MuscleMeat

Highland Games-log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ging lekker. Atlas stones op snelheid gedaan met als resultaat: hijgen, zweten en helemaal stuk. Deadlift was meer als opwarming en griptraining bedoelt omdat ik de FSQ van gisteren nog voelde in mijn benen.

dacht al zoiets omdat je die 200 zaterdag ook al deed (weliswaar als rackpull)

stones zien er nice uit, kan der nu nog niet veel over zeggen maar hoop het soon toch wel is te voelen :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.904
Ja, de 200kg pak ik nu standaard pronated maar ik wil het verder omhoog hebben natuurlijk. De stones (bumperplates) is best wel heavy als je het voor reps doet. Best wel een goede conditietraining.

ik ben benieuwd wat je op die rolling thunder zou doen als je niet eerst ie 200 pronated had gedaan etc... weet je wat je met coc's doet? heb je die uberhaupt wel is geprobeerd?

ik neem die RT sowieso volgende week weer mee, dus als je wil kan je die proberen, coc kan ik ook wel meesjouwen als je dat leuk vind

• #5.906
ik ben benieuwd wat je op die rolling thunder zou doen als je niet eerst ie 200 pronated had gedaan etc... weet je wat je met coc's doet? heb je die uberhaupt wel is geprobeerd?

ik neem die RT sowieso volgende week weer mee, dus als je wil kan je die proberen, coc kan ik ook wel meesjouwen als je dat leuk vind

Ja, en ik had daarvoor ook al een aantal DL's gedaan op die manier dus dat heeft wel zijn effect. Maar neem die spullen maar mee hoor, altijd leuk als extraatje.

Coc's heb ik wel eens geprobeerd maar toen kreeg ik de 2 niet gesloten maar dat is alweer meer dan een jaar geleden maar mijn grip is niet mijn sterkste punt hoor (net als mijn onderrug) ;)

misschien niet zulke hele grote handen? ik gaf vandaag die coc 2 aan een maatje van me die op hockey zit, maar die heeft ook gewoon grote/lange handen.. en die sloot hem zo, zonder te setten en zonder ooit een coc aangeraakt te hebben... life aint fair man.

zal het meenemen sowieso

Erwin heb jij ook de nieuwe coc3 ?
(ouwe versie staat onderop alleen een 3 en de nieuwe staat coc 3 coc)

nop, ik heb wel de 2,5... is er een nieuwe 3 dan? 3 is voor mij toch toekomstmuziek zeker aangezien ik die dingen amper train door dat ik er echt zere handen van krijg (werk ook de hele dag met men handen dus daar zal wel een verband mee zijn)

• #5.912
misschien niet zulke hele grote handen? ik gaf vandaag die coc 2 aan een maatje van me die op hockey zit, maar die heeft ook gewoon grote/lange handen.. en die sloot hem zo, zonder te setten en zonder ooit een coc aangeraakt te hebben... life aint fair man.

zal het meenemen sowieso

Klopt, ik heb wel brede handen met dikke vingers maar ze zijn niet lang genoeg :(

Ik vind 200 pronated anders totaal niet slecht hoor.

Tnx!

Dank je!

• #5.913
Training vanavond:

Cardio:
Uphill walk 5 minuten @ 5.0km/u, 4%

Benchpress:
1 x 10 x 70
1 x 10 x 90
1 x 10 x 110
1 x 10 x 130
1 x 6 x 150
1 x 3 x 160
1 x 1 x 170
1 x 1 x 180

Incline benchpress:
1 x 10 x 70
1 x 10 x 90
1 x 6 x 110
1 x 4 x 130
1 x 2 x 140
1 x 1 x 150
1 x 1 x 160

pecdeck:
1 x 10 x 80
1 x 10 x 95
1 x 8 x 110
1 x 6 x 125

Skullcrusher:
1 x 10 x 40
1 x 10 x 50
1 x 8 x 60
1 x 6 x 70
1 x 4 x 80

Cardio:
Fietsen 5 minuten @ level 2, 80RPM

Zeer lekkere training. De presses beginnen weer op een lekker niveau te komen. Geen last van mijn pols.

Uberlekkere training :thumbs:

Ik hoop stiekem ook ooit zo'n gewichten neer te kunnen zetten, respect ;)

• #5.915
Gewoon door blijven trainen en dan komen die gewichten vanzelf wel. Zo heb ik het tenslotte ook gedaan. ;)

Animal!!!:P

• #5.918

Tnx!

kan me er toch GEEN voorstelling van maken......:D
Jaccie op de loopband en fiets....

Het schijnt dat het nogal een grappig gezicht was toen ik op de loopband stond want er staan er 3 op een rij en ik stond in het midden tussen twee dames en de gasten die aan het trainen waren vonden dat er nogal komisch uitzien.
Daar komt nog bij dat ik bij het instellen van de loopband nog moet liegen over mijn gewicht want je mag niet zwaarder zijn dan 135kg. :D
Later toen ik op de fiets zat waren er zelfs twee van die klootzakken die met hun telefoon foto's gingen maken.......Honden!

Tnx!

Het schijnt dat het nogal een grappig gezicht was toen ik op de loopband stond want er staan er 3 op een rij en ik stond in het midden tussen twee dames en de gasten die aan het trainen waren vonden dat er nogal komisch uitzien.
Daar komt nog bij dat ik bij het instellen van de loopband nog moet liegen over mijn gewicht want je mag niet zwaarder zijn dan 135kg. :D
Later toen ik op de fiets zat waren er zelfs twee van die klootzakken die met hun telefoon foto's gingen maken.......Honden!

:roflol:

hahaha cool:D:D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven