MuscleMeat

Highland Games-log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
heb je 120 stone nog geprobeerd jacco?

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.863
Geile training man :cool:

redelijke training hoor jacc!!

Lekkere training, volgende x weer knallen als je beter bent (en blesure vrij :()

Komt wel goed ouwe reus!

- Blessures weg
- Betere conditie
- Betere mobiliteit

En viking is een beest!

Alles op z'n tijd kerel

En geen verjaardag meer de dag ervoor.

• #5.871
Lekkere training, volgende x weer knallen als je beter bent (en blesure vrij :()

Tnx beest, ik kijk er naar uit.

Komt wel goed ouwe reus!

- Blessures weg
- Betere conditie
- Betere mobiliteit

En viking is een beest!

Alles op z'n tijd kerel

Hahaha, blessures weg is geen probleem maar die mobiliteit en die conditie......:sad:

En geen verjaardag meer de dag ervoor.

Dat wil ook wel eens helpen. :D

Herkenbaar, als ik 2x 120kg steen op verhoging leg moet ik aan het zuurstof :(

• #5.873
Herkenbaar, als ik 2x 120kg steen op verhoging leg moet ik aan het zuurstof :(

Ja, hahaha, dat heb ik dus ook. Het gaat zelfs zover dat als ik een paar stenen achter elkaar erop gooi dan voel ik gewoon mijn kracht afnemen duur het tekort aan zuurstof.

Beetje rommelige training Jacco, volgende keer even voornemen om ten minste 1 onderdeel een Pr te zetten dan lukt je dat.

• #5.875
je hebt helemaal gelijk gijs maar deze keer was meer zoiets van even op verschillende onderdelen kijken hoe mijn pols het zou houden. Volgende keer weer tijd voor PR's!

• #5.876
Update:

Na de training van gisteren voelde mijn pols toch behoorlijk stijf aan s'avonds maar dat is nu voor het grootste deel weer weg. Pijn heb ik er niet van gehad. Wel heb ik weer die vage, soort van spierpijn onder mijn oksel/bovenkant triceps aan de rechterkant maar dat is ook niet echt een belemmering.

De blessures zijn dus nog steeds niet helemaal over maar ze remmen mij niet af tijdens de training maar spelen daarna weer een beetje op. Dat is dus al een hele vooruitgang vergeleken met een paar weken geleden.

• #5.877
De laatste 2 maanden ben ik mijn trainingsrichtlijn compleet uit het oog verloren door alle blessures en de beperkingen die deze met zich meebrachten.
Ik heb mij daardoor op wat andere dingen gericht wat op zich niet slecht is geweest maar nu is het weer tijd voor een duidelijke "rode draad" in mijn trainingen.

Maandag:
- Frontsquat/Backsquat/Boxsquat (medium of heavy)
- Schouders (vn. OHP, OHDP, Clean and press, (Power)shrugs en Side laterals)
- Kuiten (vn. Standing calf raises)
- Cardio

Dinsdag:
- Deadlift, rackpull (medium of heavy)
- Atlas stones (met bumperplates)
- Onderrug (vn. Hyperextension, pullthrough en goodmorning)
- Cardio

Woensdag:
- Borst (vn. BP, IBP, Floor press en DB flyes)
- Triceps (vn. SGBP, French press, Pushdown en Dippen)
- Cardio

Donderdag:
- Bovenrug (vn. BOR, (Small grip) pull ups, High pull en Front pull down)
- Biceps (vn. Barbell-, dumbbell- en Hammercurls)
- Buik (Verschillende oefeningen)

Zaterdag/zondag:
-Strongmantraining en/of Highland games-training

Kritiek is altijd welkom.

Laatst bewerkt:
en wat doe je dan in een week met sm trainingen erbij? schrak je dan de donderdag ofzo? of pak je die dag gewoon extra?

• #5.879
en wat doe je dan in een week met sm trainingen erbij? schrak je dan de donderdag ofzo? of pak je die dag gewoon extra?

SM- en/of HG-training doe ik in het weekend. Goed dat je erover begint want ik was het vergeten erbij te zetten. Tnx!

Mijn korte ervaring is dat je donderdag gewoon lats kan pakken ed, heb ik de afgelopen 2x ook gedaan en had er iig geen last van.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven