Fitness Seller

Highland Games-log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Lijkt me ook wel lachen ja. Het zou leuk zijn als we allebei een beetje goede dag hebben dan.

Hier gaat er écht gemeten worden. Thuis meet ik met voetstappen. Ben benieuwd....

Kan twee kanten op: of mijn stappen zijn te klein: dus kleinere afstand :(
of mijn stappen zijn te groot: dus grotere afstand :)
Ik moet nog steeds zo'n 50 m meetlint aanschaffen.
techniek gaat echter vóór ! :D

• Topic Starter Topic Starter
Hier gaat er écht gemeten worden. Thuis meet ik met voetstappen. Ben benieuwd....

Kan twee kanten op: of mijn stappen zijn te klein: dus kleinere afstand :(
of mijn stappen zijn te groot: dus grotere afstand :)
Ik moet nog steeds zo'n 50 m meetlint aanschaffen.
techniek gaat echter vóór ! :D

Afpassen is niet echt betrouwbaar heb ik zelf gemerkt. Zeker met de hamerafstanden zit je er zomaar een meter naast.
Ik meet altijd met een meetlint (tenzij ik hem een keer vergeet) maar ik heb nooit zin om alle afstanden exact te noteren maar ik weet wel wat ze zijn.

Ik heb zelf voor 8 euro een 20m meetlint gekocht en dat werkt ook (EN NEE, niet omdat ik alles onder de 20 meter gooi :D ).

Klopt, stap maar eens 5 cm te kort per meter. Is op 20 m al gauw één meter verschil....

Yep, daarom ben ik wel blij dat ik een meetlint heb aangeschaft. Zo'n ding verteld je helaas niet altijd wat je wilt horen maar aan de andere kant kom je ook niet voor verrassingen te staan tijdens de wedstrijd. Het viel mij namelijk op dat zelfs als ik denk dat ik te grote stappen neem dat het meestal het tegendeel is.

Voor de mensen die echt wat verder gooien:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

haha cool:P

yep ! een keertje ;)

Voor de mensen die echt wat verder gooien:

[Link niet meer beschikbaar]

Vandaag had ik hem dus jammer genoeg NIET nodig :mad:

Training vanochtend:

Weight For Distance (licht, 12,5kg): 15 worpen, afstand rond de 14,0 meter

Hamerslingeren (zwaar, 10kg): 15 worpen, afstand rond de 17,0 meter

Het wilde vanochtend echt niet en de afstanden waren dus teleurstellend :(

Je hebt het in ieder geval weer opgepakt ! :D

Je hebt het in ieder geval weer opgepakt ! :D

Ja, ik had misschien niet gelijk 3 dagen achter elkaar moeten doen maar ik had deze week even geen zin in de gym dus vandaar. En ik moet eigenlijk ook niet in de ochtend gooien want bij mij gaat het altijd lekkerder als het wat later op de dag is.

hebben de meeste mensen denk ik, ik ook iig. midden op de dag ben je op je sterkst had ik een keer ergens gelezen, maar zal ook wel kwestie van even wennen zijn.

Ik voel me meestal in het begin van de avond het best alleen kan je er met je training niet altijd rekening mee houden jammer genoeg.

Misschien een voorstellen aan de wedstrijdleiding? Heb je gelijk de afstanden tot op de millimeter nauwkeurig! :D

je doet t tenminste man!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven