AndroidHealthClinic

hmm...game concole voor de saaie zomerdagen

DE reden om geen ps3 te kopen: ps3 kan nog geen gekopieerde spelletjes afspelen en zal dit enkel kunnen doormiddel van een chip te solderen(dag garantie) en koop maar eens blu ray schijfjes...en een blu ray writer

XBOX zul je ook moeten ombouwen hoor. Ben je ook je garantie kwijt.
En ombouwen houd zoiezo in dat je binnen korte tijd niet meer online kan spelen. Ze gooien je dan van het netwerk af.

XBOX zul je ook moeten ombouwen hoor. Ben je ook je garantie kwijt.
En ombouwen houd zoiezo in dat je binnen korte tijd niet meer online kan spelen. Ze gooien je dan van het netwerk af.

Niet waar, garantie sticker kan behouden worden. En speel dan gewoon met stealthpatches..

Dat zien ze dus niet:), word zowat altijd overheen gekeken.

PS3 all the way:D

Dat zien ze dus niet:), word zowat altijd overheen gekeken.

Zeker weten? Ik wil hem opsturen voor mijn RoD maar ik ben bang dat ik hem eerst moet laten terugflashen. Stel nou dat ze het wel checken, dan kan ik hem niet meer laten repareren :(

Hahah, ik ben zelf moderator op een xboxforum en we hebben zegmaar ook een ''stamombouwer''. Die jonge laat je garantiesticker heel, en nog nooit klachten gehad what so ever.

Mijn sticker is ook nog heel. Maar dat is niet de enige manier waarop ze zien dat hij geflasht is neem ik aan?

(zit je op xbod.nl?)

• Topic Starter Topic Starter
nou, ik wil ook sowieso Gran turismo 5, en die zit nu ook samen in zo een pakket, dus ik zou sowieso dat ding nu al kopen, en dan geowon GTA er los bij denk ik.

xbox360 heeft wel probleemtjes met die ring of dead lees ik nu....qua beeld verschilt het opzich niet zo HEEL veel. Maarja..misschien ga ik wel blu ray shit spelen over een jaar. weet niet zeker. Ik ga kijken hoe het over 1-2 weken er financieel voor staat, en dat zal wel bepalen of ik 150e meer of minder ga uitgeven :D

Doet goede zaken eppo :). Ben jij ombouwer geweest dan?

xbox ruled. een mega aanbod aan vette games. daarnaast is de versie met het nieuwe falcon moederbord niet kapot te krijgen. en ook nog eens goedkoper, makkelijker om te bouwen en een groter online netwerk.

ik zeg x360.

wii > rest

nou nee roxxe..

Terug
Naar boven