- Waardering
- 1.422
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben ik ook niet ontevreden over. Zoveel mensen zijn er nu ook weer niet die dat kunnen. Helaas zal ik wel altijd aan straps vastzitten als ik wil maxen omdat ik gewoon mijn hand niet ver genoeg kan draaien voor mixed grip.

Heb ik geprobeerd.....werden die ouders boos op me!Snap je dat nou?

Hahaha, het het is zelfs zo erg dat als ik mijn hand ophoud om wisselgeld aan te pakken dan rollen de muntjes er af........![]()

Zolang de kleine geen kilt hoeft te dragen mag je de volgende HG wel even met mn dochtertje smijten.![]()

Pff klote man, Lucas (IJSer) heeft ook al een polsblessure en die van mij doet ook pijn.
Misschien verstandig als ik zaterdag ook niet ga...... Maja vrijdag maar beslissen.
Succes met herstel beest!

Training vanavond:
Lichte training i.v.m. met alle pijntjes die ik op het moment voel. Laten we het maar een recoverytraining noemen......
Bentover row:
1 x 10 x 60
8 x 8 x 100
Front pulldown:
8 x 8 x 100
Shrugs:
8 x 8 x 100
Hyperextensions:
5 x 8 +10
Tate curl:
3 x 8 x 25
Netjes kerel.Ze zal nu tussen de 15 en 20kg wegen,lekker gewichtje toch.
Ik pak haar vaker bij haar enkels vast en ga dan staand behind the neck triceps extensions uitvoeren,gelukkig heeft ze er evenveel plezier in als mij.
Recovery training noemt ie het.....Netjes kerel.
![]()
Kinderen hebben is echt wel leuk....en handig als de gym gesloten is.

Altijd goed om jelichaam eens wat extra rust te geven. Zolang je er maar geen gewoonte van maakt.
Jacco is niet Low carb Own, dus Recovery is wel op zijn plaats hier![]()

Leuke bezigheidsteraphie Beest, daar kunnen velen hier nog altijd een puntje aan zuigen
Tja, zo is't leven man, een tegenslag komt nooit alleen, nu moet je zien dat je al de negatieve energie kan ombouwen en de agressie in de gym gebruiken (let wel op met je pols), wedden dat je er weer sterker uit komt over een poosje?!
).
1 ) Wietze Rottine
2 ) Holy Schins
3 ) Patrick Dogtrop
4 ) Gijs Boeijen gmen
5 ) Niels Lubach wacko
6 ) Simon de Vogelaere
7 ) Jacco van Leeuwen viking
8 ) KP
9 ) Hamza Fahroui
10) Mark van Dijk
11 ) Marcel Imthorn
12 ) Daniel Ameraal
13 ) Remco Zuiderwijk
14 ) Bram Joosten
15 ) Steven Mestdagh locust
16 ) Tom Mestdagh lanfeust
17 ) Bouwe Jansma
18 ) Lucas de Zwart IJSer
19 ) Dave Oosterlee Dave77
20 ) Hans Christiaan Hebbes T-MOS
21 ) Johan Langhorst
22 ) Rene Pool
23 ) Reinder Schuiten
24 )Nathan de Lange
25 ) Rudi Jonker
1) Kelly Sohier
2) Esther Zilver
3) Fieny Koops
dalijk wordt de strijd onder het publiek nog groter dan onder de deelnemers, hahaha!