XXL Nutrition

[hm2] Sth Frenzy

ECLIPSE

Ripped Bodybuilder
Elite Member
Waardering
3
Hyperplasia Mania Part II - [HM2] STH FRENZY

Mijn hand reikt naar mijn mond en een handvol aminozuur tabletten zweeft een fractie van een seconde door de lucht.. Enkele slokken felrode koolhydratendrank volgen terwijl mijn hart nog raast en ik zwaarademend met een hongerige blik naar mijn koelkast kijk.. ik open de deur en het felle licht wordt via mijn netvlies door mijn hersenen vertaald naar een haast hemels gevoel van verlangen.. ik sluit de deur en plaats een flesje Nutral IGF1 LR3, een 1ml ampul bacteriostatisch water en een vial Jintropin 10IU HGH naast twee nog niet opgeruimde 1ml slin naalden waar op de punt nog een heldere lichtrode substantie fonkelt in het licht.. vitamine b12.. een nieuw wapen in mijn pre-trainings arsenaal.. een plank hoger ligt een lichtblauwe 0.6x25 geladen met 1ml test enanthate en 1ml tren enanthate.. is dit wat ze bedoelen als ze het hebben over een junk dag in de cut? :D ik laad twee kleine slin spuitjes elk met zo'n 30mcg IGF1 LR3 en zet ze plaatselijk in de net getrainde, volgepompte biceps, waarna de HGH volgt in een huidplooi van de buikstreek.. Ik maak een dikke shake klaar en gulp het vanillekleurige goedje naar beneden terwijl ik me klaarmaak voor een warme, ontspannende douche.. Niet veel later duw ik langzaam de goude substantie in mijn linkerquad.. Zo..

The story continues..

Na tien weken sustanon en boldenone ben ik, zoals in eerdere voorspellingen werd verteld.. doorgegaan met testosteron enanthate en trenbolone enanthate.. Wie zei dat na 8 weken je receptoren verzadigd waren en het over was met de pret.. Hehe..

Think again.. Het resultaat is nog steeds overweldigend.. 5 weken
geleden ben ik tevens begonnen met HGH, na eerst 5iu per dag te hebben toegediend, en dit zowel direct voor als direct na het slapen te hebben geprobeerd, heb ik er uiteindelijk voor gekozen om om de dag 10IU toe te dienen voor het slapengaan.. Dit bevalt zeer goed. Ik ben nu ook net een week weer begonnen met de IGF1 LR3.. Heerlijk die pomp..

Ik ben een beetje de korte termijn resultaten qua gewichtstoename uit het oog geraakt omdat ik daar weinig waarde aan hecht.. maar vanaf het begin van mijn vorige kuur, gevolgd door de periode van rust en de nu bijna 20 weken durende kuur kan ik nu spreken van een "netto" gewichtstoename van een schone 19kg a 20kg en terwijl mijn lichaamsvet nu afneemt.. en de vasculariteit, spierseparatie- en dichtheid toenemen blijft mijn gewicht nu al een twee (misschien drie)tal weken zo'n beetje stabiel.. toen ik begon aan deze kuur waren er slechts aderen te zien op mijn onderarmen en biceps.. nu lopen ze (slechts tijdens het trainen zichtbaar) over mijn schouders, borst, traps, lats, kuiten en bovenbenen.. f*ck yeah! de vitamine b12 heeft hier naar mijn gevoel een grote bijdrage aan geleverd, en de afname in lichaamsvet dank ik aan de HGH.. mijn dieet is nagenoeg hetzelfde gebleven alleen zijn er proteine- en energierepen, shakes en veel junkfood (ja je leest het goed :D) aan toegevoegd.. mcdonalds. pizza hut.. kfc.. alles wat ik in mijn handen kan krijgen wordt verorberd.. als het maar in zekere zin proteinerijk is :P mijn eetlust is niet te houden..

andere supplementen die ik heb toegevoegd zijn pre training - INTENSITY van stallone (dit is echt topspul! en neemt de kroon mogelijk over van BSN NO XPLODE) en MSM en joint synergy van MRM (glucosamine sulfate, chrondroitine, collageen) tegen de gewrichtspijn.. ook heb ik alle whey shakes vervangen door whey isolaat

ik voel me heerlijk en heb het gevoel dat mijn weerstand is toegenomen, verkoudheid uit zich niet meer in een griep maar waait voorbij, ik heb nog altijd veel energie, ik slaap beter, mijn huid ziet er gaver uit, mijn trainingen zijn mouwscheurend en ongekend intensief.. het enige waar ik last van heb is nu, na weken tren, het zware ademen en 's nachts zweten.. but hey ;) heb tevens voor een korte periode licht gevoelige tepels gehad maar na aarzeling enkele dagen nolvadex genomen.. dat was een goede keuze en eventuele vorderingen op dat gebied zijn iig vermeden

zodra de 10 weken test enanth. en tren enanth. voor bij zijn vervang ik, aangezien ik de HGH 6 maanden ga gebruiken, de tren door deca en verhoog ik mogelijk de test van 500 naar 750mg/w.. we'll see!

