Fitness Seller

Highland Games-log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #4.321
hey ik heb foto's van je op mn hyves staan ;) denk dat je ze ook al heb maar toch je ken ze er vanaf kopieeren als je ze nog eens wil ;)

ene gefeliciteerd nog met je dochter :D

Ik ga zo even kijken want ik heb nog geen foto's. Ik had trouwens 1 mailtje terug gekregen met een foutmelding dus ik denk dat dat filmpje te groot was.

ok man!

kan wel ja want ik heb 3 filmpjes van je gehad!
wel de 3 zwaarste beurten dus dat is mooi!

heb ze ook al in het topic filmpjes geplaatst en in mn log ;)

• #4.323
Training vanavond:

de training stelde helaas niet zoveel voor omdat ik constant aan de praat werd gehouden over de bankdrukwedstrijd en het ten huwelijk vragen van mijn vriendin.

Op zich niet zo erg want ik was toch alleen licht aan het squatten om aan mijn techniek te werken.

Squat: (behoorlijk stuk onder parallel)
3 x 5 x 60
3 x 5 x 80
3 x 5 x 100
3 x 5 x 120
3 x 5 x 140

Hierna heb ik het opgegeven omdat ik al meer dan anderhalf uur bezig was om tot dit punt te komen. :D

15 setjes squat blijft hoe dan ook een goed volume;) ondanks de voor jou doen k*tgewichten hehe;)

• #4.325
Hahaha, ik was wel met mijn techniek aan het kloten dus ik wilde toch niet verder gaan dan 180 maar ja......

Training vanavond:

de training stelde helaas niet zoveel voor omdat ik constant aan de praat werd gehouden over de bankdrukwedstrijd en het ten huwelijk vragen van mijn vriendin.

Op zich niet zo erg want ik was toch alleen licht aan het squatten om aan mijn techniek te werken.

Squat: (behoorlijk stuk onder parallel)
3 x 5 x 60
3 x 5 x 80
3 x 5 x 100
3 x 5 x 120
3 x 5 x 140

Hierna heb ik het opgegeven omdat ik al meer dan anderhalf uur bezig was om tot dit punt te komen. :D

:o:(

Maar waarom dan 3x5x60 en 3x5x80 kom op Jacco doe die gewichten gewoon 1x en ga maar aan je techniek werken met een beetje gewichten die je ook qua techniek uitdagen.

Vind ik ook! :sukkeltje:

• #4.329
Maar ik moet toch goed opwarmen met mijn oude karkas? Oke...misschien is 6 setjes dan wat overdreven :D

Nee serieus, ik ben zo licht begonnen omdat ik echt zo diep mogelijk ging terwijl ik normaal altijd parallel squat. Ik wil proberen om weer wat soepeler te worden maar als ik zo diep zak heb ik wat problemen met mijn balans en dat heb ik liever met 60 of 80kg dan met 120.

Was eigenlijk een stille hint met betrekking tot je BW...:p

Ben je inmiddels stabiel over de 140?

• #4.336
Training vanavond:

Small grip pull up:
4 x 8 x BW (140,5)
3 x 5 x BW

Front pull down:
1 x 10 x 60
1 x 10 x 70
1 x 10 x 80
1 x 8 x 90
1 x 6 x 100

Barbell curl:
1 x 10 x 30
1 x 10 x 40
1 x 10 x 50

Tate curl:
3 x 10 x 20

Ik heb bij de curls flink gesqueezed om een goede piekcontractie te krijgen en een maximale pomp. Ik heb vanavond ook besloten om mijn log naar de BB-sectie te laten verplaatsen want ik ga nu een hele andere kant op in mijn sportcarriere.
Wat mij gesterkt heeft in het maken van deze keuze is het feit dat ik het zat ben om er als een bloated pig bij te lopen en altijd maar maximale gewichten te moeten tillen en als het dan een keer niet lukt dat je dan gelijk een hoop kritiek krijgt.

goed zo, jij komt er wel arnie:thumb: volgende keer wel 10sec negatives he!

Goeie pullups :thumb:

dikz*k :)

• #4.339
Tnx!

geen eens gebenched? ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven