Ciko
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1
Als dat wijf van je avatar voor me staat doe ik nog 20kg meer, hahaha!
beest
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als dat wijf van je avatar voor me staat doe ik nog 20kg meer, hahaha!
godsamme man, dat zijn een hoop rows... dat word flinke spierpijn (?)

vroeg het me ineens af of jij wel eens spierpijn hebt! vandaar het vraagteken erbij
Zie dit als iets positiefs: ik hoop dat je morgen verkrampt achter je bureau zit![]()

Zie dit als iets positiefs: ik hoop dat je morgen verkrampt achter je bureau zit![]()

Haha nee! Mijn polsen buigen eigenlijk niet echt meer, is onmogelijk geworden.
Dus bij mij blijven ze in dezelfde stand als bij het benchen (dus recht).

Serieus
Dan ben je echt een stijve hark zeg
Zeker ook een hekel aan stretching?![]()
Viking vang je de barbell nog op bij die High pulls of laat je hem gewoon vallen?
Nette training!
Yep, daar heb ik zeker een hekel aan want ik moet erg veel moeite doen om een klein beetje vooruitgang te boeken en ik hoef maar een paar dagen over te slaan en ik ben weer terug bij af.
Het enige wat ik wel merk is dat mijn soepelheid in mijn onderrug en heupen iets beter geworden is sinds ik diep squat i.p.v parallel. Het zijn nog geebn wereldschokkende verbeteringen maar toch....het begin is er!

Ik vroeg het omdat ik laatst bij Powercleans eigenlijk behoorlijk moeite had om zonder blauwe plekken op mijn bovenbenen die barbell nog op te vangen.
). Als je dat doet kunnen je heupen nog iets van de klap opvangen door naar achter te bewegen.Overigens denk ik wel dat je "constitutionele stijfheid" wel samenhangt met de kracht die je van nature hebt...
Nah dat moet toch enigzins soelaas bieden![]()

Goeie trainingen!!, doe jij ook wedstrijden in België? Was van plan dit jaar naar enkele games te komen kijken.
Ja en nee. Ik heb over het algemeen wel last van stijfheid in mijn spieren maar echte spierpijn heb ik eigenlijk nooit meer.
Vorige week wel even maar dat was omdat ik anderhalve week niks had gedaan maar als ik in mijn normale ritme zit niet.
quote]
train dan ook eens met serieuze gewichten ipv met die p*ssy-weights!!
j/k kerel!
beste trainingen weer BEEST!
![]()