Didier25
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 13
- Lengte
- 1m90
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ver, hoog, snel en zwaar genoeg om eerste te worden. Gefeliciflapcitaart Jimmy...Ben wel benieuwd naar de afstanden van het Belgische beest
Enkel Karel slaagde erin deze te tossen, ik kreeg em tot 50°. 4 of 5de plek hierop maar.

, maar da's (hopelijk) maar een tijdelijk probleemke. 
Heb me Zaterdag rot geamuseerd. Alleen mijn linkerknie vond het niet zo leuk, maar da's (hopelijk) maar een tijdelijk probleemke.
Kun je zo snel mogelijk de volledige uitslag kenbaar maken ? Met alle persoonlijke afstanden/prestaties erbij. Dan kunnen wij, highlanders, eens met elkaar vergelijken. Kwestie van te lachen met sommigen onder ons.
PS : Eigenlijk ben ik Big T, maar die naam is ergens al in gebruik genomen.
Grtzz

Heb me Zaterdag rot geamuseerd. Alleen mijn linkerknie vond het niet zo leuk, maar da's (hopelijk) maar een tijdelijk probleemke.
Kun je zo snel mogelijk de volledige uitslag kenbaar maken ? Met alle persoonlijke afstanden/prestaties erbij. Dan kunnen wij, highlanders, eens met elkaar vergelijken. Kwestie van te lachen met sommigen onder ons.
PS : Eigenlijk ben ik Big T, maar die naam is ergens al in gebruik genomen.
Grtzz
Yup, that's me.Right on Big T (Tony, toch?!) ik kijk ook al uit naar de volledige uitslagen en foto's!

Enne, ook een beetje gebeten door het strongmanvirus nu?!
Gaan we u zien op België of doe je dan misschien ook mee op alden biesen?
Zal het nog eens bekijken hoe mijn knie deze kennismaking verteerd. Maar 't is wel voor herhaling vatbaar.
Mijn voorkeur blijft wel uitgaan naar de echte Highland Games. Alhoewel er eigenlijk bij alle team-wedstrijden ook strongman onderdelen gebruikt worden. (tonnetjes vasthouden, farmers walk.)
Ik blijf alleszins alles een beetje volgen , en dan zie ik wel waar ik tijd voor heb.
13 September is de Schotse hoogdag in België, met Games in Alden Biesen. Dat kan ik echt niet laten passeren.
See you