AndroidHealthClinic

Highland Games-log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
haha daarom leesi k hier ook.. werkt idd motiverend ;)

goede training man!!.. ik wou dak zoveel kon:P

dat filmpej van jan haaring waar jy en neuteboom lopen dat vink pas motiverend.. jullie zien er echt zoooo bruut uit hé gewoon voorbeelden geweldig gewoon :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.826
goede training man!!.. ik wou dak zoveel kon:P

Tnx Niels!

dat filmpej van jan haaring waar jy en neuteboom lopen dat vink pas motiverend.. jullie zien er echt zoooo bruut uit hé gewoon voorbeelden geweldig gewoon :D

Anders moet je eens op you tube kijken. Gewoon bij zoeken morrigan1012 typen en dan kom je op mijn kanaal met al mijn filmpjes (een stuk of 90)

jouwe werkt in ieder geval nog steeds voor mij

Blij dat te horen want de laatste tijd vond ik mijzelf niet zo'n goed voorbeeld met al dat gek*t van mijn pols. Maar het gaat nu weer goed komen.

Jij bent zaterdag toch ook in Voorschoten?

jup, ill be there! zal je wel ff de hand schudden

Sterk, meer valt er niet over te zeggen, nu nog die strongman events hé ;)
Ik heb er vast over gelezen maar welke wedstrijd doe je allemaal ? Amsterdam & Landsmeer?

ik ben die dikke papz*k van 160 kilo die op nog geen 1 oefening BW gewicht hanteert

• #5.831
Sterk, meer valt er niet over te zeggen, nu nog die strongman events hé ;)
Ik heb er vast over gelezen maar welke wedstrijd doe je allemaal ? Amsterdam & Landsmeer?

Tja, daar wordt aan gewerkt zal ik maar zeggen. ;)

ik doe mee aan Sterkste man van West-Nederland (kwalificatiewedstrijd voor SM van Nederland), Amsterdam en Hoeksche waard.

ik ben die dikke papz*k van 160 kilo die op nog geen 1 oefening BW gewicht hanteert

Nou dat kan niet missen dan.....

Wat mezelf betreft.

Vorige week een knakje in de knie en knie op slot.
Niet heel pijnlijk en gewoon doorgetraind.
Volgende dag lichte bloeduitstorting en constant een knakje in de knie
Naar de sportarts geweest en waarschijnlijk heeft mijn meniscus even klem gezeten.
De spieren rondom staan nu helemaal vast.
Het valt niet te beoordelen of de meniscus werkelijk beschadigd is..

We gaan nu drie keer per week een dubbele behandeling, en als het na twee weken niet verbeterd zal een kijkoperatie duidelijk moeten verschaffen.

Dat is mijn fijne voorbereiding op het seizoen.... NOT

Laten we hopen dat het meevalt, ik heb nog twee maanden tot aan start wedstrijden...

UPDATE:
ben zojuist in ziekenhuis geweest en wordt nu op zeer korte termijn geopereerd aan de meniscus..

Ben bang dat ik enkele games zal missen... geen kampioenschap B-klasse dus.:(
Hoop wel in het loop van het jaar weer sterker terug te komen en enkele PR's te scoren...

UPDATE:
ben zojuist in ziekenhuis geweest en wordt nu op zeer korte termijn geopereerd aan de meniscus..

Hoop wel in het loop van het jaar weer sterker terug te komen en enkele PR's te scoren...
Damn.. balen man.. 't was dus wel foute boel?

Gaat goed Jacco. Rows komen weer beetje op niveau (en we waren eindelijk beetje in de buurt van je!)

@Stah: Dat wist ik helemaal niet gozer. Klote voor je, hoop dat het allemaal op tijd goed komt!

Gijs je zegt het fout...hij kwam eindelijk in de buurt van ons....

Stah goos sterker man...van die knieen wordt je idd niet vrolijker!

Thanx Guys,

Mijn bench press (deed ik eigelijk nooit..) is wel van 5 x 8 x 100 naar 5 x 8 x 120 gegaan de laatste weken... Lekker op mijn rug liggen dus :D

positief blijven hé

• #5.837
UPDATE:

Balen man, over een verkeerde timing gesproken......Zoiets heb je natuurlijk liever nooit maar zo vlak voor het seizoen is wel extra k*t, zeker na dat gekwakkel met die andere blessures.

Sterkte en beterschap reus. Hopelijk ben je er weer snel bovenop zodat het seizoen toch nog spannend wordt!

Als jij nu ook 4 games overslaat dan beginnen we gelijk....;)

• #5.839
Gaat goed Jacco. Rows komen weer beetje op niveau (en we waren eindelijk beetje in de buurt van je!)

Dank je Gijs, ik begin me idd weer beter te voelen (gelukkig).

@Stah: Dat wist ik helemaal niet gozer. Klote voor je, hoop dat het allemaal op tijd goed komt!

Gijs je zegt het fout...hij kwam eindelijk in de buurt van ons....

Stah goos sterker man...van die knieen wordt je idd niet vrolijker!

:D

Thanx Guys,

Mijn bench press (deed ik eigelijk nooit..) is wel van 5 x 8 x 100 naar 5 x 8 x 120 gegaan de laatste weken... Lekker op mijn rug liggen dus :D

positief blijven hé

Dan mag ik wel serieus aan de slag want anders ga je me straks voorbij op de bench......

• #5.840
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven