AndroidHealthClinic

Highland Games-log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Training vanavond:

Squat:
1 x 10 x 60
1 x 10 x 80
5 x 7 x 135

Militairy press (strict):
3 x 3 x 60
3 x 3 x 70
2 x 3 x 80
3 x 2 x 90
2 x 2 x 100
1 x 5 x 100

Gewoon weer even een korte training vandaag. Een beetje afbouwen voor mijn 10 dagen rust (dan komt de klap minder hard aan ;)).
En mijn aandacht gaat nu vooral even naar het squatten. Het voelt best zwaar aan omdat ik nu dieper doorzak. Dat is gewoon even wennen.

haha leipe training ik heb je filmpjes gezien van luukste respect hoor verdiend een dikke beker

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.443
Hoezo kan je eigenlijk niet gewoon met je bovenbeen tegen je kuiten/hiel? Vanwege je knie?

Weet ik eigenlijk niet precies waar het door komt want er zijn mensen met dikkere poten (hoewel die van mij ook niet echt dun zijn :p) die het wel kunnen.
Het heeft niets te maken met die pijn in mijn knie maar ik heb wel dat als ik te ver door wil zakken dat er heel veel spanning in allebei mijn knieen optreed. Zal wel iets met flexibiliteit te maken hebben want mijn hele lichaam vertoont natuurlijk een gebrek hieraan. :D

idd met bench van 220kg mag idd wel duidelijk zijn wie de winaar is jammer dat ik er niet bij was maar ik werk in de horeca dus kan niet zovaak mee met luukste als hij wel is weggaat naar wedstrijden met anderen succ6 man

• #4.448
idd met bench van 220kg mag idd wel duidelijk zijn wie de winaar is jammer dat ik er niet bij was maar ik werk in de horeca dus kan niet zovaak mee met luukste als hij wel is weggaat naar wedstrijden met anderen succ6 man

Dank je!

Ik heb nergens meer last van.. alleen eerste week is dag en nacht rondlopen alsof je net een russische nucleaire duikboot in het riool heb gedumpt.

• #4.458
Training vanavond:

K*ttraining! Ik was lusteloos en slap en ik kon mezelf er niet toe zetten om door te knallen. Ik ben gewoon toe aan mijn weekje rust denk ik OF ik had te weinig gegeten waardoor ik me slap voelde. :p

Bentover row:
5 x 5 x 100

Small grip pull ups:
5 x 5 x BW (140)

Front pulldowns:
5 x 5 x 100

Tijd om te gaan rusten ouwe ;)

Training vanavond:

K*ttraining! Ik was lusteloos en slap en ik kon mezelf er niet toe zetten om door te knallen. Ik ben gewoon toe aan mijn weekje rust denk ik OF ik had te weinig gegeten waardoor ik me slap voelde. :p

Bentover row:
5 x 5 x 100

Small grip pull ups:
5 x 5 x BW (140)

Front pulldowns:
5 x 5 x 100

Met kerst kan je rusten ouwe,nu nog ff op de tandjes bijten he.;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven