XXL Nutrition

Highland Games-log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Maak is een filmpje als je je weighted gaat optrekken :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.462

Ja...opa is :oud:

Met kerst kan je rusten ouwe,nu nog ff op de tandjes bijten he.;)

Mijn gym gaat vanaf maandag dicht en gaat pas 2 januari weer open maar deze week train ik morgen en vrijdag nog hoor.
Misschien ga ik in mijn vakantie nog een dagje ergens anders trainen.

Maak is een filmpje als je je weighted gaat optrekken :D

Doe ik....maar dan wel in het nieuwe jaar. :D

jammerlijke training;)

ik wil je eetschema wel eens zien (of wat je zoal eet op een dag) :meal:

• #4.467
ik wil je eetschema wel eens zien (of wat je zoal eet op een dag) :meal:

Hahaha, er is bij mij geen sprake meer van een schema (ik ben geen BB-er :D).
Ik eet meer op gevoel en ervaring.

Dit is een beetje mijn richtlijn:

3 shakes (1/2L melk, 100gr havermout, 1 schep whey, evt. 1 schep weightgainer)
Elke shake is goed voor 700-800Kcal

Brood met allerlei beleg (minimaal 10, meestal meer)

2-3 tussendoortjes (Liga, mueslirepen of wat ik maar te pakken kan krijgen)

2L melk (naast mijn shakes)

500gr kwark (Platte kaas voor de belgen :D)

2 Maaltijden na het trainen (kan werkelijk vanalles zijn zoals pizza, pannekoeken met honing of weet ik veel)

Dit zijn een beetje de grote lijnen maar het spreekt vanzelf dat hier nog vanalles aan toegevoegd kan worden (gebeurt ook meestal wel :D)
Mijn enige echte richtlijn is dat het niet minder dan 5000Kcal mag zijn maar dat is niet zo'n probleem.

Hoe weet ik dat ik genoeg of te weinig eet? De weegschaal!

Avondmaaltijd (wat de pot schaft en minimaal 1 vol bord)

vruchtenkwark of eet je serieus die smerige kwark waar je van gaat farten?

Hahaha, er is bij mij geen sprake meer van een schema (ik ben geen BB-er :D).hehe, daarom tussen haakjes 'wat je zoal op een dag eet' :roflol:
Ik eet meer op gevoel en ervaring.

Dit is een beetje mijn richtlijn:

3 shakes (1/2L melk, 100gr havermout, 1 schep whey, evt. 1 schep weightgainer)
Elke shake is goed voor 700-800Kcal

Brood met allerlei beleg (minimaal 10, meestal meer)

2-3 tussendoortjes (Liga, mueslirepen of wat ik maar te pakken kan krijgen)

2L melk (naast mijn shakes)

500gr kwark (Platte kaas voor de belgen :D)

2 Maaltijden na het trainen (kan werkelijk vanalles zijn zoals pizza, pannekoeken met honing of weet ik veel)

Dit zijn een beetje de grote lijnen maar het spreekt vanzelf dat hier nog vanalles aan toegevoegd kan worden (gebeurt ook meestal wel :D)
Mijn enige echte richtlijn is dat het niet minder dan 5000Kcal mag zijn maar dat is niet zo'n probleem.

Hoe weet ik dat ik genoeg of te weinig eet? De weegschaal!

Avondmaaltijd (wat de pot schaft en minimaal 1 vol bord)

mooi 'schema'tje'

ik denk dat ik niet veel minder eet, op goede dagen zelfs wat meer :shut: :D

• #4.470
mooi 'schema'tje'

ik denk dat ik niet veel minder eet, op goede dagen zelfs wat meer :shut: :D

Vergeet de "aanvullingen" niet he! Daardoor loopt het aantal Kcal soms behoorlijk op.

