Roy
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ECLIPSE zei:thx guys.. geen idee wat ze meten bro.. zal van de week eens meten voor je![]()
ennehhh... off....?![]()

Purple zei:nou gaat zeker goed zo te zien.. netjes
nu nog foto's van de rest he...![]()

rotator zei:prachtige borstspieren,hoe ziet je train shema voor de borst eruit?en hoe vaak per week train je ze tijdens je kuur?
SCCS verder met je kuur!
M@riposa zei:Ziet er goed uit man! Succes verder!
En dat training/voeding schema zou ik ook wel is willen zien.
Purple zei:nou gaat zeker goed zo te zien.. netjes
nu nog foto's van de rest he...![]()
ik heb wel een paar foto's maar.. maar.. die post ik lekker niet want ze revealen mijn geheime identiteit
rotator zei:prachtige borstspieren,hoe ziet je train shema voor de borst eruit?en hoe vaak per week train je ze tijdens je kuur?
SCCS verder met je kuur!
) Big Gerard zei:Hoe ziet je trainingschema er tijdens je kuur uit, zou ik eigenlijk ook weleens willen weten..
bumper de bumpklaas zei:dus jij vond 10iu eod ook relaxer dan 5iu ED? Wat voor verschil merkte je preceis? Oww en goede resultaten gozer
dat was eigenlijk de bedoeling maar financieel gezien vond ik dat toch een beetje teveel van het goede op dat moment, moet wel leuk blijven natuurlijk.. heb trouwens op een maf gevoel in mn handen geen erge gewrichtspijn of slapeloosheid oid ervaren.. top spul!Mr. B.I.G. zei: