Fitness Seller

Highland Games-log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Goed dat je toch die spotters hebt gevraagd. Vergeet niet, "hoogmoed komt ten val" ;)

De t*ring...blijf die bench echt gruwelijk vinden!!

Lekkere training. Je moet er minimaal 20kilo opgooien op die benchpress in 1 maand. :p;)
Hopelijk gaat dat lukken.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.966
Gaat terug goed zo te zien, lekker :thumb:

Yep...I'm back!

volgens mij heb jij stiekem een heel stuk gecopy-paste in je post :D

potige training!

Zou je denken, hahaha! Tnx!

Goed dat je toch die spotters hebt gevraagd. Vergeet niet, "hoogmoed komt ten val" ;)

Geluukkig ken ik mijn grenzen wel redelijk goed. ;)

De t*ring...blijf die bench echt gruwelijk vinden!!

Tnx!

Lekkere training. Je moet er minimaal 20kilo opgooien op die benchpress in 1 maand. :p;)
Hopelijk gaat dat lukken.

Dank je! Zou idd mooi zijn als dat nog lukt voor de wedstrijd. Ik ga er nog niet direct vanuit maar ik heb wel goede hoop.

mawfukkin' muscle memory ouwuhhhh :cool:

Hellll yeeeaaaahhhh!

Training vanavond:

Ik heb nu mijn "schema"al weer omgegooid omdat ik vandaag te horen kreeg dat ik 26 april mee doe aan een teamwedstrijd bankdrukken. Nou had ik dat natuurlijk een beetje verwaarloosd door mijn polsblessure dus werk aan de winkel.

Benchpress: (raw, vanzelfsprekend)
1 x 10 x 60
1 x 5 x 100
1 x 5 x 120
1 x 5 x 140
1 x 3 x 160
1 x 1 x 170
1 x 1 x 180
1 x 1 x 190
1 x 1 x 200
(hier voor de zekerheid en spotter bijgevraagd maar was niet nodig)

Incline benchpress:
1 x 10 x 60
1 x 5 x 80
1 x 5 x 100
1 x 5 x 120
1 x 3 x 140
1 x 1 x 150
1 x 1 x 160
1 x 1 x 170
(hier voor de zekerheid en spotter bijgevraagd maar was niet nodig)

Small grip bench press:
1 x 5 x 100
1 x 5 x 110
1 x 5 x 120
1 x 5 x 130
1 x 5 x 140

Triceps pushdown:
1 x 8 x 40
1 x 8 x 50
1 x 8 x 60
1 x 8 x 70
1 x 8 x 80

Cardio:
Fietsen 5 minuten @ level 2, 80RPM

Zeer lekkere training! Als het zo blijft gaan ben ik zeker op niveau voor de benchwedstrijd.

Hier zaten we weer op te wachten :thumbs:

Waar ga je voor @ 26 april? Of hangt dat nog van je pols af?

• #5.971
dr is maar 1 woord voor je!!.... ANIMAL;)

F*cking hell, wat een gewichten weer, netjes kerel!

Jac hou er rekening mee dat het wel een wedstrijd is volgens de regels dus met deadstop! Die 220 was touch n go...zou wel mooi zijn als je die 220 met deadstop doet :)

• #5.977
Training vanavond:

Beetje de strekketen en de conditie aangepakt.

Atlas stone (bumperplates):
2 x 1 x 60
2 x 1 x 70
2 x 1 x 80
2 x 1 x 90
2 x 1 x 100
2 x 1 x 110
3 x 0 x 120
Kreeg geen grip op de plates en moest hem steeds laten vallen :mad:
1 x 1 x 120 Zo doe je dat dus!

Hierna de 120 nog 2x op mijn knieen getrokken maar ik was te gaar om nog recht op te gaan staan.

Clean (vanaf de grond):
1 x 60 x 60

Dit was echt ziek! Steeds 5 reps en dan even een paar keer diep adem halen om dan de volgende 5 reps te doen. Paar keer tegen kotsen aan gezeten.

Hyperextensions:
5 x 10 + 10

Cardio:
Fietsen 5 minuten @ level 2, 80RPM
Uphill walk 5 minuten @ 5.0km/u, 4%

Lekkere maar best zware training (voor mij dan). Behoorlijk buiten adem, veel zweet en kotsneigingen. Heerlijk! :D

damn... cleans zijn inderdaad snel misselijkmakend ik kan me goed voorstellen dat je je na 60 reps niet zo top meer voelt

• #5.979
Jac hou er rekening mee dat het wel een wedstrijd is volgens de regels dus met deadstop! Die 220 was touch n go...zou wel mooi zijn als je die 220 met deadstop doet :)

Nee hoor, deze wedstrijd is ook niet zo heel streng qua jurering. Misschien iets meer maar niet veel. En ik train tegenwoordig met deadstop dus dat zal geen probleem meer zijn (in ieder geval niet tot 200).

• #5.980
damn... cleans zijn inderdaad snel misselijkmakend ik kan me goed voorstellen dat je je na 60 reps niet zo top meer voelt

Haha, het was echt een mooi gezicht. Elke keer als ik die barbell neergooide na 5 reps liep ik te hijgen als een paard terwijl het zweet van mijn voorhoofd liep en dan tussendoor nog kokhalsgeluiden makend.
Er wilde ook iemand nog tussendoor tegen me gaan praten maar hij zag er na een korte grom en een lieve blik in mijn ogen toch maar vanaf. :p

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven