XXL Nutrition

Hoe duur is jouw sportschool?

Peiling Peiling Hoeveel betalen jullie per maand om onbeperkt te trainen bij jullie sportschool?

• Minder dan 10 euro

Stemmen: 13 3,4%
  • Tussen de 10 en 15 euro

Stemmen: 11 2,9%
  • Tussen de 16 en 20 euro

Stemmen: 24 6,3%
  • Tussen de 21 en 25 euro

• Tussen de 26 en 30 euro

Stemmen: 53 13,8%
  • Tussen de 31 en 35 euro

Stemmen: 66 17,2%
  • Tussen de 36 en 40 euro

Stemmen: 59 15,4%
  • Tussen de 41 en 45 euro

Stemmen: 45 11,7%
  • Tussen de 46 en 50 euro

Stemmen: 22 5,7%
  • Meer dan 50 euro

• Niks, ik train thuis

Stemmen: 33 8,6%
  • Anders namelijk

Stemmen: 9 2,3%

• Totaal stemmers
    383
betaal 31,50 met studenten korting per maand op een jaar abbo. Als ik klaar ben met studeren wordt het 35 euro..maar om het nou onbeperkt te noemen bij ons:S

Openingstijden:
Ma, Di, Wo, Do: 9:00-12:00 en 16:00-22:30
Vr: 9:00-12:00 en 18:30 tot 23:00
za: 9:00-12:00
zo dicht...

Ofwel smiddags en zondag niet open...grrr!!

€ 37,- per maand onbeperkt, volgensmij redelijk prijzig?

Per maand weet ik eigenlijk niet.

Betaalde vorig jaar 140 euro per half jaar voor onbeperkt trainen.

Dit jaar al 165 euro per half jaar, 't wordt er niet goedkoper op...

35 euro per maand

drinken mag niet mee genomen worden van thuis

sportschool is klein en geen douches

Goeie begeleiding
hardcore gym

dus blijf je maar he

€20 per maand, inschrijvingsgeld van €20 eenmalig. Mag tot 6 uur binnenkomen, ivm scholierenabbonement. Dumbbells tot 50kg, genoeg schijven 2,5tm25kg, genoeg stangen etc, squatrek, bankjes, smith, veeeel machines.

waarom lid van 2 sportscholen?
ik hoor/lees dat wel eens vaker dat mense lid zijn van 2 sportscholen.. waarom dat?
De ene doe ik hardcore training :p de ander vooral cardio, en als ik na mn werk geen zin/tijd heb om naar de andere gym te fietsen
jonko heeft geld teveel, als jonko dit leest stuur dan wat geld naar me op ik doe er wel wat leuks mee;)
"giro 0101, steun dit kind"?
Jonko werkt bij een sportschool... maar dan kun je toch gratis trainen?

ja, maar de vraag is hoeveel het daar kost, wilt niet zeggen dat ik het betaal :p

oh, tegenwoordig ook gym 3 erbij, maar die is thuis, dus free :p

46,50 euri p/m..

45 per maand en ik zit er nog een halfjaar aan vast door achterbakse stilzwijgende verlenging. Belachelijk dat hier in Nederland geen wetten tegen zijn

40 maandelijks . ben tevree . hardcore en veel + heel belangrijk: het idee dat ze echt kijken naar wat de klanten willen

70 Antilliaanse Guldens incl.

aangezien de euro nu ongeveer 2 gulden 50 zal zijn.........train ik dus voor minder dan 30 euro een maand onbeperkt!
;)

Niks, ik train thuis :)

Ok, abbo loopt bij de gym tot eind Dec.... Daarna geen contributie meer..

Zag net dat de prijs van mijn sportschool vanaf januari 2008 elke maand met 50 eurocent omhoog gaat.. Na een jaar is dit dus 6 euri omhoog, vind ik wel erg veel! Betaal in december 2008 dan maar liefst 52,50. Moet niet gekker worden!

80 euro voor een verlenging van 3 maand.Is in het weekend wel aleen maar smorgens open

€16 per maand. Klein sportschooltje, wel alles in huis, geen begeleiding aanwezig. Maar gelukkig (voor mij) lopen er enkele fanatieke kleerkasten rond die me erop kunnen wijzen als ik iets niet goed doe, of me een nieuwe oefening kunnen laten zien.

eigelijk is het 52 euro per maand, maar je kunt in het begin 0-250 euro inleggen, en hoe meer je eenmalig inlegt hoe goedkoper je maandbedrag word

ik heb 250 maar meteen gegeven en dan is het 27 euro per maand. zit er nu al wel wat jaartjes die 250 heb ik er wel weer uit

Wel veel vershillen in prijzen, is ook wel logisch maar toch..

Terug
Naar boven