Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geweldig man die cleans!
Is wel erg goed voor je conditie!
).Haha, het was echt een mooi gezicht. Elke keer als ik die barbell neergooide na 5 reps liep ik te hijgen als een paard terwijl het zweet van mijn voorhoofd liep en dan tussendoor nog kokhalsgeluiden makend.
Er wilde ook iemand nog tussendoor tegen me gaan praten maar hij zag er na een korte grom en een lieve blik in mijn ogen toch maar vanaf.![]()

Haha, zijn die hyperextensions nog gefilmd?
Echt monsterlijke clean sessie.. Pff..

[...]
Er wilde ook iemand nog tussendoor tegen me gaan praten maar hij zag er na een korte grom en een lieve blik in mijn ogen toch maar vanaf.![]()

Nee hoor, deze wedstrijd is ook niet zo heel streng qua jurering. Misschien iets meer maar niet veel. En ik train tegenwoordig met deadstop dus dat zal geen probleem meer zijn (in ieder geval niet tot 200).

Hahaha, je maakt me alleen maar jaloers want dat is ook weer zoiets waarmee wij moeten wachten tot de kinderen slapen......![]()
).Man, je laat je coïtusleven toch zeker niet bepalen door de koters!
Tip van de dag voor dergelijke "jonge" ouders:
1. Plaats Slot in de slaapkamerdeur.
2. Zorg dat sleutel permanent zichtbaar en binnen handbereik is, maar uiteraard niet voor de kinders.
3. Indien beiden geil, lok kinderen naar de T.V. in woonkamer, plaats populaire DVD en sluip ONOPVALLEND naar ouderlijke slaapkamer....
4. DRAAI DE DEUR OP SLOT!
5. Copuleer vervolgens ongegeneerd, maar houdt het wel kort&krachtig, rekening houdend met de korte spanningsboog van de kinders.
(Papa? , Mamma, wat doen jullie).
P.S.: Zet de T.V. op een hard genoeg geluidsniveau! (hoe hard precies, is natuurlijk afhankelijk van het volume der paringskreten)
P.S. 2: Laat de sleutel niet per ongeluk een keer aan de buitenkant van de slaapkamerdeur in het slot zitten als jezelf op bed ligt.....kinderen zijn (de mijne althans) er nieuwsgierig en vindingrijk.