MuscleMeat

[hm2] Sth Frenzy

Kijk dit zijn updates, what een huge mother****er ;).

Huge mofo...

Karma..:D

Gewoon genoeg spruitjes eten.Meer heb je echt niet nodig!

Stats:

lengte: 1.76cm, gewicht 86kg, droog 81kg.
BP: 2x 110kg

Super brute biceps, veel succes met de kuur verder :)

@ fietswiel wat ben jij dan voor figuur met je spruitjes? Aan de hand van je eerste paar posts te zien ben je nou niet echt een aanwinst voor het board.

Had het in ander topic ook al gemeld maar doe het graag nog een keer....je ziet er strak uit,makker.

Je gaat een monster worden.

Hoe gaat het inmiddels?

ja ... updateeeeeeeeeee en geef es wat pose pics, bevoorbeeld een front biceps en een MM.

yoooooooo

Dit is dus wat er gebeurt als een meso aan de roids gaat ;)

klasse

• Topic Starter Topic Starter
meso? volgens mij was ik echt zwaar ecto :P gaat nog steeds erg goed.. geen dramatische gewichttoename meer maar ik ben een mooi plan aan het maken voor de beginmaanden van 2006 leidend naar mijn DETOX :D

ECLIPSE zei:
meso? volgens mij was ik echt zwaar ecto :P gaat nog steeds erg goed.. geen dramatische gewichttoename meer maar ik ben een mooi plan aan het maken voor de beginmaanden van 2006 leidend naar mijn DETOX :D

Heb je nog beginners foto's...?

Thanks Bossie, helemaal mee eens!

Zeker een hele mooie fysiek man!
Zou het heel graag willen hebben, maar ik ben nog steeds een tegenstander van kuren eigenlijk ...

link doet het niet hm3

eh gozer

die linkje van hm 3 doet het niet
was wel nieuws gierig om te lezen

tijd voor een updateje mischien ?;)

Nice very nice man ben jaloers ben nu ook 1,90 bij 105 kg maar niet zo droog als jou echt super netjes.

it looks like Eclipse died on us..!:D

• Topic Starter Topic Starter
noo noo im still alive mensen.. en this is what happened ;)
die zwart wit is before (die al eerder in deze topic is gepost) en die kleuren is after.. tien minuten geleden.. zoals ik in het gare hanenhok al had verteld.. nu ben ik 118kg bij iets van 9% ofzo.. maandje terug zo zat ik op 122kg... en ben weer hard aan het werk om daar weer op terug te komen.. jullie horen nog van me :D kussieee

Laatst bewerkt:
Dude.... je bent huge :eek:

wat meten die armen nu?

Terug
Naar boven