MuscleMeat

Highlander Challenge zaterdag 29 augustus aan het kasteel van Ooidonk, België

• Topic Starter Topic Starter
http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?articleId=BLELE_20090821_008

nog geen nieuwsverslag over het weekend zelf tegengekomen, AVS heeft wel een interviewke afgenomen op zondag (van hoogstaand niveau:rolleyes:) maar nog niks van gehoord

verslag en uitslagen volgen zodra ik de tijd vind, en bekomen ben van de zonneslag

ik vond het een mooie wedstrijd en weekend, er zijn een aantal zaken waar ik helemaal niet tevreden mee was en die de boel wat overschaduwen, bij een eventuele volgende editie zullen er veel duidelijkere afspraken moeten gemaakt worden
maar dat ligt misschien ook voor een deel aan het feit dat ik alles alleen deed, bijgestaan door de immer dynamische 'nonkel Eddy', en gelukkig halverwege de wedstrijd ook door de sympathieke Vlaamse Reus TDB

rest volgt dus asap, er zijn reeds ideeën voor volgende editie, maar dat moet allemaal besproken worden met de organisatie

Wij wachten vol spanning op je artiekel voor de NSMB Site ;)

Next year count me in ( Maar dan misschien voor het organiseren alleen, ik zal wel zien )

Ook voor de volgende editie graag de afterparty volgens de corrrecte fatsoennormen laten verlopen... Lijkt me ook geen slecht idee.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ooooh the alcohol :D

The Fox met die lijstjes :roflol:
Ik snap meteen waar het fout ging

Volgens mij persoonlijk niet bij ons, want het was gewoon fun.
( we deden gewoon zoals anders ??? )

Maar ik heb gehoord dat er wa gefoefel was als wij weg waren ( op een paar na )
-

als ik zou ''foefelen'' zou ik ook wachten tot jij weg was :D

Het was voor "normale mensen" toch beetje zo van "wa zijn die beren daar aant doen?" Ge ziet niet elke dag zatte manne van 150kilo opdiensters opnemen enzo :D (en nu zegt jimmy "wasse kik zat?")

[afbeelding niet meer beschikbaar]

In ieder geval vond ik het een mooie dag met een goede sfeer. Niemand heeft 25kilo op zijn hoofd gekregen en de Cabers zijn heel gebleven (half en half).
Ik hoop dat er in ieder geval meer wedstrijden komen met gemengde onderdelen uit de strongman en Higland Games.

Zal ondertussen eens wat beelden ineen foefelen....

En mijne website is helemaal geupdated en der staan ook foto's van de highlandgames EK te destelbergen op en een Trailer van het EK... :coffeepc:

Good shit Ivan! Blijven goan :)

Haha geweldige foto :roflol:

check, gevonden, bedankt.
Ik zie zelfs een link naar mijn email ;)

Terug
Naar boven