- Waardering
- 135
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
haha daarom leesi k hier ook.. werkt idd motiverend![]()
En je moet maar zo denken: Door het lezen van de logs krijg je juist motivatie om zelf ook een beest te worden.
dat filmpej van jan haaring waar jy en neuteboom lopen dat vink pas motiverend.. jullie zien er echt zoooo bruut uit hé gewoon voorbeelden geweldig gewoon![]()

Sterk, meer valt er niet over te zeggen, nu nog die strongman events hé![]()
Ik heb er vast over gelezen maar welke wedstrijd doe je allemaal ? Amsterdam & Landsmeer?

ik ben die dikke papz*k van 160 kilo die op nog geen 1 oefening BW gewicht hanteert
Wat mezelf betreft.
Vorige week een knakje in de knie en knie op slot.
Niet heel pijnlijk en gewoon doorgetraind.
Volgende dag lichte bloeduitstorting en constant een knakje in de knie
Naar de sportarts geweest en waarschijnlijk heeft mijn meniscus even klem gezeten.
De spieren rondom staan nu helemaal vast.
Het valt niet te beoordelen of de meniscus werkelijk beschadigd is..
We gaan nu drie keer per week een dubbele behandeling, en als het na twee weken niet verbeterd zal een kijkoperatie duidelijk moeten verschaffen.
Dat is mijn fijne voorbereiding op het seizoen.... NOT
Laten we hopen dat het meevalt, ik heb nog twee maanden tot aan start wedstrijden...

Damn.. balen man.. 't was dus wel foute boel?UPDATE:
ben zojuist in ziekenhuis geweest en wordt nu op zeer korte termijn geopereerd aan de meniscus..
Ben bang dat ik enkele games zal missen... geen kampioenschap B-klasse dus.
Hoop wel in het loop van het jaar weer sterker terug te komen en enkele PR's te scoren...
UPDATE:
ben zojuist in ziekenhuis geweest en wordt nu op zeer korte termijn geopereerd aan de meniscus..
Ben bang dat ik enkele games zal missen... geen kampioenschap B-klasse dus.
Hoop wel in het loop van het jaar weer sterker terug te komen en enkele PR's te scoren...
Gaat goed Jacco. Rows komen weer beetje op niveau (en we waren eindelijk beetje in de buurt van je!)
Dank je Gijs, ik begin me idd weer beter te voelen (gelukkig).
@Stah: Dat wist ik helemaal niet gozer. Klote voor je, hoop dat het allemaal op tijd goed komt!
Gijs je zegt het fout...hij kwam eindelijk in de buurt van ons....
Stah goos sterker man...van die knieen wordt je idd niet vrolijker!

Thanx Guys,
Mijn bench press (deed ik eigelijk nooit..) is wel van 5 x 8 x 100 naar 5 x 8 x 120 gegaan de laatste weken... Lekker op mijn rug liggen dus
positief blijven hé
Als jij nu ook 4 games overslaat dan beginnen we gelijk....![]()