Fitness Seller

Highland Games-log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
vroeg het me ineens af of jij wel eens spierpijn hebt! vandaar het vraagteken erbij

goede training!!:D

Lekkere training weeral ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.646
vroeg het me ineens af of jij wel eens spierpijn hebt! vandaar het vraagteken erbij

Ja en nee. Ik heb over het algemeen wel last van stijfheid in mijn spieren maar echte spierpijn heb ik eigenlijk nooit meer.
Vorige week wel even maar dat was omdat ik anderhalve week niks had gedaan maar als ik in mijn normale ritme zit niet.

Dank je!

Danke, danke!

Zie dit als iets positiefs: ik hoop dat je morgen verkrampt achter je bureau zit :D

Viking vang je de barbell nog op bij die High pulls of laat je hem gewoon vallen?

Nette training!

• #4.652
Serieus???

Dan ben je echt een stijve hark zeg :rolleyes:

Zeker ook een hekel aan stretching? ;)

Yep, daar heb ik zeker een hekel aan want ik moet erg veel moeite doen om een klein beetje vooruitgang te boeken en ik hoef maar een paar dagen over te slaan en ik ben weer terug bij af.

Het enige wat ik wel merk is dat mijn soepelheid in mijn onderrug en heupen iets beter geworden is sinds ik diep squat i.p.v parallel. Het zijn nog geebn wereldschokkende verbeteringen maar toch....het begin is er!

• #4.653
Viking vang je de barbell nog op bij die High pulls of laat je hem gewoon vallen?

Nette training!

Dank je! Ik vang de barbell gewoon op want bij ons mag je hem niet laten vallen helaas. Hierdoor verspil je toch wat kracht en energie maar aan de andere kant zou het ook niet echt uit moeten maken.

Ik vroeg het omdat ik laatst bij Powercleans eigenlijk behoorlijk moeite had om zonder blauwe plekken op mijn bovenbenen die barbell nog op te vangen.

Yep, daar heb ik zeker een hekel aan want ik moet erg veel moeite doen om een klein beetje vooruitgang te boeken en ik hoef maar een paar dagen over te slaan en ik ben weer terug bij af.

Het enige wat ik wel merk is dat mijn soepelheid in mijn onderrug en heupen iets beter geworden is sinds ik diep squat i.p.v parallel. Het zijn nog geebn wereldschokkende verbeteringen maar toch....het begin is er!

Overigens denk ik wel dat je "constitutionele stijfheid" wel samenhangt met de kracht die je van nature hebt...

Nah dat moet toch enigzins soelaas bieden :)

• #4.656
Ik vroeg het omdat ik laatst bij Powercleans eigenlijk behoorlijk moeite had om zonder blauwe plekken op mijn bovenbenen die barbell nog op te vangen.

Bij mij valt het wel mee want ik vang de barbell ongeveer op heuphoogte op(of net iets er onder anders kan het wel eens heel pijnlijk worden ;)). Als je dat doet kunnen je heupen nog iets van de klap opvangen door naar achter te bewegen.

Overigens denk ik wel dat je "constitutionele stijfheid" wel samenhangt met de kracht die je van nature hebt...

Nah dat moet toch enigzins soelaas bieden :)

Dat denk ik ook want mijn spierspanning is altijd hoog wat niet gunstig is voor je soepelheid natuurlijk. Maar ik kan er wel mee leven hoor......zolang die kracht er maar tegenover staat :D

Goeie trainingen!!, doe jij ook wedstrijden in België? Was van plan dit jaar naar enkele games te komen kijken.

• #4.658
Goeie trainingen!!, doe jij ook wedstrijden in België? Was van plan dit jaar naar enkele games te komen kijken.

Tnx! Ik doe ook wedstrijden in België. 23 en 24 augustus hebben we het Open Belgisch Kampioenschap in Destelbergen en die wedstrijden tellen ook mee voor het Nederlands Kampioenschap dus daar ben ik zeker bij.
Ik zat er ook aan te denken om heel misschien ook nog een Strongmanwedstrijd in België mee te doen.

Ja en nee. Ik heb over het algemeen wel last van stijfheid in mijn spieren maar echte spierpijn heb ik eigenlijk nooit meer.
Vorige week wel even maar dat was omdat ik anderhalve week niks had gedaan maar als ik in mijn normale ritme zit niet.
quote]

train dan ook eens met serieuze gewichten ipv met die p*ssy-weights!!
:D:D:D

j/k kerel!

beste trainingen weer BEEST!
;)

• #4.660
:roflol:

Dank je Klus!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven