XXL Nutrition

Highland Games-log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #4.421
  • #4.422
Ik was nog even vergeten te vermelden dat ik tijdens mijn 10 dagen rust weer aan een nieuw "trainingsschema" ga werken. zodat ik in het nieuwe jaar weer met iets nieuws kan beginnen.

Ik heb zojuist bewezen dat ik echt blond ben want ik heb nu pas (na een jaar op DBB) ontdekt hoe de multi-quote werkt. :o

hoe werkt dat dan? ik doe namelijk altijd rechter muisknop op iedereen bij de quote knop en dan in nieuw venster openen. vanaf daar doe ik ctrl+c en dan iedereen op volgorde met ctrl+v onder elkaar zetten in een new reply venster

Tnx man!

Dank je, ik hoop dat het me helpt om ondanks mijn slechte knie beter te gaan squatten.

Ik heb zojuist bewezen dat ik echt blond ben want ik heb nu pas (na een jaar op DBB) ontdekt hoe de multi-quote werkt. :o

hoe werkt dat dan? ik doe namelijk altijd rechter muisknop op iedereen bij de quote knop en dan in nieuw venster openen. vanaf daar doe ik ctrl+c en dan iedereen op volgorde met ctrl+v onder elkaar zetten in een new reply venster

..... :roflol:

Zie je dat plus teken rechts onderin het berichtenscherm? Klik daarop.

wow.. dat gaat echt veel sneller

Met deze knop!! kun je multiquoten
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

en dan bij je laatste van je rijtje druk op je [Afbeelding niet meer beschikbaar],

en komen je quotes mooi onder elkaar haha :D

• #4.431
Nu kan het dus sneller en makkelijker en lijk ik nog slim(mer) ook! :D

whehehe die PL'ers ook :roflol:

:P

Toch raar dat al die BB'ers hierheen komen, voor een zogenaamde Powerlog, Zou het zijn omdat ze in de winter toch een pens krijgen en hierdoor affiniteit met kracht krijgen?

• #4.434
Training vanavond:

Squat:
1 x 10 x 60
1 x 10 x 80
5 x 7 x 135

Militairy press (strict):
3 x 3 x 60
3 x 3 x 70
2 x 3 x 80
3 x 2 x 90
2 x 2 x 100
1 x 5 x 100

Gewoon weer even een korte training vandaag. Een beetje afbouwen voor mijn 10 dagen rust (dan komt de klap minder hard aan ;)).
En mijn aandacht gaat nu vooral even naar het squatten. Het voelt best zwaar aan omdat ik nu dieper doorzak. Dat is gewoon even wennen.

dude film is je diepe squat..heb namelijk jouw nog nooit gewoon losse squats zien doen + misschien krijg je nog positieve kritiek voor je squat techniek :)

• #4.438
dude film is je diepe squat..heb namelijk jouw nog nooit gewoon losse squats zien doen + misschien krijg je nog positieve kritiek voor je squat techniek :)

Lijkt me sterk dat ik positieve reacties op mijn techniek zou krijgen. Maar ik heb wel eens hier in mijn log gezegd dat ik niet zou filmen onder de 250kg omdat alles daar onder niet de moeite waard is. Misschien, heel misschien maak ik een uitzondering.....:p

Maar ik denk dat je je voor moet stellendat mijn kont bij mijn "diepe" (diepere is een betere benaming) miscchien 10 cm lager zit dan mijn knie.

Hoezo kan je eigenlijk niet gewoon met je bovenbeen tegen je kuiten/hiel? Vanwege je knie?

behoorlijke squat, brute mp!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven