XXL Nutrition

Sticky Hip–Hop

^ thanx voor deze, erg lekker nummer.

1 van de weinige remixen die ik wel kan waarderen! Meestal vernaggelen ze gelijk een track daarmee, deze komt wel tot zijn recht vind ik. Ice Cube ft The Game - Child Support vind ik bijvoorbeeld aangenamer om te luisteren dan het origineel. :D

klopt. beter als het origineel of ook maar in de buurt komen, is heel moeilijk.

Precies, dan moet het wel heel goed wezen!

---------- Post toegevoegd 1 July 2013 om 23:36 ----------

Jay Z :barf: Ik vind hem echt niks, maar er zullen vast mensen zijn die daar anders over denken.

Nee ik vind Jay Z ook niet geweldig, maar dit nummer wel. Moet wel zeggen dat beani een veel grotere rol speelt in dit nummer. Maar gewoon real omdat wel echte emotie is; beanie huilt zelfs in dit nummer. Haha maarja ieder zn eigen smaak hè

^ Nine Double M, toch 1 van m'n favorieten. Cloud Nine blijft een gouden album.

^ Nine Double M, toch 1 van m'n favorieten. Cloud Nine blijft een gouden album.

Klinkt vet inderdaad, zal die cd eens gaan checken. Beat blijft me steeds bij, zo relaxt.

Kwam deze zonet tegen, klinkt ook erg goed. Geen standaard hiphop maar erg mooi.

[Link niet meer beschikbaar]

ja lekker nummer!

nieuwe vid van freddie gibbs, echt typische overdreven gangster vibe en nummer, maar kan ik wel van genieten. mede omdat gibbs geen studio gangster is.

http://www.youtube.com/watch?v=histRy-jy64

Ben net even wat nummers van Freddie's nieuwste album aan het luisteren maar dat klinkt inderdaad goed.

Op het nieuwste album van Mac Miller staan ook wel wat lekkere nummers

http://www.youtube.com/watch?v=jrfD-d7XLLw

100x liever dit dan dan fokking neppe, wannabe tof, stoer doende:
drake of kayne shit...
Het spijt me dat ik die 2 namen plaats in dit topic... Wacht ik zet het wel in een spoiler...

sowieso, sowieso..

Ben net even wat nummers van Freddie's nieuwste album aan het luisteren maar dat klinkt inderdaad goed.

Op het nieuwste album van Mac Miller staan ook wel wat lekkere nummers

ja ESGN is inderdaad een solide album! laatste week ook geluisterd. Mac Miller ben ik niet echt bekend mee, maar dat nummer klinkt wel goed.

Terug
Naar boven