More to come!

Heb je ook voor/na fotos eclipse?

altijd leuk om te lezen... FOTO'S!!! :D

keep it up

Fantastisch heb weer met veel plezier gelezen :D Succes !!

ja ik wil nou toch wel echt een keer foto's zien hoor!!! ;)

Wat woog je toen je aan de kuut begon :eek:

dat zat je niet echt dicht tegen je natuurlijke grens.. maar who gives a ****!20kg is gewoon creazy freaky goed!! ben ook benieuwd naar voor en na fotos

WTF :eek: Hoe groot wil je nog worden? We willen stats en foto's zien! Heb je je PRO card al? ;)

• Topic Starter Topic Starter
punani zei:
dat zat je niet echt dicht tegen je natuurlijke grens.. maar who gives a ****!20kg is gewoon creazy freaky goed!! ben ook benieuwd naar voor en na fotos

ik weeg nu 110kg bij 1.90 met een BF van naar schatting 11-12%.. dus daar kan nog echt wel wat bij :D toen ik begon met trainen woog ik 67kg bij nagenoeg dezelfde lengte ;) ik heb hiervoor 96-99kg gewogen maar door een lange periode van niet trainen was ik teruggevallen naar net onder de 90.. desondanks zit er nu dik 10kg vers nieuws vlees aan ;) mijn huidige resultaten zijn echt overweldigend en als ik mezelf nu in de spiegel zie kan ik me bijna niet meer voorstellen hoe ik er een jaar.. 3 jaar terug, of zelfs 5 jaar terug uitzag.. ik heb nog wel ergens op een schijfje wat oude foto's staan, die zal ik eens opzoeken en over een tijdje zal ik wat nieuwe proberen te maken.. moet eerst eens een leuk cameraatje aanschaffen.. heel erg bedankt voor alle positieve reacties.. en at M@rsel.. ik heb nog nooit een wedstrijd gedraaid :D maar in de nabije toekomst hoop ik daar wat mee te gaan doen :)

Laatst bewerkt:
Klinkt allemaal super, het is mooi om te horen wanneer iemand echt tevreden is met zijn resultaten, dat mag bij jou ook niet anders he, Eclipse. Verdomme, 20kg is niet weinig.

Gefeliciteerd met die 20kg zeg ik dan maar :D

• Topic Starter Topic Starter
Mr. B.I.G. zei:

Trek je hierbij mijn posting in twijfel Mr. B.I.G.? Let wel, het gaat hier over een periode van ruim 40 weken, bijna een jaar.. waarbij een relatief groot deel van het gewicht met 'muscle memory' is teruggewonnen.. Mede daardoor klinkt de '20kg' misschien ongeloofwaardig, of onwerkelijk.. Maar dat is toch echt wat de weegschaal aangeeft.

Verder zie ik het nut er niet van in onwaarheden te posten, ik schrijf hier om er voor mezelf een zekere naslag aan over te houden en voor andere om ervaringen en nieuw opgedane kennis te delen. Ik zit nu zo'n 20 weken na een korte rustpauze ver in een flinke tweede kuur, eet train en leef als een bodybuilder.. en de resultaten mogen er dan ook wezen.. Uit je avatar kan ik opmaken dat je als wedstrijdbodybuilder weet waar ik het over heb, dus er hangt een licht gevoel van onbegrip om mij heen bij het lezen van je post.

Het doet me deugd mijn ervaringen te delen en zowel positieve als negatieve feedback te lezen, maar voel verder niet de noodzaak me verder te 'verantwoorden' als het gaat om bijvoorbeeld de gemeten gewichtstoename. Dit is voor mij een feit, en wat jij of een ander daarmee doet.. Ach :rolleyes: Toch bedankt voor je reactie!

vind 20kg gezien je kuur niet eens zo heel veel.
ik pakte vorige kuur 10kg massa en heb deze kuur 12kg gepakt, da's samen 22kg in een jaartje tijd. denk dat t mede samenhangt met je gevoeligheid voor as. daarnaast ben ik waarschijnlijk (weet t wel zeker) te vroeg begonnen aan de as ;)
kijk die lijn van elke kuur 10kg pakken hou je natuurlijk niet vast maar, ken wel meer jongens die 8-10kg pakken per kuur, doe je 2x per jaar, zit je aan 20kg.

dus eclipse ik geloof jou :)

Hey Exclipse, bink; dit is zeker een fantastisch resultaat, maar laat gewoon eens ff wat fotootjes zien.Dan kunnen we onszelf een betere voorstelling maken van je progressie.

ziet er super uit bro :thumb:
goed droog en vasculair ook zo te zien.

t*ring ziet er goed uit kerel :thumbs:

Gaat lekker maat! Goed droog ook:thumbs:

Heel erg netjes kerel!

ziet er goed uit...die aders geven altijd een goede extra dimensie aan je spieren...

Terug
Naar boven