Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan kom ik is een kijkje nemen in augustus. Welke wedstrijd strongman zou je willen meedoen? Dan doen we misschien samen een wedstrijd.
Ik weet het nog niet precies want ik moet even kijken hoe het met de highland games uitkomt. Welke wedstrijd(en) doe jij mee?
toch een flinke squat hoor... en die calf raises erg bruut.. flink volume ook die zullen wel flink branden die kuiten![]()
Sterkste Man van Vlaanderen, België en Merchtem momenteel.
On topic: goeie training!
Dit zijn geen klusmiersquats maar echte squats he?ik meende dat je pas nog een boxsquat had gedaan van 230 of 250.................hoeveel moeite kun je dan hebben met 200?
suc6 verder kerel!

goed bezig enkel die squats na dat kan veel beter viking
Merchtem is my hometownj/k, eigelijk woon ik in buurgemeente maar de sterkste man van Merchtem wordt georganiseerd voor de club waar ik ga trainen. Zou super zijn moest je daar meedoen Viking!
ik meende dat je pas nog een boxsquat had gedaan van 230 of 250.................hoeveel moeite kun je dan hebben met 200?
suc6 verder kerel!

wacht maar tot ik weer filmpjes kan maken, ik zit ook al bijna tegen de 200 parallel squat aan.............met 87 kilo BW!!
![]()
)Mijn squat zou eigenlijk ook al 250 of hoger moeten zijn, zeker in verhouding met mijn BW. Helaas heeft een hernia roet in het eten gegooid en heb ik een achterstand opgelopen (ook met DL hoewel mijn PR daarop 270 is).
Hierdoor kon ik ook niet meer dieper dan parallel squatten (behalve bij box) omdat mijn onderrug erg stijf geworden is terwijl ik toch al niet de soepelste was.
Nu ben ik eigenlijk min of meer opnieuw aan het leren squatten en weer onder parallel te gaan. Mijn "fullsquat" zal nooit meer zo diep worden als bij anderen maar beneden parallel is goed genoeg voor mij.
Maar helaas zijn de gewichten die ik pak even wat minder en het begin was best moeizaam. Gelukkig merk ik wel dat er na een korte tijd al verbetering in zit en dat er een goede kans is dat ik binnen een jaar rond de 250 zal kunnen "fullsquatten".
(Dit is wel de laatste keer dat ik zo'n uitleg geef over mijn squat. Volgende keer als iemand zegt "je squat is wel wat laag dan zeg ik alleen maar: Rugklachten!)[/quote]
ongeveer hetzelfde als met mijn lage bench!
oorzaak: sleutelbeenbreuk niet goed hersteld........
![]()
.Ten eerste wil ik het omdat het gewoon een doel is wat ik mezelf gesteld heb.
Ten tweede wil ik geen gezeik aan mijn kop als ik een filmpje van squat post van "dat was op zeker 3mm boven parallel".
En ten derde hangt het voor mij ook samen met hoe diep ik voor de cabertoss en de stones door kan zakken.
Ik denk ook niet dat ik er een paar maanden mee zal verdoen omdat ik nu al een snelle vooruitgang merk in mijn squatdiepte en het gewicht dus dat is voor mij geen reden om het niet te doen.
En wat betreft dat powerliften.......wie weet wat er nog gebeurt.