Frank1l
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 68kg
- Vetpercentage
- 16%
De titel zegt het al. Hoe belangrijk is een voedingsschema voor mij? Ik heb een maand lang een trainingsschema gehad waarbij je elke spiergroep een beetje deed om te wennen aan het sporten. Ik heb nu ongeveer een maand een splitschema van 4 dagen. Toen ik dit splitschema kreeg ben ik langs een voedingsconsulent geweest om een voedingsschema te laten maken en mijn vetpercentage te meten. Het probleem dat ik heb is dat het voor mij erg lastig is om op bepaalde tijden te eten ivm school.
Is het niet mogelijk om gewoon te zorgen dat je meer eiwitten binnen krijgt? Ik eet nu 's ochtends en 's middags 2 broodjes ei of kalkoenfilet en tussendoor meestal wat noten. 's avonds eet ik nog 250g kwark.
Ik ben 18 jaar, weeg 66 kilo met een vetpercentage van 16,3%. Volgens het schema zou ik 3100-3200 kcal per dag binnen moeten krijgen.
Alvast bedankt!
Is het niet mogelijk om gewoon te zorgen dat je meer eiwitten binnen krijgt? Ik eet nu 's ochtends en 's middags 2 broodjes ei of kalkoenfilet en tussendoor meestal wat noten. 's avonds eet ik nog 250g kwark.
Ik ben 18 jaar, weeg 66 kilo met een vetpercentage van 16,3%. Volgens het schema zou ik 3100-3200 kcal per dag binnen moeten krijgen.
Alvast bedankt!

). Veel succes.