Tate curl:
3 x 10 x 20

Ik heb bij de curls flink gesqueezed om een goede piekcontractie te krijgen en een maximale pomp. Ik heb vanavond ook besloten om mijn log naar de BB-sectie te laten verplaatsen want ik ga nu een hele andere kant op in mijn sportcarriere.
Wat mij gesterkt heeft in het maken van deze keuze is het feit dat ik het zat ben om er als een bloated pig bij te lopen en altijd maar maximale gewichten te moeten tillen en als het dan een keer niet lukt dat je dan gelijk een hoop kritiek krijgt.

:roflol: Karma... godver kan niet meer geven :D

Hahaha, over mijn lijk! maar ik vond het even een leuke tegenhanger voor de invasie van BB-ers in de PL-sectie die vandaag heeft plaatsgevonden. Ineens laten ze allemaal hun log hierheen verplaatsen. ;) Als het aan mij ligt weeg ik 150kg voordat ik ga trouwen :D

Echt man wtf is dit, steeds meer van die pussies die overlopen lol. Dat ze dan op zen minst een nieuwe log openen, nee direct al die crap verzetten :(

Viking = Arnold ?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven