Fitness Seller

Hoe doen jullie je bloedtests ?

Wel handig om het sowieso voor je eerste kuur te doen want dan heb je een baseline waar je op terug kan vallen. Dan weet je in ieder geval hoe het bij jou was zonder dat je ooit anabolen had gebruikt.

Ik heb gehoord, van een dokter, dat zo'n baseline niet bestaat. Ik weet niet wat hij precies bedoelde, maar ik suggereerde dat ik over bloedonderzoek wilde beschikken zodat ik mijn 'originele' of 'natuurlijke' stand van zaken wist, en ik nadien kon controleren hoeveel ik afgeweken ben en dus of ik hersteld was. Dat kan blijkbaar niet zo. Je zou dan elk onderzoek als los onderzoek naar je gezondheidstoestand meoten zien. Een test voor de eerste kuur zou dan zijn om te kijken of je lichaam wel gezond is, gezond genieg om een kuur aan te kunnen zeg maar, niet als 'baseline'. WEet niet in hoeverre dit klopt, en of ik het goed geïnterpreteerd heb. Misschien dat een DBB huis-expert kan reageren.

Lijkt me wanneer je huisarts je wegstuurt met een lijstje met 5 waardes en je er zelf 10 aankruist dat t wel opvalt

P.S. zijn die smileys echt nodig?

• Topic Starter Topic Starter
[emoji23]

Lijkt me wanneer je huisarts je wegstuurt met een lijstje met 5 waardes en je er zelf 10 aankruist dat t wel opvalt
Heb dat ook voorgelegd bij de prikpost. En huisarts.
Hun zeiden dat je dan problemen kan krijgen bij je verzekering en sowieso het prikken zelf moet betalen!

Gewoon naar je dokter gaan en zeggen wat je geprikt wil hebben

• Topic Starter Topic Starter
Op een bekende bloed test site heb ik gezien dat je je bloedwaardes niet meer via hun kan laten controleren.... Is dit alleen via hun ? Of kan je nergens meer zo een bloed test kopen ?

Terug
Naar boven