Fitness Seller

Highland Games-log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik zat er over na te denken...daar ik blijkbaar sinds kort het zelfde probleem heb, maar dat is een kwestie van rekken (gezien ik op filmpjes voor me knie gezeik imo dieper zat als nu)...Maar waarom wil jij perse onder parallel squaten. Je doet iig tot nu geen powerlifting en voor de kracht ontwikkeling mbt Hg en Sm, is deze diepte ook afdoende, toch?
Komt er opneer denk ik of tegen het einde van het jaar richting 270kg squat of de eerste maanden verdoen met rekken en strekken om die 10cm dieper te komen en een squat van 240kg ofzo
Full squat is wel beter dan parallel squat voor HG.(als ik het juist heb dat je bij full squat je hamstrings beter pakt) Voor stones is het ook wel handig als je flink flexibele poten hebt.

Ten eerste wil ik het omdat het gewoon een doel is wat ik mezelf gesteld heb.
Ten tweede wil ik geen gezeik aan mijn kop als ik een filmpje van squat post van "dat was op zeker 3mm boven parallel" :D.
En ten derde hangt het voor mij ook samen met hoe diep ik voor de cabertoss en de stones door kan zakken.

Ik denk ook niet dat ik er een paar maanden mee zal verdoen omdat ik nu al een snelle vooruitgang merk in mijn squatdiepte en het gewicht dus dat is voor mij geen reden om het niet te doen.
En wat betreft dat powerliften.......wie weet wat er nog gebeurt.
:roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.682
1 nou vooruit
2 like we should care
3 cabertoss ga je volgens mij niet zo diep als een squat(ja bij het op pakken) en stones ok die snap ik :P

1 Mooi zijn we het daar over eens
2 Neuh...eigenlijk niet (ik heb maar 1 ding te zeggen tegen zulke mensen en dat is....STERF!!!)
3 Maar mijn grootste probleem bij de cabertoss is het oppakken want door mijn stijfheid kost het teveel moeite om mijn handen laag te krijgen.

1 Mooi zijn we het daar over eens
2 Neuh...eigenlijk niet (ik heb maar 1 ding te zeggen tegen zulke mensen en dat is....STERF!!!)
3 Maar mijn grootste probleem bij de cabertoss is het oppakken want door mijn stijfheid kost het teveel moeite om mijn handen laag te krijgen.
Ipv daarvan heb je brute kracht.:D

Full squat is wel beter dan parallel squat voor HG.(als ik het juist heb dat je bij full squat je hamstrings beter pakt) Voor stones is het ook wel handig als je flink flexibele poten hebt.

:roflol:

Ligt eraan of je full squat powerlift style of olympic...maar idd Jaco heeft chronisch gebrek aan flexibiliteit :P

maar goed ik ga komende weken ook de boel iets oprekken, mijn heupen slaan nu op slot op parallel (lijkt gvd net of ik briefs + suit aan heb :P)

• #4.686
Ligt eraan of je full squat powerlift style of olympic...maar idd Jaco heeft chronisch gebrek aan flexibiliteit :P

maar goed ik ga komende weken ook de boel iets oprekken, mijn heupen slaan nu op slot op parallel (lijkt gvd net of ik briefs + suit aan heb :P)

Doe daar nog het heftigste benchshirt bij en dan weet je hoe ik me dagelijks voel! :D

Vandaar die bench jou spieren staan standaard op double ply open back titan fury spanning (of zoiets)

• #4.690
Strongmantraining vanmiddag:

Het was al veel te lang geleden dat ik events getraind had dus het moest er maar weer eens van komen.
Ik heb het niet te gek gemaaktwant ik wil er weer rustig inkomen.

Conan's wheel:
1 x 100kg, 360 graden
1 x 150kg, 360 graden
1 x 200kg, 360 graden
1 x 240kg, 180graden, 90graden, 90 graden (om het rondje vol te maken)

Bij de 240kg viel het gewicht nog wel mee maar de stang zorgde er voor dat ik geen adem kon halen. Werken aan de techniek dus!

Farmers walk:
1 x 60kg, 40m
1 x 80kg, 40m
1 x 100kg, 40m

Ging beter dan ik had verwacht. Hier zit zeker meer in.

Log press:
1 x 5 x 60kg
1 x 5 x 80kg
1 x 1 x 100kg
1 x 1 x 120kg

Eigenlijk alles zonder legdrive. Hier moet ik duidelijk weer op oefenen.

Toen vond ik het wel genoeg voor de 1e keer na maanden want ik weet hoe ik me meestal de dag erna voel! :p

Goeie training Viking!! Zware log!!

nette log press man

goed bezig

Coole training. Ik hoop echt volgend weekend weer is te gaan, daar klote omstandigheden is het de afgelopen 2 weken al niet door gegaan.

• #4.694
Goeie training Viking!! Zware log!!

Tnx!

nette log press man

goed bezig

Dank je!

Coole training. Ik hoop echt volgend weekend weer is te gaan, daar klote omstandigheden is het de afgelopen 2 weken al niet door gegaan.

Tnx, dat is balen man als het steeds niet doorgaat. Ik was zelf al een paar maanden niet meer geweest door tijdgebrek.

Nette training, wel een beetje :gay: farmerwalks :D

Laatst bewerkt:
Nice, bij Jarno getrained?

Goeie SM training, je log is iig al veel beter dan die wedstrijd met 80kg :p

wha log moet je wel 140 kunnen met een stricte mp van 130 Jacco.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven