Fitness Seller

[hm2] Sth Frenzy

Welcome back! Jij hebt niet stilgezeten maat, armen zien er groot en gepiekt uit! Errug goed bezig, kortom; totaal foto's dus;) :thumb:

Hey hijs er weer;) ! Ziet er allemaal goed uit moet ik zeggen.Wanneer komen de mooie verhalen weer?hahah:D .Succes met het terug komen op je oude gewicht.Komt wel goed denk ik zo.Foto ziet Pieko uit:p

Damn jij bent egt huge..!!
Maar ik wil weer mooie verhalen horen.:D

zo netjes op gewicht gebeleven zeg:thumbup:
hoe lang ben je nu al off?
heb je al weer n nieuwe kuur in je hoofd of blijf je voorlopig off?

• Topic Starter Topic Starter
thx guys.. geen idee wat ze meten bro.. zal van de week eens meten voor je ;)

ennehhh... off....? :D

dus jij vond 10iu eod ook relaxer dan 5iu ED? Wat voor verschil merkte je preceis? Oww en goede resultaten gozer

nou gaat zeker goed zo te zien.. netjes

nu nog foto's van de rest he... :D

Hey ouwe schiet eens op met die verhaaltjes joh? ;)

prachtige borstspieren,hoe ziet je train shema voor de borst eruit?en hoe vaak per week train je ze tijdens je kuur?

SCCS verder met je kuur!

rotator zei:
prachtige borstspieren,hoe ziet je train shema voor de borst eruit?en hoe vaak per week train je ze tijdens je kuur?

SCCS verder met je kuur!

Hoe ziet je trainingschema er tijdens je kuur uit, zou ik eigenlijk ook weleens willen weten..

Ziet er goed uit man! Succes verder!

En dat training/voeding schema zou ik ook wel is willen zien.

M@riposa zei:
Ziet er goed uit man! Succes verder!

En dat training/voeding schema zou ik ook wel is willen zien.

Purple zei:
nou gaat zeker goed zo te zien.. netjes

nu nog foto's van de rest he... :D

dankjewel lieverd :) ik heb wel een paar foto's maar.. maar.. die post ik lekker niet want ze revealen mijn geheime identiteit :P

rotator zei:

SCCS verder met je kuur!

thanks bro.. ik train alle spiergroepen 1x per week.. ik geloof niet zo in een precies vooraf uitgestippeld trainingsschema maar een gemiddelde borsttraining ziet er zo uit:

incline dumbbell presses
incline flyes
flat dumbbell presses
(en meestal voeg ik daar standing cable crossovers met lage pulleys als superset met dezelfde oefening met hoge pulleys aan toe ;))

gewoon een basisschematje dus, 3 tot 4 sets met 8-12 herhalingen, soms zit ik in de 6-8 range als ik wat zwaarder ga, doe ook regelmatig drop sets.. ik train het liefst alleen en zo haal je er toch die intensiteit uit die je met een trainingspartner zou hebben

Big Gerard zei:
Hoe ziet je trainingschema er tijdens je kuur uit, zou ik eigenlijk ook weleens willen weten..

mn trainingsschema verandert niet ineens als ik ga kuren.. ik train gewoon year round hetzelfde.. of ik nou cut of bulk kuur of niet.. in de kuur ben je wat sterker dus train je wat zwaarder maar verder is het principe hetzelfde.. ik train alles dus 1x per week.. train 3-5 dagen per week.. doe 3-4 oefeningen per spiergroep met uitzondering van benen.. zit tussen de 6-8 of 8-12 herhalingen en doe 3/4 sets per oefening.. mn hele schema is altijd gebaseerd op basisoefeningen en ik heb verder geen vast schema op het moment.. ook mn split veranderd van week tot week nog wel.. wat ik wel doe is wat in mijn ogen mijn zwakke punten zijn als prioriteit trainen, in het begin van de week dus.. en ik probeer mn schouders zoveel mogelijk rust te geven.. dus wissel boven en onderlichaam graag af.. hope this helps! alle vragen zijn altijd welkom

sorry missed that one.. weet je wat het is ik vond die 5IU zo klote doseren (ik trok niet altijd de hele 1ml terug omdat er ook bubbeltjes achterbleven zo nu en dan) en ik wilde niet de ene keer 3 IU en de volgende keer 7 IU injecteren (ook al zou dat misschien niet heel veel uitmaken)

ik denk dat het erg moeilijk is om te zeggen wat voor verschil ik precies merkte.. voelde me bij zowel 5IU ed als 10IU eod erg lekker.. misschien dat ik wat minder vocht vast hield bij 10IU eod.. en ik sliep wat beter.. heb de laatste weken btw 10IU ed gezet :) dat was eigenlijk de bedoeling maar financieel gezien vond ik dat toch een beetje teveel van het goede op dat moment, moet wel leuk blijven natuurlijk.. heb trouwens op een maf gevoel in mn handen geen erge gewrichtspijn of slapeloosheid oid ervaren.. top spul!

thnx gozer,,
heb ook al van een aantal andere gelezen dat bijwerkingen net iets minder waren bij EOD...ga denk iik ook switche na 1 of 2 maandjes naar eod, checke of mij iets opvalt...
Je resultaten liegen er iedergeval niet om, top

thx bro, ben altijd blij vragen te kunnen beantwoorden.. succes!

Ook weer een opmerking van niks...

Terug
Naar boven