Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Weet jij toevallig hoe laat sterkste man begint zaterdag bij Wout? Dat was toch altijd 1 uur?

Sterkte met je pols kerel. Verstandig dat je op tijd naar huis bent gegaan![]()
zwaar klote jac, succes dermee, hoop dat het snel weg trekt, je bent lekker bezig op het moment!
Ik zou op je pols niet die warmtezalf gebruiken!... Je zou zelf wat tracties op het gewricht kunnen uitvoeren om de pijn te verlichten...(gewoon de hand ontspannen en er aantrekken met de andere hand om zo ruimte in t gewricht te krijgen en t kapsel te ontspannen)
Beterschap!
Weet jij toevallig hoe laat sterkste man begint zaterdag bij Wout? Dat was toch altijd 1 uur?
Vervelend voor je man. Mss blijf je even beperkt tot pulls, aangezien je die vaak gewoon kan doen met een gekneusde (geirriteerde) pols.
Ook LB kan natuurlijk.
Zie het positief: Meer tijd om je deadlift en squat richting je asociale bench te brengen![]()

je kunt toch best gaan squatten ofzoiets, zonder daarbij je pols te belasten?
ik zie nu helemaal geen trainingen meer.....
![]()

Squaten is soms ook best belastend voor de pols. Succes met je herstel, Jacco!!
Ik ben opgehouden na het afbeulen van je vriendin. Fijn dat je ook nog andere hobbys hebt dan trainen![]()
Als je verder had gelezen had je gezien dat dat dus niet zo is. Buiten het trainen en de wedstrijden heb ik eigenlijk geen leven....
En om daar dan gelijk maar even op door te gaan: Morgen volgt er weer een HG-onderdeeltraining met in ieder geval Weight for Distance en kogelstoten.
ivo denkt maar weer aan 1 ding
Sucses met HG morgen!!!
Ik heb misschien maar een klein pikkie maar ik heb wel 140kg om hem aan te stampen!!!![]()
Tnx, maar zometeen eerst mijn vriendin nog even tussen de lakens afbeulen!
Heb je dan geen last van je pols? Veel plezier morgen.