- Waardering
- 97
Laat je dat arme vrouwtje wel een beetje heel met je gestamp?
Haha, ze kan wel tegen een "stootje" hoor.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Laat je dat arme vrouwtje wel een beetje heel met je gestamp?

Ja en nee....De onderdelen voor Amsterdam zijn net bekend gemaakt en het is denk ik wel positief als ik de komende tijd aan pull- en LB-trainingen besteed.
Die pijntjes gaan vanzelf wel weer over.

Go get 'em Beast rrrrrooooooaaaaaarrrrrrrr
Hoe ziet je schema eruit?
Training vanavond:
Deadlift (pronated): zonder riem en straps
1 x 10 x 70
1 x 5 x 110
1 x 5 x 130
1 x 5 x 150
3 x 1 x 170
1 x 1 x 180
1 x 1 x 190
1 x 1 x 200 (rolde bijna uit mijn vingers)
1 x 30 x 120 (Hijgend paard-set)
Pull through:
1 x 8 x 40
1 x 8 x 50
1 x 8 x 60
Hyper extensions:
5 x 8 + 10
Uphill walk 12 etages
Megapomp in mijn onderrug, ik dacht dat ik gek werd. Die 30x120 was qua gewicht niet zwaar maar elke keer door mijn knieen zakken en in elkaar duiken ga ik bijna aan kapot (ik deed er steeds 5 achter elkaar om dan even op adem te komen). Als iemand iets verkeerds tegen me had gezegd tussen de 20e en 30e rep had ik zonder te twijfelken zijn kop er af gerukt......

Haha nice deadliftsIk ken dat als je echt kapot bent gegaan of net op het nippertje een PR mist dan kan je een gat in iemand zen kop slaan als die je voor je voeten loopt haha
Megapomp in mijn onderrug, ik dacht dat ik gek werd. Die 30x120 was qua gewicht niet zwaar maar elke keer door mijn knieen zakken en in elkaar duiken ga ik bijna aan kapot (ik deed er steeds 5 achter elkaar om dan even op adem te komen). Als iemand iets verkeerds tegen me had gezegd tussen de 20e en 30e rep had ik zonder te twijfelken zijn kop er af gerukt......

voor die persoon had je dan nog wel adem over gehad?
....ik geloof er niks van!
J/K
mooie training weer
)