Nas Escobar
Cool Novice
- Waardering
- 19
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 75kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

?Ik ben meer van de dreamy/slow hip hop. Zoals dit:
Iemand nog aanraders?
check scarface - i seen a man die, van m'n vorige post.. en:
1 van m'n favorieten, relaxte track.

^ nice trackss. en cholo rap vind ik zelf ook lekker om te luisteren op z'n tijd. Delinquent Habits, Psycho Realm en Cypress zijn toch wel m'n favo's.
en hiphop is niet dood, je moet alleen wat beter zoeken. En begin ook steeds wat meer hoop te krijgen voor de iets commerciëlere kant, artiesten zoals kendrick lamar, joey badass, dizzy wright etc. brengen goede shit uit.
Cholo rap roept weer een heel andere sfeer op, en die namen die jij opnoemt zijn idd ook nice. Ik ben echt van de oldskool, zoals het vroeger was word het niet meer gemaakt. Ik doe er ook geen moeite voor om nieuwe artiesten te ontdekken, ik zal die namen eens opzoeken. Heb ik iig nog nooit van gehoord.
ja heerlijk die instrumentals die ze soms gebruiken, brengt inderdaad een heel andere sfeer mee. Ja snap ik, zo was ik voor een tijdje geleden ook, werd alleen maar oldskool bij mij gedraaid. Maar soms moet je open staan voor nieuwe dingen.
edit: vergeet ik jay rock en freddie gibbs, voor de wat meer gangster music.
dat is ook zo, jay rock ken ik wel en die vind ik wel goede tracks maken.
Ja precies, vooral in de winter luister ik dat veeldat is ook zo, jay rock ken ik wel en die vind ik wel goede tracks maken.
En lekkere nummers man, luisterd wel lekker weg. Toch maar weer wat vaker youtube checken..![]()

Wow ik ken haar niet man, maar haar flow is nice/QUOTE]
ja erg harde verse!
deze dude kende ik nog niet, klinkt zeker nice. echt die westcoast feel in een nieuw jasje.
deze dude kende ik nog niet, klinkt zeker nice. echt die westcoast feel in een nieuw jasje.