- Waardering
- 97
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aan je nek te zien was jij volgens mij degene aan wie mn vader vroeg of ik een keer meer mocht trainen?Had eens die foto van ergens gezien hier op het forum.. en was stahmixson die lange blonde reus?
![]()
Aan je nek te zien was jij volgens mij degene aan wie mn vader vroeg of ik een keer meer mocht trainen?Had eens die foto van ergens gezien hier op het forum.. en was stahmixson die lange blonde reus?
![]()

Veel meer als een pr kan je toch niet verlangen, blijft wel klote van die Caber.
Veel meer als een pr kan je toch niet verlangen, blijft wel klote van die Caber.
Hij zit er elke keer niet ver vanaf maar net niet helemaal.HAHA waar die ''nek-foto'' al niet goed voor was....![]()

Jij wil ook gaan gooien Dave ? Ik had het gisteren even niet gevolgd....
maar eerst nog even wat sterker worden voordat ik met jullie meer durf te gaan...

Lijkt me heel gaaf jamaar eerst nog even wat sterker worden voordat ik met jullie meer durf te gaan...
![]()
mooi k*t inderdaad, enige positieve is dat ik 2 goede wedstrijden heb gemist, en niet 2 slechte... mmmm