- Waardering
- 97
Nah...even niet.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Die curls
Monsterpullups. Over 2 maanden ripped op't podium?
Niks, had gewoon verwacht dat je 120kg strict zou curlen.
Ik heb vanavond ook besloten om mijn log naar de BB-sectie te laten verplaatsen want ik ga nu een hele andere kant op in mijn sportcarriere.
Wat mij gesterkt heeft in het maken van deze keuze is het feit dat ik het zat ben om er als een bloated pig bij te lopen en altijd maar maximale gewichten te moeten tillen en als het dan een keer niet lukt dat je dan gelijk een hoop kritiek krijgt.
hoor ik daar iemand bezig die van plan is om te trouwen en een klein kostuum te kunnen kopen? Dan kan je later zeggen: "kijk hoezeer ik verbreed en versterkt ben sinds ik trouwde"
Als het aan mij ligt weeg ik 150kg voordat ik ga trouwen 
Doe ik 1 keer in mijn leven een setje Barbiegirls en setjes met 10 reps en kom ik overwaaien uit het pinky gedeelte![]()

Training vanavond:
Small grip pull up:
4 x 8 x BW (140,5)
3 x 5 x BW
Front pull down:
1 x 10 x 60
1 x 10 x 70
1 x 10 x 80
1 x 8 x 90
1 x 6 x 100
Barbell curl:
1 x 10 x 30
1 x 10 x 40
1 x 10 x 50
Tate curl:
3 x 10 x 20
Ik heb bij de curls flink gesqueezed om een goede piekcontractie te krijgen en een maximale pomp. Ik heb vanavond ook besloten om mijn log naar de BB-sectie te laten verplaatsen want ik ga nu een hele andere kant op in mijn sportcarriere.
Wat mij gesterkt heeft in het maken van deze keuze is het feit dat ik het zat ben om er als een bloated pig bij te lopen en altijd maar maximale gewichten te moeten tillen en als het dan een keer niet lukt dat je dan gelijk een hoop kritiek krijgt.
Karma... godver kan niet meer geven 
Das waar...het was geen vrije wil....ik moest want anders zou je me geslagen hebben! Wacht even...dat heb je nu ook gedaan!![]()

Doe ik 1 keer in mijn leven een setje Barbiegirls en setjes met 10 reps en kom ik overwaaien uit het pinky gedeelte![]()

Hahaha, over mijn lijk! maar ik vond het even een leuke tegenhanger voor de invasie van BB-ers in de PL-sectie die vandaag heeft plaatsgevonden. Ineens laten ze allemaal hun log hierheen verplaatsen.Als het aan mij ligt weeg ik 150kg voordat ik ga trouwen
![]()