XXL Nutrition

Hit op 59 jaar

Ouwe Belg

Cool Novice
Waardering
9
Lengte
1m78
Massa
97kg
Ik ga nog eens terugvallen op een trainingsprogramma dat ik vroeger uitvoerde met heel veel succes, in mijn beste jaren heb ik met dit programma op 110 kg gestaan, uiteraard verwacht ik dergelijk resultaat op mijn leeftijd niet meer maar toch eens zien waar het me nu brengt.
Maandag
Incline bench press
Shoulder press
Dips
Side laterals
Cable frontals
Leg press

Vrijdag
Deadlift
T Bar row
Bent over row (Yates stijl)
Close grip Pulls
Seated Row
Calf raises
Voor elke oefening 2 opwarmsets (50 en 70 % van het eindgewicht) en dan 1 set tot falen. Voor elke oefening slechts 1 set dus en in totaal 6 sets per training, maar dan ook werkelijk all out! Een Hit programma dus, in mijn ogen het programma waar ik het beste op ga (en ik heb in die jaren dat ik train zo ongeveer alles geprobeerd). Nog even vermelden dat squats voor mij niet meer mogelijk zijn door knieproblemen.

Ga je een log bijhouden? zal m dan zeker volgen, ben benieuwd!

Hey man, same age here!
Ben heel benieuwd, als je gaat loggen, zal ik je volgen, leuk!
Ga je er nog een spuit in zetten? Mazzel!

• Topic Starter Topic Starter
Kijkend naar je huidige stats en lengte kom je er waarschijnlijk ook wel mee weg om op beide dagen een fullbody training te pakken. Zou dat niets voor je zijn, aangezien je dan meer progressie maakt als dit klopt? lijkt nu een push-pull workout, dus +- alle spieren eenmaal per week, dat klinkt meer als (ver)gevorderden die haast geen supercompensatie hebben in een week tijd?

Terug
Naar boven