Fitness Seller

Highland Games-log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.741
Je ziet Stah en mij vanzelf wel want wij zijn er de hele dag. De wedstrijd begint morgen om 12.00.

• #1.742
Update 2e dag Highland Games Dordrecht:

Was wel redelijk weer voor een wedstrijd alleen een beetje benauwd. Vandaag ben ik niet zo tevreden met het resultaat ondanks dat ik weer 3 dikke PR's gegooid heb.

Hamerslingeren (licht, 7kg), afstand 24,75m PR!

WFD (licht, 12,5kg), afstand 15,24m PR!

Steenstoten (zwaar, 10kg uit stand), afstand 8,33m PR!

Caber (kwalificatie, 4,00m), weer niet getossed, ?? graden

Hooggooien (zwaar, 25kg), hoogte 3,50m :mad: :mad: :mad:

Op de caber is mijn timing nog steeds niet goed dus hij ging weer niet over de kop. Bij het hooggooien weer hetzelfdeprobleem als gisteren, wel de lat op 3,90m raken maar er niet overheen willen :mad:

Vandaag is Stah op alle onderdelen boven mij geeindigt en dat was niet wat ik in gedachten had maarja....In ieder geval wederom gefeliciteerd Stah!

Op zich mag ik niet klagen want ik heb in 2 dagen 6 dikke PR's gegooid en de verschillen in afstand tussen mij en Stah worden toch wel kleiner dus ik heb vooruitgang geboekt. Maar het blijft doodzonde dat ik beide dagen het hoogooien verkloot heb.

mooie PRs, jammer van de caber

Aan je nek te zien was jij volgens mij degene aan wie mn vader vroeg of ik een keer meer mocht trainen? :D Had eens die foto van ergens gezien hier op het forum.. en was stahmixson die lange blonde reus?:knipoog:

hey netjes van de prs!!
en stah die komt steeds dichterbij voor je!!
dus t gaat goed
maar jammer met de caber en t hooggooien!!
maar toch een nette prestatie weeral!!

• #1.746
Aan je nek te zien was jij volgens mij degene aan wie mn vader vroeg of ik een keer meer mocht trainen? :D Had eens die foto van ergens gezien hier op het forum.. en was stahmixson die lange blonde reus?:knipoog:

Hahaha, ja dat klopt ja! En wat Stah betreft zit je ook goed. We horen het wel als je een keer mee komt trainen.

• #1.747
Tnx snoob en wacko! Ik ben ook niet helemaal ontevreden met hoe het gegaan is maar je wilt altijd meer he! :D

haha daarom doe je de sport toch?.. om meer te willen?..
als je telkens bij t midden wil blijven ga dan in godsnaam tennissen ofzo of schaken en dammen:P:P

Veel meer als een pr kan je toch niet verlangen, blijft wel klote van die Caber.

HAHA waar die ''nek-foto'' al niet goed voor was.... :D

Jij wil ook gaan gooien Dave ? Ik had het gisteren even niet gevolgd....

Veel meer als een pr kan je toch niet verlangen, blijft wel klote van die Caber.

Caber zuigt......... maar het onderscheid de jongens van de mannen, zou WOut zeggen...

niet meer geweest :mad:

echt heel gaar, men maten wilde allemaal niet meer mee, terwijl we het er al 2 maanden over hebben... lame shit... voelde er weinig voor om alleen te gaan

ziet er in ieder geval toch weer netjes uit 3 pr's had ze graag in het echt gezien :(

• #1.754
Best jammer want je hebt toch wel 2 mooie wedstrijden gemist. Er zijn door bijna alle deelnemers wel mooie PR's gegooid. En de sfeer was ook erg goed.

mooi k*t inderdaad, enige positieve is dat ik 2 goede wedstrijden heb gemist, en niet 2 slechte... mmmm

Er traint nog een, volgens mij, 16 jarige jongen bij Wout. Wel met een atletiek achtergrond. Hij heeft veel aanleg, maar is een stuk magerder dan jij :)
dus swah, als er genoeg animo kunnen we overwegen om een jongeren competitie op te zetten. Junior ben je tot 24 jaar, dus je hebt nog even.

Ik weet niet waar je woont, maar anders kom je eens naar Hoofddorp. Ik heb daar alle materialen liggen...

• #1.758
Hij woont ongeveer een minuut of 15/20 bij je vandaan.

• #1.759
Lijkt me heel gaaf ja;) maar eerst nog even wat sterker worden voordat ik met jullie meer durf te gaan...:o

Gewoon meetrainen joh! Je moet jezelf niet met ons vergelijken want wij zijn een jaar of 20 ouder. En je wordt juist sterker door mee te doen.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven