Fitness Seller

Highland Games-log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Stampeuh met die 140kg :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.383
HG-onderdeeltraining:

Ik was vol goede moed naar buiten gegaan om verschillende onderdelen te gaan oefenen maar dat is behoorlijk tegengevallen.....

Weight for distance:
15 worpen op techniek, geen afstanden gemeten.

Ging niet echt goed, overal kleine pijntjes waardoor het niet echt soepel liep.

Kogelstoten:
Bij de eerste stoot direct een pijnscheut in mijn lat/triceps (ook 1 van de pijntjes waar ik mee rondloop). Het was dus geen goed idee om hier mee door te gaan.

Hamerslingeren:
1x geprobeerd met de zware dameshamer (lichter dan de lichte herenhamer) maar was te gevoelig aan mijn hand/pols.

De conclusie van deze training sluit dus aan bij die van de gymtrainingen:

Pulls kan ik wel trainen, pushes kan ik voorlopig beter maar even vergeten tot mijn pols weer echt genezen is.

K*t :(

• #5.387

Precies....g-men wees me er ook al op dat je het maar beter positief kunt benaderen dus vandaar, haha! Mijn squat en DL lopen natuurlijk toch wat achter dus daar kan ik de komende tijd wat aan doen.

• #5.388
Vanavond de eerste training met met mijn aangepaste "blessure"-schema, zal mij benieuwen.

Go get 'em Beast rrrrrooooooaaaaaarrrrrrrr

Hoe ziet je schema eruit?

De hamer is toch een pull beweging?

• #5.391
Go get 'em Beast rrrrrooooooaaaaaarrrrrrrr

Hoe ziet je schema eruit?

Geen vast schema hoor maar het worden vooral pulls en squats (alles wat geen pijn of irritatie geeft.

De hamer is toch een pull beweging?

Als hij in beweging is wel maar bij het in beweging brengen vanuit stilstand maakt je pols ook een beweging waarbij mijn hand naar achter/zijwaarts buigt. In ieder geval genoeg om pijn te doen.

• #5.392
Training vanavond:

Deadlift (pronated): zonder riem en straps
1 x 10 x 70
1 x 5 x 110
1 x 5 x 130
1 x 5 x 150
3 x 1 x 170
1 x 1 x 180
1 x 1 x 190
1 x 1 x 200
(rolde bijna uit mijn vingers)
1 x 30 x 120 (Hijgend paard-set)

Pull through:
1 x 8 x 40
1 x 8 x 50
1 x 8 x 60

Hyper extensions:
5 x 8 + 10

Uphill walk 12 etages

Megapomp in mijn onderrug, ik dacht dat ik gek werd. Die 30x120 was qua gewicht niet zwaar maar elke keer door mijn knieen zakken en in elkaar duiken ga ik bijna aan kapot (ik deed er steeds 5 achter elkaar om dan even op adem te komen). Als iemand iets verkeerds tegen me had gezegd tussen de 20e en 30e rep had ik zonder te twijfelken zijn kop er af gerukt......

Training vanavond:

Deadlift (pronated): zonder riem en straps
1 x 10 x 70
1 x 5 x 110
1 x 5 x 130
1 x 5 x 150
3 x 1 x 170
1 x 1 x 180
1 x 1 x 190
1 x 1 x 200
(rolde bijna uit mijn vingers)
1 x 30 x 120 (Hijgend paard-set)

Pull through:
1 x 8 x 40
1 x 8 x 50
1 x 8 x 60

Hyper extensions:
5 x 8 + 10

Uphill walk 12 etages

Megapomp in mijn onderrug, ik dacht dat ik gek werd. Die 30x120 was qua gewicht niet zwaar maar elke keer door mijn knieen zakken en in elkaar duiken ga ik bijna aan kapot (ik deed er steeds 5 achter elkaar om dan even op adem te komen). Als iemand iets verkeerds tegen me had gezegd tussen de 20e en 30e rep had ik zonder te twijfelken zijn kop er af gerukt......
:roflol:

Haha nice deadlifts :) Ik ken dat als je echt kapot bent gegaan of net op het nippertje een PR mist dan kan je een gat in iemand zen kop slaan als die je voor je voeten loopt haha

• #5.395
Haha nice deadlifts :) Ik ken dat als je echt kapot bent gegaan of net op het nippertje een PR mist dan kan je een gat in iemand zen kop slaan als die je voor je voeten loopt haha

Tnx, is nogal een heftig gevoel als je zo stuk zit. Die 30x170 doe ik je nog even niet na snoob want mijn conditie laat me nog in de steek. En het is ook wel vervelend dat ik alleen maar pronated kan liften dus voor 170 zou ik dan met straps moeten werken en dat lukt helemaal niet want ik moet tussendoor rechtop kunnen staan om te kunnen ademen, hahaha!

voor die persoon had je dan nog wel adem over gehad?
....ik geloof er niks van!

J/K
mooie training weer

Brute Training!

Nette training. 30x120 is brutal cardio ;)

Netjes man!

• #5.400
voor die persoon had je dan nog wel adem over gehad?
....ik geloof er niks van!

J/K
mooie training weer

Daar is maar een split second voor nodig he! ;)

Tnx!

Dank je! De gewichten vielen wel mee maar dat was vanavond ook niet echt de bedoeling.

Nette training. 30x120 is brutal cardio ;)

Zo voelde het in ieder geval wel ja, ik ging echt kapot (ik zweette zelfs :eek:)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven