JoHn87
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 7
Later toen ik op de fiets zat waren er zelfs twee van die klootzakken die met hun telefoon foto's gingen maken.......Honden!
Haha
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Later toen ik op de fiets zat waren er zelfs twee van die klootzakken die met hun telefoon foto's gingen maken.......Honden!
Tnx!
Het schijnt dat het nogal een grappig gezicht was toen ik op de loopband stond want er staan er 3 op een rij en ik stond in het midden tussen twee dames en de gasten die aan het trainen waren vonden dat er nogal komisch uitzien.
Daar komt nog bij dat ik bij het instellen van de loopband nog moet liegen over mijn gewicht want je mag niet zwaarder zijn dan 135kg.

Nice presses! Ben je er ook zaterdag bij in Voorschoten? Wilde mss ook gaan.

Dikke respect dat je het toch doet
Goede training, sucses morgen!

Tja, ik moet toch wat aan conditie werk doen he! Maar ik zal binnekort nog wel gekkere dingen gaan doen maar dat verschijnt vanzelf wel in mijn log.![]()

Gewoon volhouden met die cardio.. als je straks een ripped beest bent piepen ze wel anders!

lekkere training toch nog!!
ik heb dit jaar ook Highlandgame wedstrijd
geen officiele denk k(is voor teams)

Tnx!
Het schijnt dat het nogal een grappig gezicht was toen ik op de loopband stond want er staan er 3 op een rij en ik stond in het midden tussen twee dames en de gasten die aan het trainen waren vonden dat er nogal komisch uitzien.
Daar komt nog bij dat ik bij het instellen van de loopband nog moet liegen over mijn gewicht want je mag niet zwaarder zijn dan 135kg.

hahaah jacco=celeb!
Er was pas een truck geweest voor truckpull bij top gym, ben je nog geweest?
HAHA, je bent gewoon fotogeniek
kwam laatst een krantenartikel tegen met de tekst:
"Tommy de Bruijn overklaste iedereen" ofzo
MET EEN FOTO VAN JOU ERONDER
HAHA, niet slecht