Fitness Seller

Nieuws NSMB Sterkste Man Van Vlaanderen

Het zou handig zijn als ik van iedereen de DBB naam zie staan op de groepsfoto, dan kan ik filmpjes op verzoek plaatsen en vraagt iedereen maar wat ie wil zien. Probeer je te beperken tot de voor jou belangrijkste wedstrijdelementen.
De ene camera is bediend door Jurgen (waarvoor mijn dank), de andere is een camera op statief (daar staat alles op tot halverwege de Farmers). Daarmee hoop ik alles gefilmd te hebben.

Didier gefeliciteerd.
Leuke wedstrijd, (maar wat beginnen de jaren te wegen zeg, ik ben ook zwaar gedesilusioneerd op de axle, dit toont voor mij nog maar eens aan dat trainen op de onderdelen héél belangrijk is)

ik ben dit: [Link niet meer beschikbaar]

als je filmpjes hebt van bijv de axle of farmers zou cool zijn :)

Hahaha ik dacht even dat Florent hem ging snatchen !

haha ofniet ik dacht er ook al aan.

snatch grip deadlift

omg die 280 failen net boven de knieschijf, wat een bummer nu ik het zie, maar ja, 30kg op je pr pakken was misschien te mooi:rolleyes:
techniek is nog niet je dat maar wel al beter dan het gesukkel van enkele weken geleden
thx for the filmpjes dude!

Zie het nu juist ook David. Die 280 was echt close :eek:

Wat ik me afvraag he, als je toch hitcht/thighride, waarom geen straps?

Wat ik me afvraag he, als je toch hitcht/thighride, waarom geen straps?

geloof het of niet: gewoon niet gewend bij regular lifts, enkel bij car lifts of rack pulls, van de winter toch eens op trainen af en toe, hoofdreden om geen straps te gebruiken op dit moment is dat mijn grip zuigt en dat die dringend omhoog moet
Didi: zwijg stil, ik ga er nachtmerries van hebben, één ding is zeker: 300 voor eind 2010? what say you?

omg die 280 failen net boven de knieschijf, wat een bummer nu ik het zie, maar ja, 30kg op je pr pakken was misschien te mooi:rolleyes:
techniek is nog niet je dat maar wel al beter dan het gesukkel van enkele weken geleden
thx for the filmpjes dude!
Ach je had inderdaad al een pr, deze zal nu ook wel snel volgen!

No problem ;)

Coole foto's en filmpjes! Er zijn precies een aantal goeie prestaties neergezet door wat DBB-leden.

Laat die 300 maar komen ;)

Ik vond zijn reverse curls met de 100kg axle anders wel mooi :)

Het zou handig zijn als ik van iedereen de DBB naam zie staan op de groepsfoto, dan kan ik filmpjes op verzoek plaatsen en vraagt iedereen maar wat ie wil zien. Probeer je te beperken tot de voor jou belangrijkste wedstrijdelementen.
De ene camera is bediend door Jurgen (waarvoor mijn dank), de andere is een camera op statief (daar staat alles op tot halverwege de Farmers). Daarmee hoop ik alles gefilmd te hebben.

Didier gefeliciteerd.
Leuke wedstrijd, (maar wat beginnen de jaren te wegen zeg, ik ben ook zwaar gedesilusioneerd op de axle, dit toont voor mij nog maar eens aan dat trainen op de onderdelen héél belangrijk is)

Kun je mijn deadlift filmpjes sturen? Ik ben Frank Peters:
http://lh5.ggpht.com/_vG690iuKhtw/TIOCqMr9mkI/AAAAAAAAAIw/uO9Z-pEOmgM/s640/SANY0086.JPG

Ik zou graag het filmpje van me 310 deadlift willen de wheel flip en de yoke als dat kan.

Hallo Bart,

eventuee filmpjes van tireflip en stones als het kan.Davy Becu (Possessed) Thanx for the support!

lol,den bart gaat hier werk hebben:D

Terug
Naar boven