En wat denk ik ook heel veel verschil maakt is dat jij een fysiek zware baan hebt en dat ik de hele dag op mijn luie reet zit op kantoor. Ook ben ik ouder dan jij (klein beetje maar natuurlijk ;)) waardoor mijn stofwisseling ook al trager is dan die van jou dus ik heb minder Kcal nodig.

Dus eigenlijk heb ik de ideale situatie voor iemand die zwaarder wil worden.

Vergeet de "aanvullingen" niet he! Daardoor loopt het aantal Kcal soms behoorlijk op.

En wat denk ik ook heel veel verschil maakt is dat jij een fysiek zware baan hebt en dat ik de hele dag op mijn luie reet zit op kantoor. Ook ben ik ouder dan jij (klein beetje maar natuurlijk ;)) waardoor mijn stofwisseling ook al trager is dan die van jou dus ik heb minder Kcal nodig.

Dus eigenlijk heb ik de ideale situatie voor iemand die zwaarder wil worden.

true, true, mn job vreet idd veel kcal én daar nog eens muaythai bovenop, eigenlijk zou ik continue moeten eten :D

• #4.472
true, true, mn job vreet idd veel kcal én daar nog eens muaythai bovenop, eigenlijk zou ik continue moeten eten :D

Of meer geduld hebben omdat het wat langer zal duren voordat je zo'n goddelijk ripped lichaam zult hebben als mij:D:kots:

• #4.474
Training vanavond:

Squat:
2 x 5 x 60 Opwarming
2 x 5 x 80 Opwarming
2 x 5 x 120 Opwarming
7 x 5 x 145

Standing calf raises:
6 x 12 x 150

Knallende koppijn door het hoesten en die stomme verkoudheid.
Het viel niet mee om voor de 3e keer te squatten en weer zo diep mogelijk te gaan.
Ik heb ook wat afgewisseld met standen maar ik ben er nog niet uit wat ik nou de beste breedte vind voor mijn voeten.

Training vanavond:

Squat:
2 x 5 x 60 Opwarming
2 x 5 x 80 Opwarming
2 x 5 x 120 Opwarming
7 x 5 x 145

Standing calf raises:
6 x 12 x 150

Knallende koppijn door het hoesten en die stomme verkoudheid.
Het viel niet mee om voor de 3e keer te squatten en weer zo diep mogelijk te gaan.
Ik heb ook wat afgewisseld met standen maar ik ben er nog niet uit wat ik nou de beste breedte vind voor mijn voeten.

Word het niet eens tijd om een overdose vit.b12 te nemen voor je weerstand?Omdat je zo ripped bent is je weerstand natuurlijk lager en heb je minder reserve om op te teren he.:rolleyes:

Imo schouderbreedte beest;)

Word het niet eens tijd om een overdose vit.b12 te nemen voor je weerstand?Omdat je zo ripped bent is je weerstand natuurlijk lager en heb je minder reserve om op te teren he.:rolleyes:

Imo schouderbreedte beest;)

ik ben ook al een tijdje aan die injects aan't denken, maar ik ken er de ballen van, topic staat bij elite :roflol:

• #4.478
Veroordeel je die arme viking even tot een ultra-wide-split-stand-squat zeg, beetje oppassen met wat je suggereert ;)

Ik las het commentaar van OS op mijn werk waar ik niet ingelogd was en daar kon ik ook alleen maar bedenken:

Jezus man, ik kan helemaal geen split! :D

• #4.480
Training vanavond:

Boxsquat:
1 x 5 x 60
1 x 5 x 100
1 x 5 x 120
1 x 5 x 140
9 x 4 x 165

En toen zat het er op voor dit jaar wat betreft het trainen :woot: en nu ga ik rust houden tot en met 1 januari en 2 januari ga ik pas weer voor het eerst naar de gym.
Ik ga me de komende dagen helemaal volvreten en weer opladen voor volgend jaar.

Ik heb geen idee hoe vaak ik de komende tijd op DBB ga zijn dus mocht ik bepaalde mensen niet meer spreken alvast prettige feestdagen gewenst!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven