chunky
Huge Freak
- Waardering
- 52
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 118kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Training vanmiddag:
Hamerslingeren (licht, 7kg)
Ongeveer 30 worpen gemaakt waarbij ik vooral op de juiste techniek heb gelet en deze heb geprobeerd bij te schaven.
De meeste worpen waren tussen de 24 en 25 meter maar ik moet verder kunnen komen.
Op zich ben ik niet ontevreden over deze training maar volgende keer moeten de afstanden beter.

Ja idd een dikke PR maar nog niet genoeg om jou te verslaandus er is nog wat werk aan de winkel
![]()

Maar aan de andere kant.....als we jouw wedstrijdzenuwen meerekenen dan is alles mogelijk![]()
Training vanmiddag:
Kogelstoten:
Opwarming: Zware kogel met twee handen achterover gooien (5x)
Zware kogel (10kg) uit stand, 12 worpen 8,0-8,5 meter
Lichte kogel (7,25kg) uit stand, 10 worpen 9,0-9,5 meter
Zware kogel (10kg) aanglijden, 10 worpen 8,0-8,5 meter
Lichte kogel (7,25kg) aanglijden, 10 worpen 9,5-10,0 meter
Lichte kogel (7,25kg) draaitechniek, 10 worpen 9,5-10,0 meter
Ook hier weer veel aandacht aan de techniek besteedt. Ik heb de draaitechniek nog niet helemaal afgeschreven want bij mijn eerste worp gooide ik gelijk een vette PR. Alleen zal ik de draaitechniek in de wedstrijden waarschijnlijk voor de lichte steen gebruiken en niet voor de zware.
Het is wel even wennen aan de zware kogel want normaal is de steen veel groter en ik vind de kogels altijd al wat lastiger.
alleen wat weinig verschil tussen stand en open.

Ik zag trouwens op de boerderij allemaal nieuwe gewichten staan (hamers, WFH, WFD) dus ik ben benieuwd of we die gaan gebruiken. Maar idd het is nogal een verschil welke hamer je gebruikt.
Ja, het verschil tussen stand en open is idd nog te klein en vooral met de zware kogel maar die ligt ook weer heel anders in de hand. Maar dat zou allemaal geen excuus moeten zijn.
Gelukkig ben ik niet de enige die er last van heeft!![]()
![]()