- Waardering
- 3.208
Een powerlifter/gewichthefferVolgens mij is eten eten, trainen trainen en rusten rusten.
Maar ja... wie ben ik?![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een powerlifter/gewichthefferVolgens mij is eten eten, trainen trainen en rusten rusten.

Volgens mij is eten eten, trainen trainen en rusten rusten.
Wat een lulkoek, of je nog leeft is het belangrijkstedat is echt onzin ligt echt niet 80% aan je voeding, motivatie is belangrijkste

**** yeah. Ben hiermee gaan kloten sinds ik Intermitent Fasting heb geprobeerd, werkt prima. 4x per dag eet ik waarvan drie ongeveer vaste momenten. De vierde is anderhalf uur voor mijn training of tussen mijn ontbijt en lunch op een rustdag, iedere keer dus rondom de trainingen. Zo eet je relatief veel op de kritiekere momenten en voor de rest wat minder, hoewel je natuurlijk nog wel genoeg en goed moet eten natuurlijk.Ps. ik denk dat calorie partitioning (wanneer je wat eet, en hoeveel je op welke dagen eet van wat) voor gains en vetverlies minimaal evenbelangrijk al dan niet belangrijker is als voedingskeuze. (heb door hier mee te spelen voor het eerst in mijn leven de 8% gehaald, terwijl ik misschien maar 75% van de tijd bb verantwoord at).
de grootste fabel uit bodybuilding, is het voedingsschema.
je hoeft helemaal geen eiwitten,vetten en carbs binne te krijgen
je krijgt deze ook binnen door het drinken van shakes
6 shakes per dag is voldoende imo, waarom moeilijk doen

u mad bra?
---------- Toegevoegd om 03:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 03:01 ----------
hoe kunnen zulke vragen nou nog gesteld worden??
en serieuze antwoorden verwachten
imo is voeding het belangrijkste rondom bodybuilding en spieropbouw
zonder voeding ga jij niet groeien, zo simpel is het
eerst telt voeding+rust en dan pas (intensief zwaar) trainen
egt hoor.... niveau is erg laag op dbb at the moment
Ik stelde die vraag omdat ik veel mensen ken die bijv de 48cm haalde zonder shakes, en met maar 3 maaltijden per dag. maar daarintegen is de ex van mij zus van ong 60 kilo..naar een echte bb-er geraakt, in 2-3 jaar, met zo een schema, dus het verschilt veel per persoon, vandaar mijn nogal domme vraag.
En daarbij neem ik aan dat jij ooit ook dezelfde vraag aan iemand gestelt hebt, of het in ieder geval ook niet zeker wist.
We moeten allemaal ergens beginnen, lijkt mij.
, fotos komen er zo aan.