Fitness Seller

[hm2] Sth Frenzy

damn eclipse..totally mist that pic..:D
je ziet er goed uit!!

ik veronderstel dat je sinds sth frenzy niet meer off bent geweest?

• Topic Starter Topic Starter
thanks ouwe

:who:

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

hmm.. ik heb geen labtest maar volgens mij is deze shit echt.. volgens een ehh.. uitgebreide gebruikerservaring :D

Laatst bewerkt:
lol...volgens mij kan je deze wel gebruiken:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
naaldencontainer

Purple zei:
nu nog foto's van de rest he... :D

Geloof me....je wil die kop van hem echt niet zien hoor.:D

Maar dat Eclipse een ****ing groot monster aan het worden is kan ik volledig beamen want ik stond echt ff te kijken toen ik mn gab weer zag.:eek: :eek:

Testo zei:

Maar dat Eclipse een ****ing groot monster aan het worden is kan ik volledig beamen want ik stond echt ff te kijken toen ik mn gab weer zag.:eek: :eek:

hahaha kom op nou.. dat zeg je gewoon omdat jij eigenlijk verliefd op me bent en bang bent dat purple er met me vandoor gaat :D

Testo zei:

Trekt die toch een zak over zijn kop...

en ach heb wel meer lelijke mensen in mijn leven gezien. Deze kan er dan ook nog wel bij. ben wel wat gewend.

kom je morgen gezellig naar amsterdam purple? gaan we een ijsje eten.... . .. . . :D

dat ijsje klink wel verleidelijk zeg... maar helaas heb andere verplichtingen... :D

like what?

note aan alle andere members.. alleen ik en purple mogen dit topic vervuilen met offtopic postjes :)

Hehe dat gaat niemand op dit forum iets aan eigenlijk... haha...

O/T

Eclipse hoe lang train je al?

Terug
Naar boven