AndroidHealthClinic

Highland Games-log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Weet jij toevallig hoe laat sterkste man begint zaterdag bij Wout? Dat was toch altijd 1 uur?

Vervelend voor je man. Mss blijf je even beperkt tot pulls, aangezien je die vaak gewoon kan doen met een gekneusde (geirriteerde) pols.

Ook LB kan natuurlijk.

Zie het positief: Meer tijd om je deadlift en squat richting je asociale bench te brengen;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.364
Handig zo'n zelfdenkend lichaam.:D

Zeker weten.....;)

Shit happens!

Idem!

Tnx, gelukkig nog iets wat goed gaat, haha!

Dank je!

Rust Irriterend Polsje............

:eek::roflol:

Zoiets ja.....

Sterkte met je pols kerel. Verstandig dat je op tijd naar huis bent gegaan;)

Tnx, ik had weinig keus. Doorgaan had waarschijnlijk op meer blessures uitgelopen.

zwaar klote jac, succes dermee, hoop dat het snel weg trekt, je bent lekker bezig op het moment!

Komt goed Barry (zal wel moeten want anderes ga je me straks weer voorbij, hahaha!)

Ik zou op je pols niet die warmtezalf gebruiken!... Je zou zelf wat tracties op het gewricht kunnen uitvoeren om de pijn te verlichten...(gewoon de hand ontspannen en er aantrekken met de andere hand om zo ruimte in t gewricht te krijgen en t kapsel te ontspannen)

Beterschap!

Ik had die zalf alleen op mijn schouders,lats en triceps gesmeerd. Bedankt voor de tips, ga ik zeker doen!

Weet jij toevallig hoe laat sterkste man begint zaterdag bij Wout? Dat was toch altijd 1 uur?

Ik dacht tussen 14 en 14.30 maar ik weet het niet zeker.

Vervelend voor je man. Mss blijf je even beperkt tot pulls, aangezien je die vaak gewoon kan doen met een gekneusde (geirriteerde) pols.

Ook LB kan natuurlijk.

Zie het positief: Meer tijd om je deadlift en squat richting je asociale bench te brengen;)

Daar ga ik me zeker op richten Gijs want zoals je al zegt heb ik bij die oefeningen geen last. En die oefeningen mogen idd wel wat sterker want ik moet het verschil tussen ons wegwerken. ;)

Dacht ik dus ook.

je kunt toch best gaan squatten ofzoiets, zonder daarbij je pols te belasten?

ik zie nu helemaal geen trainingen meer.....
???:rolleyes:

Squaten is soms ook best belastend voor de pols. Succes met je herstel, Jacco!!

• #5.367
je kunt toch best gaan squatten ofzoiets, zonder daarbij je pols te belasten?

ik zie nu helemaal geen trainingen meer.....
???:rolleyes:

Hmmm...zou dat misschien kunnen komen omdat ik standaard op vrijdag een rustavond heb........:rolleyes:

Squaten is soms ook best belastend voor de pols. Succes met je herstel, Jacco!!

klopt met squatten moet ik mijn pols te ver naar achter buigen dus dat deed van de week ook pijn maar gelukkig heb je ook nog frontsquats. Ik hoop dat ik komende week ook weer gewoon kan squatten.

• #5.368
Training vanochtend:

Ik heb vandaag mijn vriendin afgebeuld. We hebben aan haar squat- en deadlifttechniek gewerkt en dat is goed gelukt. Ik heb haar eindeloos veel sets laten squatten met lichte gewichten om wat foutjes bij te schaven.
Hierna heb ik haar veel sets laten deadliften met lichte gewichten (rond de 60kg) maar haar techniek was eigenlijk gewoon goed.
Haar grootste probleem was eigenlijk dat ze normaal niet boven de 75kg uitkwam maar daar heb ik verandering in gebracht want vandaag heeft ze 105kg getrokken. Ze heeft ook nog 2 pogingen gedaan voor de 110 maar die kon ze helaas niet locken door de vermoeidheid van al het voorgaande.
Erg jammer want haar snelheid was nog heel hoog en het zag er eigenlijk nog heel gemakkelijk uit.

Ze heeft in ieder geval haar best gedaan en volgende keer gaat ze zeker de 120 pakken!!!

Zelf heb ik tussen haar sets door wat frontsquats gedaan.

Frontsquats (speed):
18 x 5 x 70

Laatst bewerkt:
Mooi volume fronts!

Damn, das wel knap sterk van je vrouwtje, respect man :cool:

• #5.370
Tnx! Het gaat de goede kant op met het vrouwtje maar ze moet nog wat meer overtuigd zijn van haar eigen kracht. Ik ben trouwens wel jaloers op haar DL-techniek. Ze heeft trouwens ook alles zonder riem en straps gelift.

Respect voor je vrouwtje beest.;)

Ik ben opgehouden na het afbeulen van je vriendin. Fijn dat je ook nog andere hobbys hebt dan trainen :D

• #5.374
Ik ben opgehouden na het afbeulen van je vriendin. Fijn dat je ook nog andere hobbys hebt dan trainen :D

:roflol: Als je verder had gelezen had je gezien dat dat dus niet zo is. Buiten het trainen en de wedstrijden heb ik eigenlijk geen leven....:D

• #5.375
En om daar dan gelijk maar even op door te gaan: Morgen volgt er weer een HG-onderdeeltraining met in ieder geval Weight for Distance en kogelstoten.

ivo denkt maar weer aan 1 ding :roflol:

Sucses met HG morgen!!!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven