- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 115kg
- Vetpercentage
- 18%
Full squat is wel beter dan parallel squat voor HG.(als ik het juist heb dat je bij full squat je hamstrings beter pakt) Voor stones is het ook wel handig als je flink flexibele poten hebt.Ik zat er over na te denken...daar ik blijkbaar sinds kort het zelfde probleem heb, maar dat is een kwestie van rekken (gezien ik op filmpjes voor me knie gezeik imo dieper zat als nu)...Maar waarom wil jij perse onder parallel squaten. Je doet iig tot nu geen powerlifting en voor de kracht ontwikkeling mbt Hg en Sm, is deze diepte ook afdoende, toch?
Komt er opneer denk ik of tegen het einde van het jaar richting 270kg squat of de eerste maanden verdoen met rekken en strekken om die 10cm dieper te komen en een squat van 240kg ofzo
Ten eerste wil ik het omdat het gewoon een doel is wat ik mezelf gesteld heb.
Ten tweede wil ik geen gezeik aan mijn kop als ik een filmpje van squat post van "dat was op zeker 3mm boven parallel".
En ten derde hangt het voor mij ook samen met hoe diep ik voor de cabertoss en de stones door kan zakken.
Ik denk ook niet dat ik er een paar maanden mee zal verdoen omdat ik nu al een snelle vooruitgang merk in mijn squatdiepte en het gewicht dus dat is voor mij geen reden om het niet te doen.
En wat betreft dat powerliften.......wie weet wat er nog gebeurt.

.

farmerwalks