XXL Nutrition

hmm...game concole voor de saaie zomerdagen

idd, mijne was geflasht, rode ring, opgestuurd en gerepareerd terug gekregen...
zolang da seal maar heel is denk ik

• Topic Starter Topic Starter
achja, 2 uur trainen per dag vind ik zat :P

en veel vanmn vrienden moeten gewoon werken doordeweeks (ik lekker niet ) dus moet wel iets leuks hebben dan :D

SNES is het best. de komst van 3d heeft computerspellen geen goed gedaan. Ik weet nog dat megaman voor de NES bijvoorbeeld helemaal de shit was. Of streetfigher voor de super nintendo.

moet zeggen dat die HD trailers van gran turismo 5 er wel heel vet uit zien....ik neig wel flink naar de PS3 hoor..

hoop eind deze week mn Macbook verkocht te hebben, en dan de ps3 in huis te halen! :D

Vind het spelaanbod van de ps3 nogal tegenvallen.

360 + GTA IV = ultieme vermaak voor weinig geld

Ps3 is toch echt leuker speel altijd bij een vriend en als je bij je ps3 internet aansluit kan je gewoon spelen. Wat dus niet kan bij de 360 (moet betalen)

ga gewoon naar de h**ren voor dat geld

Xbox 360 is ondertussen wel gekraakt, dus je kan gekopieerde games spelen, ik weet niet hoe het met de ps3 zit?

Als de Ps3 gekraakt is, zou ik voor de Ps3 gaan. (of een goede pc :o )

PS, weet iemand het verschil tussen die goedkope en dure PS3?

Weet niet zeker welke je bedoeld, maar vroeger zijn er 2 modellen geweest:

* De 60GB versie, die nu al niet meer geproduceerd wordt. Deze was als enige reverse compatible (kon dus ps2 en ps1 spellen afspelen). Sony heeft hiervan de productie stopgezet om hun krachten meer in het ontwikkelen van de (goedkopere) 40GB versie te steken. De 60GB vind je dus niet meer in de winkel, maar op ebay kan je er wel enkele vinden, maar voor een zot hoge prijs: hij is namelijk een soort van collectors item geworden, of voor mensen die echt de reverse compatibility nodig hebben. Je zal er dus gemakkelijk veel meer als de oorspronkelijke prijs ervoor gaan betalen!

* De 40GB versie, de versie die nu op de markt staat. Deze is dus niet reverse compatible, maar omdat ik ervan uit ga dat je toch vooral nieuwe games gaat spelen, is het beter om deze te kopen. Je hebt wel 20GB minder HD, maar dat maakt in principe niet zoveel uit als je het enkel (zoals de ps2) zou gebruiken voor je savegames op te zetten.

Heb zelfs een PS3, en vind er zeker niet over te klagen.

En voor mijn games schuim ik dagelijks enkele keren rond op Ebay, en meestal slaag ik er toch in om een goed koopje te vinden!

Ook het feit dat PS3 de goedkooptse Blu-Ray speler op de markt is, en Blu-Ray ook duidelijk van de HDD gewonnen heeft, maakt hem beter dan XBOX360. En de gratis online mogelijkheid is natuurlijk mooi meegenomen, en verlengt de speelduur van elk online spel met talloze uren, en is een zéér mooie tijdverdrijver en geldbespaarder!

Have fun ^^

COD 4 online is trouwens ook wel vet, idd op MP of ebay zijn de games een stuk cheaper!

Waarom verkoop je een macbook? Heb je een duurdere, betere Mac gekocht?
XBOX Halo 3 online blijft vet.
Playstation heb ik nooit vet gevonden.

Je moet je console niet kiezen om de graphics, maar om de games. Zet wat games onder elkaar en kijk dan wat je vet vind.
GT5 is ook echt geen vele malen beter dan de Xbox racegames hoor :rolleyes:
GTA komt op beiden.

Voor echt leuk gamen moet je gewoon een Wii en een DS halen. Nintendo blijft de shit. :)
Vooral de DS is een geweldig ding (en met een microsd kaartje hoef je nooit spellen te kopen).

Terug
Naar boven