XXL Nutrition

Highland Games-log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #4.301
Tnx all!

Lijkt me dat er uit je techniek inderdaad nog heel wat te halen moet zijn, ja. Ik weet niet of dat gelijk de sprong naar 250 mogelijk maakt, maar betere fixatie had in ieder geval dat balans-probleem bij de 220 voorkomen.

Dubbel gefeliciteerd, man. Echt een top-prestatie!

Hey ouwe gefeliciteerd met je 1e plaats en gecondoleerd met het aankomende huwelijk, dan ben je officieel het haasje ;)

Wel jammer dat je huwelijks aanzoek niet op youtube staat :)

• #4.304
Lijkt me dat er uit je techniek inderdaad nog heel wat te halen moet zijn, ja. Ik weet niet of dat gelijk de sprong naar 250 mogelijk maakt, maar betere fixatie had in ieder geval dat balans-probleem bij de 220 voorkomen.

Dubbel gefeliciteerd, man. Echt een top-prestatie!

Dank je! Ik weet niet hoeveel ik precies uit een beter techniek zal halen maar we gaan het wel zien de komende tijd.

• #4.305
Hey ouwe gefeliciteerd met je 1e plaats en gecondoleerd met het aankomende huwelijk, dan ben je officieel het haasje ;)

Wel jammer dat je huwelijks aanzoek niet op youtube staat :)

Tnx! Misschien dat iemand nog gefilmd heeft maar ik denk het niet.

• #4.306
Vanavond even geen training. Eerst maar even bijkomen van de wedstrijd en wat nog veel belangrijker is is dat mijn oudste dochter Morrigan vandaag 6 jaar geworden is.

Vanavond even geen training. Eerst maar even bijkomen van de wedstrijd en wat nog veel belangrijker is is dat mijn oudste dochter Morrigan vandaag 6 jaar geworden is.

Rust op zn tijd is zeker niet verkeerd beest.;)

Congratz met de kleine en ehhhh.......

Heb je nog wat taart over gelaten voor de kidz.:D

• #4.311
Jullie lachen toch niet NAAR mijn taart he?.......Grrrrrrr!

Ik flirt met je taart, ze houdt van een beetje aandacht.

Dikke bench :D

• #4.314
Ik heb mensen voor minder verscheurd......

Congratz with Morry :)

hey ik heb foto's van je op mn hyves staan ;) denk dat je ze ook al heb maar toch je ken ze er vanaf kopieeren als je ze nog eens wil ;)

ene gefeliciteerd nog met je dochter :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven