XXL Nutrition

hmm...game concole voor de saaie zomerdagen

MacB

Monstrous Giant
10.000 berichten
Waardering
6
ben officieel werkloos vanaf morgen! YEAH :D

en ga in september (eind aug. ) weer studeren, tot die tijd heb ik weinig te doen kwa entertainment.

heb een xbox1 nog staan, maar die ben ik ook wel zat.

zit nu te twijfelen, xbox360 of ps3.

ps3 = stuk duurderm, 400e voor console + 1 game zonder ass. , wel mooier beeld (TOCH??), blu ray speler (boeit me niet zo veel eigenlijk) en dikke games, gt5 proloque (etc)

xbox = cheaper, voor 270e al een uitgebreidpakket + 2 games

wie kiest wat..is de ps3 qua beeld nu echt zoveel mooier?
ik heb trouwens een 82cm HD ready lcd tv, dus ik HD beeld is wel een must. (heeft de standaard xbox dat eigenlijk wel?)

PS, weet iemand het verschil tussen die goedkope en dure PS3?

karmakarma voor de peeps die een zinnig antwoord geven :D

alleen al voor de nieuwe gta die deze maand uitkomt zou ik al de ps3 halen! :D

• Topic Starter Topic Starter
oja, wilde ik idd net zeggen, GTA IV komt in 1e instantie alleen op de ps3 dacht ik , ook een pluspunt!

saaie dagen in de zomer :O whaaat

als je het geld hebt zou ik zeker voor de ps3 gaan, wat een pracht ding !

Blu ray word zo goed als zeker wel het nieuwe schijfje ipv HD.

En volgens mij kan je met de PS3 zonder abbonnement online spelen, maar weet dit niet zeker.

De dure XBOX heeft volgens mij een grotere harde schijf.

Zou zelf voor de PS3 gaan. En nog even wachten tot de nieuwe GTA uitkomt.
Want die komt samen in een pakket voor 400 euro.

(Kameraad van me heeft net de duurste 360 maar wil hem nu al inruilen/verkopen voor een PS3. Reden; GTA:cool:)

ps3 is idd zonder ab. online te spelen.. bij Xbox kost deze 17 euro per maand dacht ik..

ik zelf ga voor de 360 iets goed koper ma wel goede opties veder en een mooier paket de ps 3 haal ik wel als die wat goedkoper is

Xbox 360 > Ps3

wat zit iedereen hier te zeiken dat gta enkel op ps3 is, komt gewoon op zelfde dag uit op xbox hoor:p
Xbox is 2x zo goedkoop, zelfde graphics, mensen die beweren dat ps3 veeel beter is, zijn zeikers, er is maar een miniem verschil tussen beidde (ikzelf heb xbox en buurman heeft ps3)..
Ik zou zien of je blu ray echt nodig acht,dan is het natuurlijk verstandiger om voor de ps3 tegaan
zeg je dat blu ray op dit moment geen must is, ga dan gewoon voor xbox (goedkoper,minsten evenveel goede games als ps3 of meer, xboxmenu is gewoon veel mooier en beter uitgewerkt, downloadable content voor games etc...

Niet twijfelen en voor de Ps3 gaan.
Heb zelf ook de Ps3 en heb er nog geen moment spijt van. :)

DE reden om geen ps3 te kopen: ps3 kan nog geen gekopieerde spelletjes afspelen en zal dit enkel kunnen doormiddel van een chip te solderen(dag garantie) en koop maar eens blu ray schijfjes...en een blu ray writer

Heb zelf een PS3.
Dit omdat hij vele malen stiller is, blue ray heeft en je kan er veel leuke dingen mee doen (linux etc).

De graphics vergelijken gaat niet goed op, de ps3 zal nog wel veel mooier worden over een tijdje. Is een kwestie van de console even doorkrijgen.

XBOX360 Waarom? Vanwege 't geld
Bovendien komt GTA ook uit op de XBOX

Maar aan jouw de keuze ;)

ik zou het anders doen maat.
trainen en eten gelijk een pro
als je thuis bent= slapen

saaie zomerdagen???
lijkt me een goed moment om keihard te trainen!!
*jaloers*
ik zou mijn geld er niet aan kunnen hangen maar anders is de keuze snel gemaakt:
ps3 !!!!
alleen al voor motorstorm 2 =o
YouTube - Motorstorm 2 Trailer! - First Video Footage!

je kan ook altijd nog een trampoline kopen en een zwembad, je trampoline op een paar meter afstand zetten en *plons* je zwembad in :D
dit jaar koop ik de trampoline
volgend jaar het zwembad ...
verder kan je nog elke dag een film downloaden, gaan zwemmen, weggaan.. damn je gaat toch niet 24/7 gamen? al is motorstorm uberverslavend!!
zeker als je er goed in bent :D
niet dat ik een ps3 heb ofzo :rolleyes:

Kijk welke games je het meest aanspreekt en ga dan voor die console.

Terug
Naar boven