XXL Nutrition

Highland Games-log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #5.941
Goede training, toch?! Goed dat je pols het houd!!!

mooie training weer;)
jaa tis mooie training voor me zo;)

Tnx beiden!

Vandaag een rustdag om want ik heb toch wat stijve spieren hier en daar.
Eigenlijk verveel ik me de pl**ris en zou ik het liefst wat gaan doen maar ik weet echt niet wat.
Mijn vriendin en de kinderen weten ook niet waar ze zin in hebben dus dan blijven we maar gewoon op de bank liggen.

:eek: Ik zit net met hetzelfde!!!

Ben ook met mn vriendin aan't overleggen om iets te gaan doen, misschien een stevig eindje wandelen ofzo

• #5.943
:eek: Ik zit net met hetzelfde!!!

Ben ook met mn vriendin aan't overleggen om iets te gaan doen, misschien een stevig eindje wandelen ofzo

Mwah...hier ziet het er uit alsof het elk moment kan gaan regenen (was ook voorspeld) dus dat doen we maar niet. Bankhangen is ook lekker......:D

Mwah...hier ziet het er uit alsof het elk moment kan gaan regenen (was ook voorspeld) dus dat doen we maar niet. Bankhangen is ook lekker......:D

Ja hier ook, zal probably windowshoppen ofzo worden, regen is een perfect excuus om ergens een caffeetje integaan :D

Bankhangen is the shit :D

• #5.945
Dat is lang geleden dat ik met mijn vriendin een cafeetje ingedoken ben. Dat gaat niet zo makkelijk meer als je eenmaal kinderen hebt.

Maar wij zijn dus op de bank blijven liggen en hebben er een DVD-tje voor de kinderen er ingeknald.

Dat is lang geleden dat ik met mijn vriendin een cafeetje ingedoken ben. Dat gaat niet zo makkelijk meer als je eenmaal kinderen hebt.

Maar wij zijn dus op de bank blijven liggen en hebben er een DVD-tje voor de kinderen er ingeknald.

Hoe oud zijn je kinderen?

Het regende hier net pijpestelen, ik heb dan maar thuis met het vrouwtje gespeeld :D

• #5.949
Hahaha, je maakt me alleen maar jaloers want dat is ook weer zoiets waarmee wij moeten wachten tot de kinderen slapen......:p

Hehe :D

• #5.953
Dat is dan ook wel weer zo! ;)

Wat een problemen viking :roflol:

• #5.955
Het leven is zwaar........:sad:

• #5.957
Dus je vindt me dik? :eek::suicide:

Hahaha, ik ben verre van depressief hoor. Blessures zijn over en het trainen gaat weer lekker. Maar ik ben wel Nederlander he, en die horen te klagen! ;)

• #5.958
Training vanavond:

Ik heb nu mijn "schema"al weer omgegooid omdat ik vandaag te horen kreeg dat ik 26 april mee doe aan een teamwedstrijd bankdrukken. Nou had ik dat natuurlijk een beetje verwaarloosd door mijn polsblessure dus werk aan de winkel.

Benchpress: (raw, vanzelfsprekend)
1 x 10 x 60
1 x 5 x 100
1 x 5 x 120
1 x 5 x 140
1 x 3 x 160
1 x 1 x 170
1 x 1 x 180
1 x 1 x 190
1 x 1 x 200
(hier voor de zekerheid en spotter bijgevraagd maar was niet nodig)

Incline benchpress:
1 x 10 x 60
1 x 5 x 80
1 x 5 x 100
1 x 5 x 120
1 x 3 x 140
1 x 1 x 150
1 x 1 x 160
1 x 1 x 170
(hier voor de zekerheid en spotter bijgevraagd maar was niet nodig)

Small grip bench press:
1 x 5 x 100
1 x 5 x 110
1 x 5 x 120
1 x 5 x 130
1 x 5 x 140

Triceps pushdown:
1 x 8 x 40
1 x 8 x 50
1 x 8 x 60
1 x 8 x 70
1 x 8 x 80

Cardio:
Fietsen 5 minuten @ level 2, 80RPM

Zeer lekkere training! Als het zo blijft gaan ben ik zeker op niveau voor de benchwedstrijd.

Gaat terug goed zo te zien, lekker :thumb:

volgens mij heb jij stiekem een heel stuk gecopy-paste in je post :D

potige training!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven