Fitness Seller

Highland Games-log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #5.341

Tnx!

gecontroleerd vanwege je rug? stiekem wil je gewoon bodybuilden he! je gaat voor die TUT setjes!! jajajajaja geef maar toe jacco :p

nee, gekkigheid.. verstandig!

Damn, betrapt! Val ik even lekker door de mand! En ik dacht nog wel dat ik jullie domme PL-ers wel in de zeik kon nemen......

Maar dan de trainingen weer langzaam opbouwen.. Bij mij schoot het gelijk weer verkeerd.. toen ik ff Full Power ging Pullen..

Ik doe ook wel rustig aan want uiteindelijk zou mijn rug nog ongeveer twee jaar kwetsbaar zijn voordat hij volledig hersteld is.

Sterke rackpulls zo ver onder de knie big man!

• #5.343
Sterke rackpulls zo ver onder de knie big man!

Tnx, het probleem komt natuurlijk als ik van de grond ga trekken want dan gaat het meestal mis met mijn techniek omdat ik dan teveel uit mijn rug trek.
Door op deze hoogte te starten kan ik net mijn rug wat beter in positie houden. Nou ja, flink aan werken maar.

• #5.344
t*ring, best wel een gaar gevoel in mijn glutes en hamstrings. Onderrug verkrampt ook weer bij lopen.

• #5.346
De goede manier. Ze voelen goed getraind aan zeg maar. :p
Vanavond dan maar een UB-training.

• #5.348
Training vanavond: (of wat er voor door moet gaan)

Bench press:
1 x 10 x 60
2 x 5 x 80
2 x 5 x 100
2 x 5 x 120
1 x 3 x 140

Zwaar, pijn, k*t! Hahaha, te triest voor woorden!!!!

Door het benchen weer een zichtbare zwelling op mijn pols (vocht), zeurend gevoel in mijn schouders.
Lekker naar huis gegaan alle pijnlijke spieren met warmtezalf ingesmeerd en goed ingepakt.
Tijd voor wat rust!!!!!

Beterschap maat, komt wel in orde me die pols kerel! Rust zal je goed doen, ben zelf ook aan het relaxen :)

Hehe, was die wedstrijd nog wel gelukt als die was doorgegaan?

• #5.351
Beterschap maat, komt wel in orde me die pols kerel! Rust zal je goed doen, ben zelf ook aan het relaxen :)

Dank je, ik ga wel genieten van mijn rust. Ik stop niet met trainen maar ik ga wel even wat lichter.

Hehe, was die wedstrijd nog wel gelukt als die was doorgegaan?

ja dat zou wel gelukt zijn. Het lijkt wel alsof mijn lichaam nu door heeft dat de wedstrijd niet meer doorgaat en dat de druk er af is.

Dank je, ik ga wel genieten van mijn rust. Ik stop niet met trainen maar ik ga wel even wat lichter.

ja dat zou wel gelukt zijn. Het lijkt wel alsof mijn lichaam nu door heeft dat de wedstrijd niet meer doorgaat en dat de druk er af is.
Handig zo'n zelfdenkend lichaam.:D

Pfff klote van je pols bro!

jammer man!!!

Sterke rack pull idd.

Beterschap kerel .

Sterkte met je pols kerel. Verstandig dat je op tijd naar huis bent gegaan;)

Laatst bewerkt:
zwaar klote jac, succes dermee, hoop dat het snel weg trekt, je bent lekker bezig op het moment!

Training vanavond: (of wat er voor door moet gaan)

Bench press:
1 x 10 x 60
2 x 5 x 80
2 x 5 x 100
2 x 5 x 120
1 x 3 x 140

Zwaar, pijn, k*t! Hahaha, te triest voor woorden!!!!

Door het benchen weer een zichtbare zwelling op mijn pols (vocht), zeurend gevoel in mijn schouders.
Lekker naar huis gegaan alle pijnlijke spieren met warmtezalf ingesmeerd en goed ingepakt.
Tijd voor wat rust!!!!!

Ik zou op je pols niet die warmtezalf gebruiken!... Je zou zelf wat tracties op het gewricht kunnen uitvoeren om de pijn te verlichten...(gewoon de hand ontspannen en er aantrekken met de andere hand om zo ruimte in t gewricht te krijgen en t kapsel te ontspannen)

Beterschap!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven