AndroidHealthClinic

Highland Games-log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #4.362

Ja, Annuld!

Nu nog wel maar binnenkort de meest ripped mofo op DBB!

Ze zijn in ieder geval wel even lang....1.88 was het toch?

en ze hebben allebei zo'n geslepen apentronie..

Dank je (denk ik)?

Nee!

Ik bespeur hier en daar wat jaloezie sinds ik heb besloten om de gekste BB-er op DBB te worden, flauw hoor! Niet haten!

zit je hier nu nog?! :D

Idd optieven naar de balletafdeling.

JIk bespeur hier en daar wat jaloezie sinds ik heb besloten om de gekste BB-er op DBB te worden, flauw hoor! Niet haten!

Viking ??? ben je nieuw hier? je hebt anders wel al veel posts voor een beginner. Kan het zijn dat je log verplaatst is van de BB-sectie naar hier?

In ieder geval, je bent goed op weg om een BB-er te worden, want je bench is bijna even goed als je squat (echt vuile reactie :D)

• #4.368
Viking ??? ben je nieuw hier? je hebt anders wel al veel posts voor een beginner. Kan het zijn dat je log verplaatst is van de BB-sectie naar hier?

In ieder geval, je bent goed op weg om een BB-er te worden, want je bench is bijna even goed als je squat (echt vuile reactie :D)

Ja, ik ben een BB-er in hart en nieren en normaal poste ik alleen in die sectie want ik wil eigenlijk niks met die dikke PL-ers te maken hebben.

Maar ik kan niet ontkennen dat de "DARK SIDE" steeds meer aantrekkingskracht krijgt!

EN JA.....die laatste was vuil maar ik weet wie het zegt. :D

• #4.370
Training vanavond:

Bench press:
3 x 10 x 60
3 x 10 x 80
3 x 10 x 100
3 x 10 x 120

Cable flyes:
3 x 10 x 40

Triceps pushdown:
3 x 8 x 40

Vanavond heb ik veel aandacht aan de negatieve fase van de bewegingen besteedt en heb ik ook opgelet dat ik de ROM zo groot mogelijk maak.
Na de training even wat poses gedaan voor de spiegel en wat direct opviel is dat mijn BF% duidelijk is afgenomen en dat je een duidelijke separatie ziet tussen de spieren. Hard work pays off!

lekkere training man :thumbs:

paar pose-foto's?!

• #4.372
lekkere training man :thumbs:

paar pose-foto's?!

Tnx! Vanavond heb ik geen foto's gemaaktr maar binnenkort als ik nog meer ripped en shredded ben dan nu zal ik wat foto's plaatsen en dan maak ik gelijk een filmpje van mijn hele routine die nu nog uitgebouwd wordt maar ik kan je beloven dat het geheel er gelikt uit gaat zien. Own..eat your heart out!

WTF gfa je BB worden?:O(zal wel weer wat missen:P)

lean and mean @ 120kg :wl:

kerel doe bist nie wies:P:P

de groten der aarde zijn toch ook van die buffels?:P

(ik moet niks zeggen ben zelf ook bezig conditioneel sterker te worden)

• #4.378
hahaha:P:P..
moet je me pa eens zien:P..
die is een slaggiej logger en boller dan jou:P:P.. en die lukt t nog.. nie overdrijven;)

maar nee klopt wel je bent best wel een buffel.. en sjah.. minder BF is voor t gemiddelde hier nie zo slecht toch?:)

• #4.380
:roflol::roflol::roflol::roflol:

Hahaha, ik zit je maar in de zeik te nemen gek! :p

Ik stop pas met krachtsport en zwaarder worden als ik er dood bij neerval.

En nee, ik vind mezelf ook niet dik en vadsig want de meeste mensen hier op DBB kunnen jaloers zijn op wat ik aan spiermassa meesleep. :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven